Zobacz mój program i oddaj na mnie głos w wyborach samorządowych

Data: 2010-11-12 07:52:44
Autor: Azor jest pedałem
Zobacz mój program i oddaj na mnie głos w wyborach samorządowych

Użytkownik <jaroslaw.pienkowskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał

nazywam się Jarosław Pieńkowski, mieszkam na Twoim osiedlu od samego początku
jego istnienia, mam 28 lat przy 184 cm.

W ten sposób podaje się wagę, a nie wiek. Ten wzrost będziesz miał do końca życia, chłoptasiu. Mając 28 lat powinieneś to wiedziec.

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Zobacz mój program i oddaj na mnie głos w wyborach samorządowych