Zobrazowanie na flightradar24

Data: 2012-07-20 18:11:03
Autor: Big Jack
Zobrazowanie na flightradar24
Często obserwuję ruch na flightradar24. Jedna rzecz mnie uderzyła: sporo s-tów turbośmigłowych nie jest tam zobrazowana. Możecie mnie objasić co jest tego przyczyną? Nie mają transponderów czy co?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-07-20 22:45:10
Autor: PMG
W dniu 2012-07-20 18:11, Big Jack pisze:
Często obserwuję ruch na flightradar24. Jedna rzecz mnie uderzyła: sporo
s-tów turbośmigłowych nie jest tam zobrazowana. Możecie mnie objasić co
jest tego przyczyną? Nie mają transponderów czy co?

Pewnie mają ale Flightradar pokazuje tylko te samoloty, które są wyposażone w ADS-B.

http://www.faa.gov/nextgen/ads-b/broadcastservices/

Data: 2012-07-25 08:21:47
Autor: INEAD
W dniu 2012-07-20 22:45, PMG pisze:
[...]