Zobaczcie

Data: 2010-12-06 17:44:14
Autor: wekon
Zobaczcie
Zobaczcie jak wujka Miedwiediewa transportują:

http://kontakt24.tvn.pl/temat,miedwiediew-przemknal-przez-warszawe,49101.html

na kolanach gajowy i cały rząd, wstyd mi za taki kraj. A Lechowi kazali lądować we mgle i jeszcze "pomogli" posadzić pilotom maszynę...

wekon

Data: 2010-12-06 17:45:43
Autor: u2
Zobaczcie
W dniu 2010-12-06 17:44, wekon pisze:
na kolanach gajowy i cały rząd, wstyd mi za taki kraj. A Lechowi kazali
lądować we mgle i jeszcze "pomogli" posadzić pilotom maszynę...

Za zamach w Smoleńsku odpowiada Putin nie Dimka. A nie rób drugiemu co
tobie niemiłe.

Data: 2010-12-06 18:56:07
Autor: wekon
Zobaczcie
"u2"  wrote in message news:4cfd1338$0$21010$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ja bardziej o wasalczej postawie naszych władz, tego nie mogę zrozumieć. Po prostu patrząc na ten spektakl oczekiwałbym takiego traktowania nas przez stronę rosyjską.. Ruscy nas dymają, jak nie z rurociągiem, to z cenami gazu, tarczą, to z Katyniem, Smoleńskiem, wykłady Ławrowa dla ambasadorów i td. itd.  Co takiego sie stało ze strony Rosji, że nagle WSI24 i reszta trąbią o niesamowitym ociepleniu, sukcesie, końcu posuchy i inne bzdury. Taki kraj jak Rosja to z miękkim chujem nie będzie gadał nigdy na poważnie.

wekon

Data: 2010-12-06 19:12:10
Autor: u2
Zobaczcie
W dniu 2010-12-06 18:56, wekon pisze:
[...]

W dobie kiedy wszystkie zachodnie kraje robią interesy z Rosją lepiej
udawać owieczkę niż być wilkiem.

We mnie budzi niesmak tylko postawa MSZ Radka S. Kiedyś zajadły
przeciwnik Rosji. Teraz liże im 4 litery.

Widać, że agent wrażych sił.

Data: 2010-12-06 19:24:29
Autor: Bogdan Idzikowski
Zobaczcie

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4cfd23b4$0$20998$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Gdzie ty widzisz wasalczą postawę naszych władz?

Jeśli chodzi o rurociąg, to przecież za rządów AWS sprzeciwiliśmy się drugiej nitce rurociągu.

Ceny gazu - to trzeba było kupć w USA - tam jest gaz po 180 dolarów. A poważnie mówiąc, sami się podłożyliśmy. Czy realnie taniej i u innego dostawcy mogliśmy go kupić natychmiast?

Tarcza - to jest załatwiane między USA a Rosją. My jesteśmy nic nieważnym małym kraikiem - dość złudzeń. Ruscy to mogą nas czapką nakryć, choćbyśmy się jak Kaczyńscy nadymali.

Smoleńsk - wina pośpiechu, stąd banalny błąd pilota.

Data: 2010-12-06 19:48:40
Autor: wekon
Zobaczcie
"Bogdan Idzikowski"  wrote in message news:4cfd2a82$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Widzę wszędzie.
Przez Twoją tezę o AWSie mamy się dawać dymać do końca naszych dni?
Inni kupują taniej i nie bazują na umowach kilkudziesięcioletnich.
Ciekawe czy sprawy każdego kraju są załatwiane za pośrednictwem Rosji.
A to już pojechałeś po całości, nie wiem co powiedzieć. Jakbym był złośliwy to bym napisał że jesteś wynikiem pośpiechu. Ale będę milczał.

wekon

Data: 2010-12-06 20:37:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Zobaczcie

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4cfd3005$0$21005$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Widzę wszędzie.
Przez Twoją tezę o AWSie mamy się dawać dymać do końca naszych dni?

O AWS - to nie jest teza. To fakt. Ruscy chcieli budować rurociąg, ale nie przez Ukrainę. Polska się sprzeciwiała - druga nitka - tylko przez Ukrainę. No to Ruskie się dogadali z Niemcami - i będą mieli wkrótce rurociąg w dodatku bez Polski na nasze własne życzenie. I możemy im naskoczyć.

Inni kupują taniej i nie bazują na umowach kilkudziesięcioletnich.

Pokaż mi tych innych. Tych, którzy zawierają nowe kontrakty i nie płacą drożej.

Ciekawe czy sprawy każdego kraju są załatwiane za pośrednictwem Rosji.
A to już pojechałeś po całości, nie wiem co powiedzieć. Jakbym był złośliwy to bym napisał że jesteś wynikiem pośpiechu. Ale będę milczał.

..

Data: 2010-12-06 21:55:52
Autor: u2
Zobaczcie
Gdzie ty widzisz wasalczą postawę naszych władz?

Jeśli chodzi o rurociąg, to przecież za rządów AWS sprzeciwiliśmy się
drugiej nitce rurociągu.

Ale czy to była przyczyna aby rezygnować z gazu z Norwegii ? Czy może
ktoś inny zrezygnował ?

Data: 2010-12-06 21:57:22
Autor: u2
Zobaczcie
Smoleńsk - wina pośpiechu, stąd banalny błąd pilota.

No tak, zobaczył mgłę, nie zobaczył świateł naprowadzających, a
kontroler nic nie miał przeciwko lądowaniu. Ba nawet namawiał do lądowania.

Data: 2010-12-07 09:13:56
Autor: cyc
Zobaczcie

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4cfd2a82$1news.home.net.pl...

[...]

Jak slucham takich jak Twoi "przedpiscy" to za kazdym razem nie moge nadziwic sie tamu , ze Polska mogla wydac z siebie takich ludzi .
To zwyczajny dom wariatow .

cyc

Data: 2010-12-07 14:09:50
Autor: wekon
Zobaczcie
"cyc"  wrote in message news:idkqcd$nhe$1news.onet.pl...

[...]

Cycu jakbyś cokolwiek słuchał, i to w dodatku ze zrozumieniem, to byś jakiś postęp umysłowy wykazywał, bo narazie to bęben jesteś i nic więcej

wekon

Data: 2010-12-07 15:45:51
Autor: cirrus
Zobaczcie
"u2"  wrote in message
news:4cfd1338$0$21010$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2010-12-06 17:44, wekon pisze:
[...]

On nawet biale myszki widzi.

--
stevep

Data: 2010-12-07 15:56:15
Autor: lord_donald
Zobaczcie
W dniu 06.12.2010 18:56, wekon pisze:
[...]

Na co ty oczekujesz? Miedwiediew dobrze w wywiadzie z Lisem powiedział, że gówno warta ta nasza demokracja jak jest bieda i nędza, najpierw należy zbudować gospodarkę aby było kraj stać na demokrację, inaczej to będzie tak jak my mamy, korupcja i załatwiarstwo spraw na cmentarzach, a społeczeństwo głodne i obdarte, nawet już nie myśli o swobodach obywatelskich. co byśmy o nim nie mówili musimy się ukłonić i ładnie przyjąć, bo inaczej będziemy mieli bardziej przesrane. Przypominam że ostatnie nasze delegacje jeździły tam i skomląc skrobały w drzwi, mimo tego nikt nie otworzył, to wielki sukces że w końcu znowu podali nam rękę, ale mając na uwadze rusofobiczny stosunek naszego rządu to ciekawe na jak długo. Może jego przyjazd ma tylko na celu pokazać europie, że z ich strony próbowali się dogadać, ale jak to pokazują setki lat naszej historii z nami po prostu nikt jeszcze się nie dogadał.

Data: 2010-12-06 17:45:56
Autor: D. J. MC Donald Musk
Zobaczcie

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4cfd12db$0$22803$65785112news.neostrada.pl...
[...]

co sie dziwisz...
przyjechal prezydent polski to i go wlasciwie adoruja...

Data: 2010-12-06 18:20:14
Autor: zinek
Zobaczcie

[...]

dokladnie tak jak mowisz.

Data: 2010-12-07 00:24:13
Autor: Jaksa
Zobaczcie
On Mon, 06 Dec 2010 17:44:14 +0100, wekon <wekon@op.pl> wrote:

[...]

Hmm, tak pomyslalem, jakby to ten wazniejszy wybral sie z wizyta do Polski,
to tez moglby miec niefarta i rozbic sie przy ladowaniu.

Jaksa

Data: 2010-12-07 09:08:23
Autor: Dobrodziej
Zobaczcie

[...]

Powiedz no mądralo dlaczego Lech i Jarosław kiedy byli u koryta nie kupili sobie takiego samolocika, a zadowlili się jedynie podkradaniem maszyny Tuskowi?

d.

Data: 2010-12-07 10:48:55
Autor: Brooks
Zobaczcie
On Dec 7, 8:08 am, "Dobrodziej" <em...@domena.biz> wrote:
U ytkownik "wekon" <we...@op.pl> napisa w wiadomo cinews:4cfd12db$0$22803$65785112news.neostrada.pl...

> Zobaczcie jak wujka Miedwiediewa transportuj :

>http://kontakt24.tvn.pl/temat,miedwiediew-przemknal-przez-warszawe,49...

> na kolanach gajowy i ca y rz d, wstyd mi za taki kraj. A Lechowi kazali
> l dowa we mgle i jeszcze "pomogli" posadzi pilotom maszyn ...

> wekon

Powiedz no m dralo dlaczego Lech i Jaros aw kiedy byli u koryta nie kupili
sobie takiego samolocika, a zadowlili si jedynie podkradaniem maszyny
Tuskowi?

d.

A ich kumpel znany magnat medialny z torunia kupil sobie helekopter.

--
Brooks.

Data: 2010-12-07 14:15:27
Autor: wekon
Zobaczcie
"Dobrodziej"  wrote in message news:4cfdeb75$0$27046$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

choćby dlatego, że na samą myśl usłużne media spaliły by ich na stosie?
że daliby nieudolnej ekipie tuska amunicję na parę miesięcy?
poza tym twoje pytanie dziwnie brzmi, to chyba dobrze, że nie szastali publicznymi pieniędzmi, nawet kosztem własnego życia, nie?

wekon

Data: 2010-12-07 14:48:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Zobaczcie

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4cfe336d$0$21005$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak? To dlaczego przyp...ał się Jaruś do Donka, że nie kupił samolotów? I że poprzez to zginął prezydent? Przecież powinien być wdzięczny Donkowi, że nie szastał publicznymi pieniędzmi!

Data: 2010-12-07 17:22:46
Autor: u2
Zobaczcie

Tak? To dlaczego przyp...ał się Jaruś do Donka, że nie kupił samolotów?
I że poprzez to zginął prezydent? Przecież powinien być wdzięczny
Donkowi, że nie szastał publicznymi pieniędzmi!

Czyli zgadzasz się, że Prezydent Kaczyński został zamordowany w zamachu,
a przyczyny to już sprawa drugorzędna.

Data: 2010-12-07 20:03:48
Autor: wekon
Zobaczcie
"u2"  wrote in message news:4cfe5f57$0$27045$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Bogdan nie ma tego przywileju, że się może na coś zgodzić. On się po prostu zgadza na wszystko, co władza CENTRALNA podaje. Leming.

wekon

Data: 2010-12-07 19:55:09
Autor: wekon
Zobaczcie
"Bogdan Idzikowski"  wrote in message news:4cfe3b3c$1news.home.net.pl...

[...]

I chwała Lechowi!  Moje wnuki-patrioci go będą wspominać. A Bogdan umrze z chujem w dupie.

wekon

Zobaczcie