Zobowi±zanie do zap³acenia abonamentu

Data: 2013-09-11 19:26:00
Autor: Andrzej Kubiak
Zobowi±zanie do zap³acenia abonamentu
Dnia Wed, 11 Sep 2013 12:51:37 +0200, Jakec napisa³(a):

Jako, ¿e jestem szczê¶liwym cz³owiekiem, który nie mia³ do czynienia z
s±dami to nie wiem czy jest sens kierowaæ sprawê na drogê cywiln±?

Z tego, co opisa³e¶, to nie ba³dzo.

S± smsy, w których on zobowi±zuje siê odkrêciæ sprawê i zap³aciæ, s±
nagrania rozmów podobne...

"No przecie¿ zap³aci³em ci za wszystko, spotkali¶my siê wtedy i wtedy, i
dosta³a¶ kasiorê do rêki".

Wydaje mi siê, ¿e spokojnie mo¿na tak± sprawê wygraæ

Z naciskiem na "wydaje".

Zablokowaæ kartê SIM, oblizaæ siê, zm±drzeæ, nie braæ na siebie czyich¶
zobowi±zañ.

Zobowi±zanie do zap³acenia abonamentu