¯ó³æ zaleje PiS

Data: 2016-05-07 11:27:01
Autor: boukun
¯ó³æ zaleje PiS
Polakom zwisaja zydowskie ruchawki z KODu. Juz sie Polacy nie dadza nabrac KORom, KODom i innym zydowskim ruchawkom...

boukun

Data: 2016-05-07 12:20:03
Autor: Mark VVoydak
¯ó³æ zaleje PiS
Dnia Sat, 7 May 2016 11:27:01 +0200, boukun napisa³(a):

Polakom zwisaja zydowskie ruchawki z KODu. Juz sie Polacy nie dadza nabrac KORom, KODom i innym zydowskim ruchawkom...

boukun

Mów za siebie "polaku".

--
Mark VVoydak

Data: 2016-05-07 03:50:46
Autor: Zenek Kapelinder
¯ó³æ zaleje PiS
Dlaczego tylko za siebie ma mowic? Mowi tez za mnie i jeszcze za wielu. Akurat w tym temacie z nim sie zgadzam.

Data: 2016-05-07 16:35:47
Autor: Ciemny Lód
Zólc zaleje PiS

Uzytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisal w wiadomosci news:322ea8d3-15c7-424b-b51a-f611675c0931googlegroups.com...
Dlaczego tylko za siebie ma mowic? Mowi tez za mnie i jeszcze za wielu. Akurat w tym temacie z nim sie zgadzam.

To sie sobie zgadzaj. Ale nie mówcie, ze zgadzaja sie z tym Polacy bo tacy z was Polacy jak z boukuna rzeznik.

CL

¯ó³æ zaleje PiS