Żółtawy obraz monitora

Data: 2019-04-29 13:40:25
Autor: pueblo
Żółtawy obraz monitora
Podłączonego przez hdmi do laptopa. Tyle wiem, bo nie mam dostępu bezpośrednio. Czy to może być wina kabla(jakiś najtańszy)?

Data: 2019-05-11 23:13:22
Autor: Marek S
Żółtawy obraz monitora
W dniu 2019-04-29 o 15:40, pueblo pisze:
Podłączonego przez hdmi do laptopa. Tyle wiem, bo nie mam dostępu
bezpośrednio.
Czy to może być wina kabla(jakiś najtańszy)?

Nie wierzę aby cyfrowy sygnał dało się tak "inteligentnie" zakłócić jakością kabla. Moim zdaniem masz włączoną jakąś pseudo-kalibrację kolorów (zakładam, że o Windows mowa). Wyłącz to i będzie dobrze.

Opcja B: w monitorze masz ustawiony taki właśnie kolor.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2019-05-13 11:54:43
Autor: ń
Żółtawy obraz monitora
Menu -> Color - >Temperature / Reset.
Na wszelki wypadek można też zrobić całkowity reset ustawień monitora, np. Menu -> Preferences -> Monitor Reset.

-- -- -