Zobacz samochody polskich biskupów

Data: 2013-03-26 14:45:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Zobacz samochody polskich biskupów
Lexus, audi, volvo, volkswagen - takie samochody parkują w garażach polskich biskupów i duchownych. Najdroższe limuzyny kosztowały nawet 300 tys. zł. Zobacz, czym jeżdżą przedstawiciele kościoła katolickiego w Polsce...

więcej: http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/galeria/423236,1,zobacz-samochody-polskich-biskupow-zdjecia-galeria-zdjec.html

Jak oni się poświęcają swoim owieczkom....

ubawiony po czubek

Data: 2013-03-26 15:18:12
Autor: kc
Zobacz samochody polskich biskupów
Literki ci się poprzestawiały. Nie powinno być "ubawiony czubek z po" ?

kc

ubawiony po czubek

Data: 2013-03-26 15:59:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Zobacz samochody polskich biskupów

zabolało?

ubawiony po czubek

Data: 2013-03-26 16:57:22
Autor: mkarwan

Użytkownik "kc" <kc59@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kisamv$5uj$1speranza.aioe.org...
Literki ci się poprzestawiały. Nie powinno być "ubawiony czubek z po" ?

kc

ubawiony po czubek

Dopisał "cz", po naprawieniu "ubawiony po ubek"

Data: 2013-03-26 17:29:50
Autor: Klin
W dniu 2013-03-26 15:18, kc pisze:
Literki ci się poprzestawiały. Nie powinno być "ubawiony czubek z po" ?

kc

    ubawiony bo czubek.  :-)

Data: 2013-03-26 18:48:04
Autor: Bogdan Idzikowski