Zobacz szokujące zdjęcia, które obiegły internet

Data: 2010-08-17 15:44:26
Autor: awe
Zobacz szokujące zdjęcia, które obiegły internet

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i4e39n$6jr$1mx1.internetia.pl...
http://wiadomosci.wp.tv/i,Skandal-w-izraelskiej-armii,mid,625069,index.html?ticaid=5ab87

boukun
pewnie najlepszych fotek nam nie pokazali. pewnie palestynczycy byli zadowoleni. jestem pelen podziwu dla tej zolnierki - obskoczyc tylu abrabow w jedno popoludnie. to pewnie jakas samarytanka, a oni ja z wojska chca usunac
awe

Zobacz szokujące zdjęcia, które obiegły internet