Zobaczcie

Data: 2010-12-06 17:45:43
Autor: u2
Zobaczcie
W dniu 2010-12-06 17:44, wekon pisze:
na kolanach gajowy i cały rząd, wstyd mi za taki kraj. A Lechowi kazali
lądować we mgle i jeszcze "pomogli" posadzić pilotom maszynę...

Za zamach w Smoleńsku odpowiada Putin nie Dimka. A nie rób drugiemu co
tobie niemiłe.

Data: 2010-12-06 18:56:07
Autor: wekon
Zobaczcie
"u2"  wrote in message news:4cfd1338$0$21010$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ja bardziej o wasalczej postawie naszych władz, tego nie mogę zrozumieć. Po prostu patrząc na ten spektakl oczekiwałbym takiego traktowania nas przez stronę rosyjską.. Ruscy nas dymają, jak nie z rurociągiem, to z cenami gazu, tarczą, to z Katyniem, Smoleńskiem, wykłady Ławrowa dla ambasadorów i td. itd.  Co takiego sie stało ze strony Rosji, że nagle WSI24 i reszta trąbią o niesamowitym ociepleniu, sukcesie, końcu posuchy i inne bzdury. Taki kraj jak Rosja to z miękkim chujem nie będzie gadał nigdy na poważnie.

wekon

Data: 2010-12-06 19:12:10
Autor: u2
Zobaczcie
W dniu 2010-12-06 18:56, wekon pisze:
[...]

W dobie kiedy wszystkie zachodnie kraje robią interesy z Rosją lepiej
udawać owieczkę niż być wilkiem.

We mnie budzi niesmak tylko postawa MSZ Radka S. Kiedyś zajadły
przeciwnik Rosji. Teraz liże im 4 litery.

Widać, że agent wrażych sił.

Data: 2010-12-06 19:24:29
Autor: Bogdan Idzikowski
Zobaczcie

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4cfd23b4$0$20998$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Gdzie ty widzisz wasalczą postawę naszych władz?

Jeśli chodzi o rurociąg, to przecież za rządów AWS sprzeciwiliśmy się drugiej nitce rurociągu.

Ceny gazu - to trzeba było kupć w USA - tam jest gaz po 180 dolarów. A poważnie mówiąc, sami się podłożyliśmy. Czy realnie taniej i u innego dostawcy mogliśmy go kupić natychmiast?

Tarcza - to jest załatwiane między USA a Rosją. My jesteśmy nic nieważnym małym kraikiem - dość złudzeń. Ruscy to mogą nas czapką nakryć, choćbyśmy się jak Kaczyńscy nadymali.

Smoleńsk - wina pośpiechu, stąd banalny błąd pilota.

Data: 2010-12-06 19:48:40
Autor: wekon
Zobaczcie
"Bogdan Idzikowski"  wrote in message news:4cfd2a82$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Widzę wszędzie.
Przez Twoją tezę o AWSie mamy się dawać dymać do końca naszych dni?
Inni kupują taniej i nie bazują na umowach kilkudziesięcioletnich.
Ciekawe czy sprawy każdego kraju są załatwiane za pośrednictwem Rosji.
A to już pojechałeś po całości, nie wiem co powiedzieć. Jakbym był złośliwy to bym napisał że jesteś wynikiem pośpiechu. Ale będę milczał.

wekon

Data: 2010-12-06 20:37:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Zobaczcie

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4cfd3005$0$21005$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Widzę wszędzie.
Przez Twoją tezę o AWSie mamy się dawać dymać do końca naszych dni?

O AWS - to nie jest teza. To fakt. Ruscy chcieli budować rurociąg, ale nie przez Ukrainę. Polska się sprzeciwiała - druga nitka - tylko przez Ukrainę. No to Ruskie się dogadali z Niemcami - i będą mieli wkrótce rurociąg w dodatku bez Polski na nasze własne życzenie. I możemy im naskoczyć.

Inni kupują taniej i nie bazują na umowach kilkudziesięcioletnich.

Pokaż mi tych innych. Tych, którzy zawierają nowe kontrakty i nie płacą drożej.

Ciekawe czy sprawy każdego kraju są załatwiane za pośrednictwem Rosji.
A to już pojechałeś po całości, nie wiem co powiedzieć. Jakbym był złośliwy to bym napisał że jesteś wynikiem pośpiechu. Ale będę milczał.

..

Data: 2010-12-06 21:55:52
Autor: u2
Zobaczcie
Gdzie ty widzisz wasalczą postawę naszych władz?

Jeśli chodzi o rurociąg, to przecież za rządów AWS sprzeciwiliśmy się
drugiej nitce rurociągu.

Ale czy to była przyczyna aby rezygnować z gazu z Norwegii ? Czy może
ktoś inny zrezygnował ?

Data: 2010-12-06 21:57:22
Autor: u2
Zobaczcie
Smoleńsk - wina pośpiechu, stąd banalny błąd pilota.

No tak, zobaczył mgłę, nie zobaczył świateł naprowadzających, a
kontroler nic nie miał przeciwko lądowaniu. Ba nawet namawiał do lądowania.

Data: 2010-12-07 09:13:56
Autor: cyc
Zobaczcie

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4cfd2a82$1news.home.net.pl...

[...]

Jak slucham takich jak Twoi "przedpiscy" to za kazdym razem nie moge nadziwic sie tamu , ze Polska mogla wydac z siebie takich ludzi .
To zwyczajny dom wariatow .

cyc

Data: 2010-12-07 14:09:50
Autor: wekon
Zobaczcie
"cyc"  wrote in message news:idkqcd$nhe$1news.onet.pl...

[...]

Cycu jakbyś cokolwiek słuchał, i to w dodatku ze zrozumieniem, to byś jakiś postęp umysłowy wykazywał, bo narazie to bęben jesteś i nic więcej

wekon

Data: 2010-12-07 15:45:51
Autor: cirrus
Zobaczcie
"u2"  wrote in message
news:4cfd1338$0$21010$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2010-12-06 17:44, wekon pisze:
[...]

On nawet biale myszki widzi.

--
stevep

Data: 2010-12-07 15:56:15
Autor: lord_donald
Zobaczcie
W dniu 06.12.2010 18:56, wekon pisze:
[...]

Na co ty oczekujesz? Miedwiediew dobrze w wywiadzie z Lisem powiedział, że gówno warta ta nasza demokracja jak jest bieda i nędza, najpierw należy zbudować gospodarkę aby było kraj stać na demokrację, inaczej to będzie tak jak my mamy, korupcja i załatwiarstwo spraw na cmentarzach, a społeczeństwo głodne i obdarte, nawet już nie myśli o swobodach obywatelskich. co byśmy o nim nie mówili musimy się ukłonić i ładnie przyjąć, bo inaczej będziemy mieli bardziej przesrane. Przypominam że ostatnie nasze delegacje jeździły tam i skomląc skrobały w drzwi, mimo tego nikt nie otworzył, to wielki sukces że w końcu znowu podali nam rękę, ale mając na uwadze rusofobiczny stosunek naszego rządu to ciekawe na jak długo. Może jego przyjazd ma tylko na celu pokazać europie, że z ich strony próbowali się dogadać, ale jak to pokazują setki lat naszej historii z nami po prostu nikt jeszcze się nie dogadał.

Zobaczcie