Zobaczcie

Data: 2010-12-07 09:08:23
Autor: Dobrodziej
Zobaczcie

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4cfd12db$0$22803$65785112news.neostrada.pl...
Zobaczcie jak wujka Miedwiediewa transportują:

http://kontakt24.tvn.pl/temat,miedwiediew-przemknal-przez-warszawe,49101.html

na kolanach gajowy i cały rząd, wstyd mi za taki kraj. A Lechowi kazali lądować we mgle i jeszcze "pomogli" posadzić pilotom maszynę...

wekon

Powiedz no mądralo dlaczego Lech i Jarosław kiedy byli u koryta nie kupili sobie takiego samolocika, a zadowlili się jedynie podkradaniem maszyny Tuskowi?

d.

Data: 2010-12-07 10:48:55
Autor: Brooks
Zobaczcie
On Dec 7, 8:08 am, "Dobrodziej" <em...@domena.biz> wrote:
U ytkownik "wekon" <we...@op.pl> napisa w wiadomo cinews:4cfd12db$0$22803$65785112news.neostrada.pl...

> Zobaczcie jak wujka Miedwiediewa transportuj :

>http://kontakt24.tvn.pl/temat,miedwiediew-przemknal-przez-warszawe,49...

> na kolanach gajowy i ca y rz d, wstyd mi za taki kraj. A Lechowi kazali
> l dowa we mgle i jeszcze "pomogli" posadzi pilotom maszyn ...

> wekon

Powiedz no m dralo dlaczego Lech i Jaros aw kiedy byli u koryta nie kupili
sobie takiego samolocika, a zadowlili si jedynie podkradaniem maszyny
Tuskowi?

d.

A ich kumpel znany magnat medialny z torunia kupil sobie helekopter.

--
Brooks.

Data: 2010-12-07 14:15:27
Autor: wekon
Zobaczcie
"Dobrodziej"  wrote in message news:4cfdeb75$0$27046$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

choćby dlatego, że na samą myśl usłużne media spaliły by ich na stosie?
że daliby nieudolnej ekipie tuska amunicję na parę miesięcy?
poza tym twoje pytanie dziwnie brzmi, to chyba dobrze, że nie szastali publicznymi pieniędzmi, nawet kosztem własnego życia, nie?

wekon

Data: 2010-12-07 14:48:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Zobaczcie

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4cfe336d$0$21005$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak? To dlaczego przyp...ał się Jaruś do Donka, że nie kupił samolotów? I że poprzez to zginął prezydent? Przecież powinien być wdzięczny Donkowi, że nie szastał publicznymi pieniędzmi!

Data: 2010-12-07 17:22:46
Autor: u2
Zobaczcie

Tak? To dlaczego przyp...ał się Jaruś do Donka, że nie kupił samolotów?
I że poprzez to zginął prezydent? Przecież powinien być wdzięczny
Donkowi, że nie szastał publicznymi pieniędzmi!

Czyli zgadzasz się, że Prezydent Kaczyński został zamordowany w zamachu,
a przyczyny to już sprawa drugorzędna.

Data: 2010-12-07 20:03:48
Autor: wekon
Zobaczcie
"u2"  wrote in message news:4cfe5f57$0$27045$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Bogdan nie ma tego przywileju, że się może na coś zgodzić. On się po prostu zgadza na wszystko, co władza CENTRALNA podaje. Leming.

wekon

Data: 2010-12-07 19:55:09
Autor: wekon
Zobaczcie
"Bogdan Idzikowski"  wrote in message news:4cfe3b3c$1news.home.net.pl...

[...]

I chwała Lechowi!  Moje wnuki-patrioci go będą wspominać. A Bogdan umrze z chujem w dupie.

wekon

Zobaczcie