Żoliborz by night

Data: 2012-10-26 08:32:27
Autor: cytawa
Żoliborz by night
Jarosław Augustyniak vel Kot Bury pisze:

nie spojrzał, drugi jechał szybko i prawie było "bum". Odniosłem też
wrażenie, że jadący z pierwszeństwem DDR-em chciał celowo nastraszyć
skręcającego, po co? Musiał go widzieć wcześniej (wynik mojej obserwacji
uwzględniającej ich prędkości i czas wykonywania spokojnego zjazdu w
DDR) i nie zwolnił, wlazł mu prawie w tylne koło. Czyżby chamstwo z
kierowców zaczęło przechodzić na brać rowerową?

Co rower ma wspolnego z chamstwem?
Napisz jeszcze czy mial czapke cyklistowke na glowie.

Jan Cytawa

Żoliborz by night