Żółta koszulka

Data: 2010-04-17 13:22:01
Autor: hermar
Żółta koszulka
Właściwie dlaczego karze się za zdjecie koszulki po zdobuciu bramki?
Stosunkowo od niedawna wszedł ten absurdalny dla mnie przepis, który zmniejszył damską widownię na trybunach i przed odbiornikami.
A i ja lubię jak piłkarze tracą w radości kontrolę i wymachują koszulkami w geście triumfu wbiegając w trybuny.
Rozumiem w polskiej lidze, ale na zachodzie każdy niemal piłkarz wygląda jakby chodził na siłkę co dzień.
Jakieś wytłumaczenia? Estetyka? Bezpieczeńśtwo?
Podobno jeśli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze..

--
www.marcinhernik.com

Data: 2010-04-17 16:44:51
Autor: PawelC
Żółta koszulka
hermar pisze:
Właściwie dlaczego karze się za zdjecie koszulki po zdobuciu bramki?
Stosunkowo od niedawna wszedł ten absurdalny dla mnie przepis, który zmniejszył damską widownię na trybunach i przed odbiornikami.

Widocznie jacyś zakompleksionym, tatusiowatym działaczom sie to nie podobało :)
Przynajmniej taką teorie ma moja żona :)

Data: 2010-04-17 16:58:43
Autor: hermar
Żółta koszulka
PawelC wrote:
hermar pisze:
[...]

Może zorganizować jakąś akcyjkę 'NIE dla żółci za koszulki'.
Stworzyć stronkę petycyjną w trzech językach, zebrać miliony podpisów i podesłać FIFIe, może nie są świadomi swojego nagannego czynu : )

Data: 2010-04-17 17:03:07
Autor: PawelC
Żółta koszulka
hermar pisze:
PawelC wrote:
hermar pisze:
[...]

Może grupę na Facebooku założyć ? :)

Data: 2010-04-17 18:41:02
Autor: Aman
Żółta koszulka

Podobno jeśli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze..

intencja byla taka , zeby pod spod nie zakladac t-shirtow swojego sponsora indywidualnego albo nie wyglaszac jakis hasel politycznych. I dlatego kazde zdjecie koszulki tak sie kwalfikuje.

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-04-17 19:01:50
Autor: Budzik
Żółta koszulka
Użytkownik Aman amann@gazeta.pl ...

[...]

przepis został, a piłkarze zakładaja koszulke na głowe i t-shirt widac. :)

Data: 2010-04-17 22:30:07
Autor: Przemek Budzyński
Żółta koszulka
Budzik pisze:
[...]

i też dostają kartki.:

"Zawodnicy muszą mieć koszulki wpuszczone w spodenki. Jakiekolwiek zdejmowanie, podciąganie, czy wypuszczanie koszuli ze spodenek jest niedozwolone, nawet jeżeli zawodnik ma jeszcze na sobie drugą identyczną koszulkę. Takie postępowanie zawodników uznaje się za niesportowe i podlega karze napomnienia (żółta kartka)."

Data: 2010-04-18 14:26:53
Autor: Budzik
Żółta koszulka
Użytkownik Przemek Budzyński bat_oczir@gazeta.pl ...

[...]

nie widziałem, zeby zawodnik dostał kartke za nałozenie koszulki na głowe.
Ale rzeczywiscie przepis jest jasny i klarowny.

Data: 2010-04-17 20:38:56
Autor: hermar
Żółta koszulka
Aman wrote:
intencja byla taka , zeby pod spod nie zakladac t-shirtow swojego
sponsora indywidualnego albo nie wyglaszac jakis hasel politycznych.
I dlatego kazde zdjecie koszulki tak sie kwalfikuje.

Kurcze, to przecież można sprawdzać w tunelu przed wyjściem na boisko jak przy odprawie lotniskowej : )
Ech, nie ma i nie będzie mnie na fejsbuku, więc jakby ktoś podchwycił pomysł apelu, byłbym ja, kibice i miliony kobiet na całym świecie wdzieczni : )

--
www.marcinhernik.com

Data: 2010-04-18 18:47:39
Autor: Marcin Kasperski
Żółta koszulka
"hermar" <hermar@op.pl> writes:

Właściwie dlaczego karze się za zdjecie koszulki po zdobuciu bramki?

Przepis wszedł, gdy spora grupa piłkarzy zaczęła ściągając koszulki
demonstrować różnorakie hasła, z reklamami włącznie.

Data: 2010-04-19 09:30:40
Autor: WOJSAL
Żółta koszulka
W dniu 17.04.2010 13:22, hermar pisze:
Właściwie dlaczego karze się za zdjecie koszulki po zdobuciu bramki?

Bo mecz pilkarski nie polega na zdejmowaniu koszulek, spodenek, butow itp

A i ja lubię jak piłkarze tracą w radości kontrolę i wymachują
koszulkami w geście triumfu wbiegając w trybuny.

A ja lubie by glowna atrakcja meczu byly akcje poprzedazajace
zdobycie bramki, a nie akcje po zdobyciu bramki.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2010-04-19 15:01:42
Autor: eManitou
Żółta koszulka

Użytkownik "hermar" <hermar@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hqc5kv$61h$1@news.onet.pl...

Jakieś wytłumaczenia? Estetyka? Bezpieczeńśtwo?

Byś może Pan Blatter obawiał się, że piłkarze pójdą o krok dalej i zaczną ściągać spodenki demonstrując napisy tu i ówdzie.

Data: 2010-04-22 11:13:47
Autor: Tomek
Żółta koszulka
Wydaje mi sie jednak, że chodzi o pieniądze, bo kiedy, jeśli nie po zdobyciu bramki, zawodnik jest najczęściej fotografowany? Jest to idealny moment do zaprezentowania sponsora widniejącego na koszulce ;)

Data: 2010-04-22 12:14:22
Autor: WOJSAL
Żółta koszulka
W dniu 22.04.2010 11:13, Tomek pisze:
Wydaje mi sie jednak, że chodzi o pieniądze, bo kiedy, jeśli nie po zdobyciu bramki, zawodnik jest najczęściej fotografowany? Jest to idealny moment do zaprezentowania sponsora widniejącego na koszulce ;)

Tylko ze ten przepis dotyczy nie tylko Ligi Mistrzow, ale rowniez
meczy w A-klasie.
Poza tym co to sedziego interesuje, kto reklamuje jakiego sponsora?

Mysle wiec, ze chodzi tu bardziej o wzgledy estetyczne - analogicznie
jak jest przy koszulce ktora musi byc w spodenkach, getrach ktore musza
byc podciagniete itp.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2010-04-22 13:25:28
Autor: tomus_king
Żółta koszulka
> [...]

Mysle wiec, ze chodzi tu bardziej o wzgledy estetyczne - analogicznie
jak jest przy koszulce ktora musi byc w spodenkach, getrach ktore musza

No i ze względu na czas bo jesli zawodnik ma jakieś podszewki w koszulce to nawet z 2 minuty ją ubiera.

--

Żółta koszulka