Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   草速e wiat這

草速e wiat這

Data: 2011-01-23 11:35:59
Autor: J.F.
草速e wiat這
On Sun, 23 Jan 2011 11:25:07 +0100,  news-gazeta wrote:
Nie macie wra瞠nia 瞠 鈍iat這 鄴速e w Polsce 鈍ieci si zbyt kr鏒ko?
Czasami trzeba albo awaryjnie hamowa przed czerwonym albo niestety
wpada si na czerwonym ju.
W europie zachodniej te 鄴速e zdecydowanie dlu瞠j si pali.

A w obu przypadkach jechales przepisowe 50 ? :-)

J.

Data: 2011-01-23 12:10:19
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
驍籀te 嚙緩iato
W dniu 2011-01-23 11:35, J.F. pisze:
On Sun, 23 Jan 2011 11:25:07 +0100,  news-gazeta wrote:
Nie macie wra髒enia 髒e wiato 髒籀te w Polsce wieci si zbyt kr籀tko?
Czasami trzeba albo awaryjnie hamowa przed czerwonym albo niestety
wpada si na czerwonym ju髒.
W europie zachodniej te 髒籀te zdecydowanie dlu髒ej si pali.

A w obu przypadkach jechales przepisowe 50 ? :-)

Na zachodzie pewnie tak, bo widmo paru setek euro do zapaty wisi cay czas. U nas przy 50, czciej nad czowiekiem wisi presja tych z tyu, uwa髒ajcych go za kapelusznika.
Tudzie髒 presja zielonej fali w miecie, ustawionej na +/- 130. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocaw, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a ronie popyt na wity spok籀j."

Data: 2011-01-23 13:33:27
Autor: Jotte
驍籀te 嚙緩iato
U髒ytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisa w wiadomoci news:ihh2bd$51d$1news.dialog.net.pl...

U nas przy 50, czciej nad czowiekiem wisi presja tych z tyu, uwa髒ajcych go za kapelusznika.
Jaka presja???
Kogo normalnego i prawidowo jadcego obchodzi, co uwa髒aj jacy gupcy?
A niech no tylko kt籀ry cham zawieci lub zatrbi...

Tudzie髒 presja zielonej fali w miecie, ustawionej na +/- 130. ;)
Zielona fala jest w Polsce jak Yeti - podobno niekt籀rzy widzieli, ale nie s wiarygodni.

--
Jotte

Data: 2011-01-23 12:50:47
Autor: Waldek Godel
驍籀te 嚙緩iato
Dnia Sun, 23 Jan 2011 13:33:27 +0100, Jotte napisa(a):

Zielona fala jest w Polsce jak Yeti - podobno niekt鏎zy widzieli, ale nie s wiarygodni.

Oczywi軼ie, 瞠 istnieje zielona fala, np. dosy powszechnie w Warszawie. Jednak ze wzgl璠u na powszechny problem gumowego kindyba豉 wyskakuj帷ego z
siedzenia kierowcy przy je寮zie z pr璠ko軼i zgodn z aktualnym
ograniczeniem nie da si jej u篡wa. Nawet jak masz importowany samoch鏚
bez tego ficzera i chcia豚ys na przek鏎 wszystkim jechac z przepisami, to
si nie da, bo doje盥zaj帷 do skrzy穎wania (na kt鏎ym w豉郾ie zapali si
czerwone 鈍iat這) b璠ziesz si musia zatrzyma za sznurkiem pojazd闚
wyposa穎nych w anal intrudera, kt鏎e tam dojecha造 wcze郾iej i wci捫 stoj.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest co ekstra. Chodzi o to 瞠 jak my im
wydamy Zakajewa to oni nam musz odda samolot. W豉郾ie na zasadzie tej
tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od pocz徠ku.. lotnictwa. Ekstradycja.

Data: 2011-01-23 14:14:06
Autor: Krzysiek Kielczewski
驍籀te 嚙緩iato
On 2011-01-23, Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:

Zielona fala jest w Polsce jak Yeti - podobno niekt鏎zy widzieli, ale nie s wiarygodni.

Oczywi軼ie, 瞠 istnieje zielona fala, np. dosy powszechnie w Warszawie. Jednak ze wzgl璠u na powszechny problem gumowego kindyba豉 wyskakuj帷ego z
siedzenia kierowcy przy je寮zie z pr璠ko軼i zgodn z aktualnym
ograniczeniem nie da si jej u篡wa. Nawet jak masz importowany samoch鏚
bez tego ficzera i chcia豚ys na przek鏎 wszystkim jechac z przepisami, to
si nie da, bo doje盥zaj帷 do skrzy穎wania (na kt鏎ym w豉郾ie zapali si
czerwone 鈍iat這) b璠ziesz si musia zatrzyma za sznurkiem pojazd闚
wyposa穎nych w anal intrudera, kt鏎e tam dojecha造 wcze郾iej i wci捫 stoj.

Rzadko gdzie zielona fala jest ustawiona na obowi您uj帷e ograniczenie
pr璠ko軼i.

Krzysiek Kie販zewski

Data: 2011-01-23 13:27:23
Autor: Waldek Godel
驍籀te 嚙緩iato
Dnia Sun, 23 Jan 2011 14:14:06 +0100, Krzysiek Kielczewski napisa(a):

Rzadko gdzie zielona fala jest ustawiona na obowi您uj帷e ograniczenie
pr璠ko軼i.

Jest troch ni瞠j, ale jad帷 w okolicach obowi您uj帷ego limitu, zazwyczaj
te si mo積a za豉pa.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest co ekstra. Chodzi o to 瞠 jak my im
wydamy Zakajewa to oni nam musz odda samolot. W豉郾ie na zasadzie tej
tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od pocz徠ku.. lotnictwa. Ekstradycja.

Data: 2011-01-23 14:57:21
Autor: Krzysiek Kielczewski
驍籀te 嚙緩iato
On 2011-01-23, Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:

Rzadko gdzie zielona fala jest ustawiona na obowi您uj帷e ograniczenie
pr璠ko軼i.

Jest troch ni瞠j, ale jad帷 w okolicach obowi您uj帷ego limitu, zazwyczaj
te si mo積a za豉pa.

Ja si cz窷ciej spotykam ze 鈍iat豉mi ustawionymi na +20 czy +30.

Pzdr,
Krzysiek Kie販zewski

Data: 2011-01-23 18:38:34
Autor: Adam Szewczak
草速e wiat這

U篡tkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisa w wiadomo軼i news:slrnijocu0.kms.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...
On 2011-01-23, Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:

Rzadko gdzie zielona fala jest ustawiona na obowi您uj帷e ograniczenie
pr璠ko軼i.

Jest troch ni瞠j, ale jad帷 w okolicach obowi您uj帷ego limitu, zazwyczaj
te si mo積a za豉pa.

Ja si cz窷ciej spotykam ze 鈍iat豉mi ustawionymi na +20 czy +30.

Pzdr,
Krzysiek Kie販zewski

    Gdzie ta zielona fala w Wawie jest ? moze na Gorczewskiej ???????

Dokladnie jak sie zna rozklad swiatek w Wawie to sie mozna zalapac na zielona fale jadac np 90 od jednych swiatem do nastepnych, potem 40 do nastepny i znowu 80. W Wawie NIE ma sygnalizacji wymuszajacej prawidlowa jazde. A taka sygnalizacja bardzo szybko by nauczyla.

PZDr
Adam

Data: 2011-01-23 18:09:10
Autor: to
草速e wiat這
begin Adam Szewczak
A taka sygnalizacja bardzo szybko by nauczyla.

Tylko czego i po co?

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2011-01-23 19:19:19
Autor: Adam Szewczak
驍籀te wiato

U髒ytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa w wiadomoci news:4d3c6ec6$0$2438$65785112news.neostrada.pl...
begin Adam Szewczak

A taka sygnalizacja bardzo szybko by nauczyla.

Tylko czego i po co?

--

    Jezdzenia przepisowo, czyli powiedzmy te 50/60. Nie widze problemu zeby tak jezdzic i miec mozliwosc przejechania kilku skrzyzowan z ta predkoscia.

PZDr
Adam

Data: 2011-01-23 18:50:35
Autor: to
草速e wiat這
begin Adam Szewczak
    Jezdzenia przepisowo, czyli powiedzmy te 50/60. Nie widze problemu
    zeby
tak jezdzic i miec mozliwosc przejechania kilku skrzyzowan z ta
predkoscia.

Ale po choler? Jak zaczn je驕dzi 50-60 zamiast 70-80 to mniej wicej proporcjonalnie spadnie przepustowo ulic. Waciwym rozwizaniem jest urealnienie limit籀w, np. z 50 na 70.

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2011-01-23 21:46:19
Autor: Adam Szewczak
驍籀te wiato

U髒ytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa w wiadomoci news:4d3c787b$0$2439$65785112news.neostrada.pl...
begin Adam Szewczak

    Jezdzenia przepisowo, czyli powiedzmy te 50/60. Nie widze problemu
    zeby
tak jezdzic i miec mozliwosc przejechania kilku skrzyzowan z ta
predkoscia.

Ale po choler? Jak zaczn je驕dzi 50-60 zamiast 70-80 to mniej wicej
proporcjonalnie spadnie przepustowo ulic. Waciwym rozwizaniem jest
urealnienie limit籀w, np. z 50 na 70.

--

    Czyli wiekszosc by jezdzila 90, wiekszosc ulic w Wawie sie nie nadaje do takiej predkosci. Trzeba przyjac ze spore grono kierowcow przy tej predkosci juz nie ogarnia co sie dzieje dookola, pozatym jakby nie patrzec sa jeszcze piesi a nie wszystkie przejscia maja swiatla.

Przecie u nas nawet na autostradzie ludzie nie ogarniaja jazdy, wystarczy na poznanskiej zobaczyc ile jest barierek powyginanych.

Miasto to taki ustroj gdzie trzeba szanowac i kierowcow i pieszych i rowery czy tam motocykle.

PZDr
Adam

Data: 2011-01-23 22:32:10
Autor: Adam P豉szczyca
草速e wiat這
Dnia 23 Jan 2011 18:50:35 GMT, to napisa(a):

Ale po choler? Jak zaczn je寮zi 50-60 zamiast 70-80 to mniej wi璚ej proporcjonalnie spadnie przepustowo嗆 ulic.

I tu sie mylisz. Przepustowo軼 wzro郾ie. Wzro郾ie te 鈔edni czas dojazdu
do celu z drugiej strony. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P豉szczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    K瘰zyca Le郾a 51/9, 66-305 Keszyca Le郾a
 _______/ /_     Wywo造wanie slajd闚 http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2011-01-23 21:46:12
Autor: to
草速e wiat這
begin Adam Paszczyca
Ale po choler? Jak zaczn je驕dzi 50-60 zamiast 70-80 to mniej wicej
proporcjonalnie spadnie przepustowo ulic.

I tu sie mylisz. Przepustowoc wzronie. Wzronie te髒 redni czas
dojazdu do celu z drugiej strony.

Dobrze si czujesz? ;)

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2011-01-23 23:46:50
Autor: Adam P豉szczyca
草速e wiat這
Dnia 23 Jan 2011 21:46:12 GMT, to napisa(a):

I tu sie mylisz. Przepustowo軼 wzro郾ie. Wzro郾ie te 鈔edni czas
dojazdu do celu z drugiej strony.

Dobrze si czujesz? ;)

Doskonale. Przepustowo嗆 to ilo嗆 aut na minut. Ta osi庵a maksimum przy
ok. 30km/h. Rzecz w tym, 瞠 odst瘼y mi璠zy autami rosn przy wi瘯szych
pr璠ko軼iach. Natomiast jednocze郾ie ro郾ie czas przejazdu danego odcinka.

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P豉szczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    K瘰zyca Le郾a 51/9, 66-305 Keszyca Le郾a
 _______/ /_     Wywo造wanie slajd闚 http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2011-01-23 22:50:29
Autor: to
草速e wiat這
begin Adam Paszczyca
Doskonale. Przepustowo to ilo aut na minut. Ta osiga maksimum przy
ok. 30km/h. Rzecz w tym, 髒e odstpy midzy autami rosn przy wikszych
prdkociach.
Natomiast jednoczenie ronie czas przejazdu danego odcinka.

Chyba w teorii szwedzkich naukowc籀w. Nie widziaem, 髒eby kto utrzymywa inny odstp przy 50 km/h ni髒 przy 70 km/h.

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2011-01-23 23:58:38
Autor: Adam P豉szczyca
草速e wiat這
Dnia 23 Jan 2011 22:50:29 GMT, to napisa(a):

Natomiast jednocze郾ie ro郾ie czas przejazdu danego odcinka.

Chyba w teorii szwedzkich naukowc闚. Nie widzia貫m, 瞠by kto utrzymywa inny odst瘼 przy 50 km/h ni przy 70 km/h.

C騜, id do okulisty. Najlepiej szwedzkiego. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P豉szczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    K瘰zyca Le郾a 51/9, 66-305 Keszyca Le郾a
 _______/ /_     Wywo造wanie slajd闚 http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2011-01-24 00:11:10
Autor: to
草速e wiat這
begin Adam Paszczyca
C籀髒, id驕 do okulisty. Najlepiej szwedzkiego.

Ty chyba 髒yjesz w jakiej innej rzeczywistoci albo przynajmniej w innym kraju, to po pierwsze. Po drugie rozmawiamy o korkach, a one bior si ze swego rodzaju spitrzenia ruchu. Przykadowo, jeli przy ograniczeniu do 70 km/h korek robi si w danym miejscu o godzinie 7, to przy ograniczeniu do 50 km/h zrobi si odpowiednio wczeniej, bo cz os籀b, kt籀re wyjechay przed godzin 7 nie zd髒y jeszcze dotrze do celu, do kt籀rego by ju髒 dotara jadc 70 km/h.

Odstp ma znaczenie (pomijajc oczywist oczywisto, 髒e Polsce wikszo ma go gdzie i zachowa taki sam przy 50 jak przy 70 km/h) WYCZNIE w jednej, specyficznej sytuacji, w kt籀rej wszyscy jechaliby z dan prdkoci wykorzystujc cae dostpne miejsce. Taka sytuacja wystpuje niezwykle rzadko. Zazwyczaj albo miejsca jest wicej albo z kolei zaczyna by ju髒 go za mao i prdko ogranicza nat髒enie ruchu samo w sobie (wiata, maruderzy kt籀rych nie da si wyprzedzi itp.), wic ograniczenie znakami jest bez znaczenia.

Og籀lnie rzecz biorc teorie na temat wikszej przepustowoci dr籀g wynikajcej z ni髒szej prdkoci w praktyce s jedn wielk bzdur.

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2011-01-27 17:56:28
Autor: Adam P豉szczyca
草速e wiat這
Dnia 24 Jan 2011 00:11:10 GMT, to napisa(a):

swego rodzaju spi皻rzenia ruchu. Przyk豉dowo, je郵i przy ograniczeniu do 70 km/h korek robi si w danym miejscu o godzinie 7, to przy ograniczeniu do 50 km/h zrobi si odpowiednio wcze郾iej, bo cz窷 os鏏, kt鏎e wyjecha造 przed godzin 7 nie zd捫y jeszcze dotrze do celu, do kt鏎ego by ju dotar豉 jad帷 70 km/h.

KOrek, czy spowolnienie? Jesli spowolnienie, to o ile nie przekroczysz
30km/h, to nic sie nei stanie i spi皻rzenia nie b璠zie.
Og鏊nie rzecz bior帷 teorie na temat wi瘯szej przepustowo軼i dr鏬 wynikaj帷ej z ni窺zej pr璠ko軼i w praktyce s jedn wielk bzdur.

C騜, moje obserwacje s inne.

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P豉szczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    K瘰zyca Le郾a 51/9, 66-305 Keszyca Le郾a
 _______/ /_     Wywo造wanie slajd闚 http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2011-01-27 18:12:24
Autor: J.F.
草速e wiat這
On Thu, 27 Jan 2011 17:56:28 +0100,  Adam P豉szczyca wrote:
Dnia 24 Jan 2011 00:11:10 GMT, to napisa(a):
swego rodzaju spi皻rzenia ruchu. Przyk豉dowo, je郵i przy ograniczeniu do 70 km/h korek robi si w danym miejscu o godzinie 7, to przy ograniczeniu do 50 km/h zrobi si odpowiednio wcze郾iej, bo cz窷 os鏏, kt鏎e wyjecha造 przed godzin 7 nie zd捫y jeszcze dotrze do celu, do kt鏎ego by ju dotar豉 jad帷 70 km/h.

KOrek, czy spowolnienie? Jesli spowolnienie, to o ile nie przekroczysz
30km/h, to nic sie nei stanie i spi皻rzenia nie b璠zie.

Rzecz do sprawdzenia. wystawic gdzies na gierkowce pod warszawa ograniczenia so 80-50-30, dwa dobrze widoczne radiowozy i poczekac z
coz tego bedzie.

Niemieckie doswiadczenie podpowiada mi ze zdarza sie spietrzenie/korek
ktory jedzi 80, a potem mozna przyspieszyc i spietrzenie sie rozwiewa
i nie bardzo wiadomo dlaczego .. ale wniosek z tego jakis niezbyt
ciekawy - tam gdzie mniejsza predkosc tam spietrzenie

J.

Data: 2011-02-01 13:51:24
Autor: RoMan Mandziejewicz
草速e wiat這
Hello to,

Monday, January 24, 2011, 1:11:10 AM, you wrote:

[...]

Og鏊nie rzecz bior帷 teorie na temat wi瘯szej przepustowo軼i dr鏬 wynikaj帷ej z ni窺zej pr璠ko軼i w praktyce s jedn wielk bzdur.

Przede wszystkim wi瘯szo嗆 tych "oblicze" zak豉da zerow d逝go嗆
samochod闚 i/lub co najmniej liniow (jak nie kwadratow) zale積o嗆
odst瘼闚 od pr璠ko軼i a tak瞠 pe軟 p造nno嗆 ruchu i zerowe czasy
reakcji kierowc闚. Te za這瞠nia s b喚dne i otrzymuje si wyniki
zgodne z zasad GIGO.

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Data: 2011-01-24 00:33:05
Autor: J.F.
草速e wiat這
On Sun, 23 Jan 2011 23:58:38 +0100,  Adam P豉szczyca wrote:
Dnia 23 Jan 2011 22:50:29 GMT, to napisa(a):
Natomiast jednocze郾ie ro郾ie czas przejazdu danego odcinka.
Chyba w teorii szwedzkich naukowc闚. Nie widzia貫m, 瞠by kto utrzymywa inny odst瘼 przy 50 km/h ni przy 70 km/h.

C騜, id do okulisty. Najlepiej szwedzkiego.

A przejrzyj swoje filmy z rejestratora :-P

J.

Data: 2011-01-27 17:50:43
Autor: Adam P豉szczyca
草速e wiat這
Dnia Mon, 24 Jan 2011 00:33:05 +0100, J.F. napisa(a):

C騜, id do okulisty. Najlepiej szwedzkiego.

A przejrzyj swoje filmy z rejestratora :-P

No i? Im szybciej jad, tym wi瘯szy odst瘼. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P豉szczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    K瘰zyca Le郾a 51/9, 66-305 Keszyca Le郾a
 _______/ /_     Wywo造wanie slajd闚 http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2011-01-27 18:13:46
Autor: J.F.
草速e wiat這
On Thu, 27 Jan 2011 17:50:43 +0100,  Adam P豉szczyca wrote:
Dnia Mon, 24 Jan 2011 00:33:05 +0100, J.F. napisa(a):
C騜, id do okulisty. Najlepiej szwedzkiego.
A przejrzyj swoje filmy z rejestratora :-P

No i? Im szybciej jad, tym wi瘯szy odst瘼.

w miejskim korku przy 70-80 jego dlugosc jest zgodna z teoria :-)

J.

Data: 2011-01-29 21:31:36
Autor: niusy.pl
草速e wiat這

U篡tkownik "Adam P豉szczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl>

C騜, id do okulisty. Najlepiej szwedzkiego.

A przejrzyj swoje filmy z rejestratora :-P

No i? Im szybciej jad, tym wi瘯szy odst瘼.

Od czego ? Od stoj帷ego samochodu ? Jedziesz za poprzedzaj帷ym samochodem na odleg這嗆 czasu reakcji bez zwi您ku z pr璠ko軼i zupe軟ie plus jaki ma造 margines wynikaj帷y z mniejszej dynamiki wysokich bieg闚 plus oczywi軼ie to, 瞠 nie musisz jecha blisko bo nikt Ci ju nie goni, tak jak ruszaj帷 ze 鈍iate wi璚 po prostu wolisz spokojniej jecha, kwestia wi瘯szej przepustowo軼i przy pr璠ko軼i 100 ni 30. Przemy郵 to na spokojnie.

Data: 2011-01-24 01:09:45
Autor: niusy.pl
草速e wiat這

U篡tkownik "Adam P豉szczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl>

Natomiast jednocze郾ie ro郾ie czas przejazdu danego odcinka.

Chyba w teorii szwedzkich naukowc闚. Nie widzia貫m, 瞠by kto utrzymywa
inny odst瘼 przy 50 km/h ni przy 70 km/h.

C騜, id do okulisty. Najlepiej szwedzkiego.

Ch這pie ... teza, 瞠 samochody szybciej poruszaj帷e si w rzeczywisto軼i poruszaj si wolniej jest nie do obronienia. Wp造w pr璠ko軼i na odleg這軼i mi璠zy samochodami oczywi軼ie jest, ale nie ma on tak ograniczaj帷ego charakteru, by samochody nie mog造 jecha szybciej jak mog. Jest po prostu pewna graniczna przepustowo嗆 kt鏎ej nie przekroczysz cho熲y usun掖 ograniczenia. Dla danej drogi, w okre郵onych warunkach i w zale積o軼i od umiej皻no軼i i ponoszonego ryzyka. Raz 10km/h, innym razem twoje 30 a jeszcze innym 100. Kwestia w豉郾ie tych czynnik闚.

Data: 2011-01-27 17:55:19
Autor: Adam P豉szczyca
草速e wiat這
Dnia Mon, 24 Jan 2011 01:09:45 +0100, niusy.pl napisa(a):

C騜, id do okulisty. Najlepiej szwedzkiego.

Ch這pie ... teza, 瞠 samochody szybciej poruszaj帷e si w rzeczywisto軼i poruszaj si wolniej jest nie do obronienia.

A gdzie ja tak tez stawiam?

Tw鎩 problem to niezauwa瞠nie, 瞠 pr璠ko嗆 pojazdu, a przepustowo嗆 to nie
to samo. Przepustowo嗆 to ilo嗆 aut na minut. Jad auta 100km/h, odst瘼 mi璠zy nimi 50m. To znaczy, 瞠 auto przeje盥瘸 co
1,8 sekundy. Masz przepustowo嗆  33 1/3 auta na minut. Jad auta 30km/h. Odst瘼 mi璠zy autami 10m. To znaczy, 瞠 auto przeje盥瘸
co 1,2 sekundy. Przepustowo嗆 50 aut na minut. I co, g逝pio ci?

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P豉szczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    K瘰zyca Le郾a 51/9, 66-305 Keszyca Le郾a
 _______/ /_     Wywo造wanie slajd闚 http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2011-01-29 21:46:34
Autor: niusy.pl
草速e wiat這

U篡tkownik "Adam P豉szczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisa w wiadomo軼i news:c1.01.3PG8Q4$05pmike.oldfield.org.pl...
Dnia Mon, 24 Jan 2011 01:09:45 +0100, niusy.pl napisa(a):

C騜, id do okulisty. Najlepiej szwedzkiego.

Ch這pie ... teza, 瞠 samochody szybciej poruszaj帷e si w rzeczywisto軼i
poruszaj si wolniej jest nie do obronienia.

A gdzie ja tak tez stawiam?

Tw鎩 problem to niezauwa瞠nie, 瞠 pr璠ko嗆 pojazdu, a przepustowo嗆 to nie
to samo.
Przepustowo嗆 to ilo嗆 aut na minut.
Jad auta 100km/h, odst瘼 mi璠zy nimi 50m. To znaczy, 瞠 auto przeje盥瘸 co
1,8 sekundy. Masz przepustowo嗆  33 1/3 auta na minut.

Jad auta 30km/h. Odst瘼 mi璠zy autami 10m. To znaczy, 瞠 auto przeje盥瘸
co 1,2 sekundy. Przepustowo嗆 50 aut na minut.

I co, g逝pio ci?

To jest kompletnie nieadekwatne do problemu. Jest oczywiste, 瞠 samochody poruszaj帷e si szybciej nie musz jecha jeden za drugim bo po prostu nie ma ich tyle. Gdyby jednak mia tyle samochod闚 by jecha造 g窷ciej to dok豉dnie tak stanie si co w oczywisty spos鏏 poskutkuje wi瘯sz a nie mniejsz przepustowo軼i. Bo jak Ci pisa貫m, te odleg這軼i mi璠zy samochodami zasadniczo nie wynikaj z pr璠ko軼i tylko np z wy窺zego biegu i wp造w pr璠ko軼i nie jest taki, jak napisa貫.

Data: 2011-01-31 23:49:27
Autor: Adam P豉szczyca
草速e wiat這
Dnia Sat, 29 Jan 2011 21:46:34 +0100, niusy.pl napisa(a):

mniejsz przepustowo軼i. Bo jak Ci pisa貫m, te odleg這軼i mi璠zy samochodami zasadniczo nie wynikaj z pr璠ko軼i tylko np z wy窺zego biegu i wp造w pr璠ko軼i nie jest taki, jak napisa貫.

No w Twojej rzeczywisto軼i, to pewno nie...


--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P豉szczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    K瘰zyca Le郾a 51/9, 66-305 Keszyca Le郾a
 _______/ /_     Wywo造wanie slajd闚 http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2011-02-01 08:07:00
Autor: niusy.pl
草速e wiat這

U篡tkownik "Adam P豉szczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl>

mniejsz przepustowo軼i. Bo jak Ci pisa貫m, te odleg這軼i mi璠zy
samochodami zasadniczo nie wynikaj z pr璠ko軼i tylko np z wy窺zego biegu i
wp造w pr璠ko軼i nie jest taki, jak napisa貫.

No w Twojej rzeczywisto軼i, to pewno nie...

Id sobie zobaczy na ulic a nie pieprz g逝poty

Data: 2011-02-01 20:09:08
Autor: Adam P豉szczyca
草速e wiat這
Dnia Tue, 1 Feb 2011 08:07:00 +0100, niusy.pl napisa(a):

No w Twojej rzeczywisto軼i, to pewno nie...

Id sobie zobaczy na ulic a nie pieprz g逝poty

By貫m widzia貫m, jednak nie 篡j w Twoim Matriksie.

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P豉szczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    K瘰zyca Le郾a 51/9, 66-305 Keszyca Le郾a
 _______/ /_     Wywo造wanie slajd闚 http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2011-01-24 00:57:18
Autor: niusy.pl
草速e wiat這

U篡tkownik "Adam P豉szczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl>

I tu sie mylisz. Przepustowo軼 wzro郾ie. Wzro郾ie te 鈔edni czas
dojazdu do celu z drugiej strony.

Dobrze si czujesz? ;)

Doskonale. Przepustowo嗆 to ilo嗆 aut na minut. Ta osi庵a maksimum przy
ok. 30km/h. Rzecz w tym, 瞠 odst瘼y mi璠zy autami rosn przy wi瘯szych
pr璠ko軼iach.
Natomiast jednocze郾ie ro郾ie czas przejazdu danego odcinka.

Pierdo造 do kwadratu

Data: 2011-01-24 00:56:45
Autor: niusy.pl
草速e wiat這

U篡tkownik "Adam P豉szczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl>

Ale po choler? Jak zaczn je寮zi 50-60 zamiast 70-80 to mniej wi璚ej
proporcjonalnie spadnie przepustowo嗆 ulic.

I tu sie mylisz. Przepustowo軼 wzro郾ie. Wzro郾ie te 鈔edni czas dojazdu
do celu z drugiej strony.

Nonsens. Efektywna przepustowo嗆 drogi proporocjonalna jest do pr璠ko軼i i ograniczona tylko warunkami drogowymi. Z ograniczenia pr璠ko軼i nie wyniknie nigdy zwi瘯szenie przepustowo軼i bo mimo zmniejszenia odleg這軼i pr璠ko嗆 poruszania si jest najzwyczajniej mniejsza. To proste jest.

Data: 2011-01-24 02:55:04
Autor: J.F.
草速e wiat這
On Mon, 24 Jan 2011 00:56:45 +0100,  niusy.pl wrote:
U篡tkownik "Adam P豉szczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl>
Ale po choler? Jak zaczn je寮zi 50-60 zamiast 70-80 to mniej wi璚ej
proporcjonalnie spadnie przepustowo嗆 ulic.

I tu sie mylisz. Przepustowo軼 wzro郾ie. Wzro郾ie te 鈔edni czas dojazdu
do celu z drugiej strony.

Nonsens. Efektywna przepustowo嗆 drogi proporocjonalna jest do pr璠ko軼i i ograniczona tylko warunkami drogowymi. Z ograniczenia pr璠ko軼i nie wyniknie nigdy zwi瘯szenie przepustowo軼i bo mimo zmniejszenia odleg這軼i pr璠ko嗆 poruszania si jest najzwyczajniej mniejsza. To proste jest.

Proste to na razie jest stwierdzenie ze nie rozumiesz pewnych pojec
:-)

J.

Data: 2011-01-27 17:56:55
Autor: Adam P豉szczyca
草速e wiat這
Dnia Mon, 24 Jan 2011 00:56:45 +0100, niusy.pl napisa(a):

I tu sie mylisz. Przepustowo軼 wzro郾ie. Wzro郾ie te 鈔edni czas dojazdu
do celu z drugiej strony.

Nonsens. Efektywna przepustowo嗆 drogi proporocjonalna jest do pr璠ko軼i i ograniczona tylko warunkami drogowymi. Z ograniczenia pr璠ko軼i nie wyniknie nigdy zwi瘯szenie przepustowo軼i bo mimo zmniejszenia odleg這軼i pr璠ko嗆 poruszania si jest najzwyczajniej mniejsza. To proste jest.

Nie, to jest proste dla prostak闚. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P豉szczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    K瘰zyca Le郾a 51/9, 66-305 Keszyca Le郾a
 _______/ /_     Wywo造wanie slajd闚 http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2011-01-29 21:49:02
Autor: niusy.pl
草速e wiat這

U篡tkownik "Adam P豉szczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl>

I tu sie mylisz. Przepustowo軼 wzro郾ie. Wzro郾ie te 鈔edni czas dojazdu
do celu z drugiej strony.

Nonsens. Efektywna przepustowo嗆 drogi proporocjonalna jest do pr璠ko軼i i
ograniczona tylko warunkami drogowymi. Z ograniczenia pr璠ko軼i nie wyniknie
nigdy zwi瘯szenie przepustowo軼i bo mimo zmniejszenia odleg這軼i pr璠ko嗆
poruszania si jest najzwyczajniej mniejsza. To proste jest.

Nie, to jest proste dla prostak闚.

Go軼iu, jeste 瞠nuj帷y. Ju czyta貫m twoje wypowiedzi do kogo innego, gdzie niz gruszki ni z pietruszki napisa貫 do niego "cieciu".

Data: 2011-01-31 23:49:57
Autor: Adam P豉szczyca
草速e wiat這
Dnia Sat, 29 Jan 2011 21:49:02 +0100, niusy.pl napisa(a):

Nie, to jest proste dla prostak闚.

Go軼iu, jeste 瞠nuj帷y. Ju czyta貫m twoje wypowiedzi do kogo innego, gdzie niz gruszki ni z pietruszki napisa貫 do niego "cieciu".

To teraz jeszcze podaj linka do tego. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P豉szczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    K瘰zyca Le郾a 51/9, 66-305 Keszyca Le郾a
 _______/ /_     Wywo造wanie slajd闚 http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2011-02-01 08:09:02
Autor: niusy.pl
草速e wiat這

U篡tkownik "Adam P豉szczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl>

Nie, to jest proste dla prostak闚.

Go軼iu, jeste 瞠nuj帷y. Ju czyta貫m twoje wypowiedzi do kogo innego,
gdzie niz gruszki ni z pietruszki napisa貫 do niego "cieciu".

To teraz jeszcze podaj linka do tego.

Jeszcze czego

Data: 2011-02-01 20:09:52
Autor: Adam P豉szczyca
草速e wiat這
Dnia Tue, 1 Feb 2011 08:09:02 +0100, niusy.pl napisa(a):

Go軼iu, jeste 瞠nuj帷y. Ju czyta貫m twoje wypowiedzi do kogo innego,
gdzie niz gruszki ni z pietruszki napisa貫 do niego "cieciu".
To teraz jeszcze podaj linka do tego.
Jeszcze czego

No w sumie ju nie, w豉sni epotwierdzi貫, 瞠 鹵esz jak Macierewicz. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P豉szczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    K瘰zyca Le郾a 51/9, 66-305 Keszyca Le郾a
 _______/ /_     Wywo造wanie slajd闚 http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Data: 2011-02-03 20:29:30
Autor: niusy.pl
草速e wiat這

U篡tkownik "Adam P豉szczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl>

I tu sie mylisz. Przepustowo軼 wzro郾ie. Wzro郾ie te 鈔edni czas dojazdu
do celu z drugiej strony.

Nonsens. Efektywna przepustowo嗆 drogi proporocjonalna jest do pr璠ko軼i i
ograniczona tylko warunkami drogowymi. Z ograniczenia pr璠ko軼i nie wyniknie
nigdy zwi瘯szenie przepustowo軼i bo mimo zmniejszenia odleg這軼i pr璠ko嗆
poruszania si jest najzwyczajniej mniejsza. To proste jest.

Nie, to jest proste dla prostak闚.

Go軼iu, jeste 瞠nuj帷y. Ju czyta貫m twoje wypowiedzi do kogo innego,
gdzie niz gruszki ni z pietruszki napisa貫 do niego "cieciu".

Data: 2011-02-02 23:27:49
Autor: Gotfryd Smolik news
草速e wiat這
On Sun, 23 Jan 2011, to wrote:

begin Adam Szewczak

    Jezdzenia przepisowo, czyli powiedzmy te 50/60. Nie widze problemu
    zeby
tak jezdzic i miec mozliwosc przejechania kilku skrzyzowan z ta
predkoscia.

Ale po choler? Jak zaczn je寮zi 50-60 zamiast 70-80

  Errata: zamiast 70..80 kawa貫k i potem 0 przez pewien czas.
  Bo taka jest praktyka, jak ju kto napisa :D

to mniej wi璚ej
proporcjonalnie spadnie przepustowo嗆 ulic.

  By mo瞠 tu i 闚dzie praktyka przeje盥瘸nia na czerwonym
jest nagminna, ale jeszcze nie powszechna. A to oznacza
瞠 pojazd jednak od czasu do czasu stoi, wi璚 tego
wniosku prosto wywie嗆 si nie da :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-01-23 22:07:53
Autor: Cavallino
驍籀te wiato
U髒ytkownik "Adam Szewczak" <horses@usu.poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci news:ihhrfk$dtl$1news.onet.pl...

U髒ytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa w wiadomoci news:4d3c6ec6$0$2438$65785112news.neostrada.pl...
begin Adam Szewczak

A taka sygnalizacja bardzo szybko by nauczyla.

Tylko czego i po co?

--

   Jezdzenia przepisowo, czyli powiedzmy te 50/60. Nie widze problemu zeby tak jezdzic

Za to powiniene widzie problem, 髒eby tu wypisywa podobne pierdoy.
Wypad na jakie forum dla melepet籀w.

Data: 2011-01-23 22:27:22
Autor: niusy.pl
驍籀te wiato

U髒ytkownik "Adam Szewczak" <horses@usu.poczta.onet.pl>

A taka sygnalizacja bardzo szybko by nauczyla.

Tylko czego i po co?

   Jezdzenia przepisowo, czyli powiedzmy te 50/60. Nie widze problemu zeby tak jezdzic i miec mozliwosc przejechania kilku skrzyzowan z ta predkoscia.

Po co na prostej drodze wiata ???

Data: 2011-01-23 22:35:44
Autor: Jotte
驍籀te wiato
U髒ytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisa w wiadomoci news:ihi6fs$82t$1news.net.icm.edu.pl...

Po co na prostej drodze wiata ???
Dla pieszych, chopcze, dla pieszych - w tym bachor籀w do i ze szkoy idcych, dla wczajcych si z bocznych dr籀g itp.

--
Jotte

Data: 2011-01-24 01:11:22
Autor: niusy.pl
驍籀te wiato

U髒ytkownik "Jotte" <tjp3@spam.wypad.wp.pl>

Po co na prostej drodze wiata ???
Dla pieszych, chopcze, dla pieszych - w tym bachor籀w do i ze szkoy idcych, dla wczajcych si z bocznych dr籀g itp.

Chopcze ... do tego nie potrzeba zielonej fali

Data: 2011-01-24 01:16:33
Autor: Jotte
驍籀te wiato
U髒ytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisa w wiadomoci news:ihig3e$2hn$1news.net.icm.edu.pl...

Po co na prostej drodze wiata ???
Dla pieszych, chopcze, dla pieszych - w tym bachor籀w do i ze szkoy idcych, dla wczajcych si z bocznych dr籀g itp.
Chopcze ... do tego nie potrzeba zielonej fali

Synku - pisz i czytaj ze zrozumieniem, nie bekocz. Cho na tyle, na ile dasz rad.

--
Jotte

Data: 2011-01-24 08:24:51
Autor: niusy.pl
驍籀te wiato

U髒ytkownik "Jotte" <tjp3@spam.wypad.wp.pl>

Po co na prostej drodze wiata ???
Dla pieszych, chopcze, dla pieszych - w tym bachor籀w do i ze szkoy idcych, dla wczajcych si z bocznych dr籀g itp.
Chopcze ... do tego nie potrzeba zielonej fali

Synku - pisz i czytaj ze zrozumieniem, nie bekocz. Cho na tyle, na ile dasz rad.

Musiabym zwariowa by przejmowa si twoimi wybrykami niusowymi.

Data: 2011-01-23 20:24:29
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
草速e wiat這
W dniu 2011-01-23 19:09, to pisze:
begin Adam Szewczak

A taka sygnalizacja bardzo szybko by nauczyla.

Tylko czego i po co?

Jak nie rozumiesz, to znaczy, 瞠 to Ciebie dotyczy.
;)


--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2011-01-23 19:07:35
Autor: Krzysiek Kielczewski
驍籀te wiato
On 2011-01-23, Adam Szewczak <horses@usu簽.poczta.onet.pl> wrote:

Ja si czciej spotykam ze wiatami ustawionymi na +20 czy +30.

Pzdr,
Krzysiek Kieczewski

    Gdzie ta zielona fala w Wawie jest?

Na przykad na Waszyngtona da si przelecie ca alej na zielony,
tylko trzeba trzyma prdko w okolicach 80-90km/h.

moze na Gorczewskiej ???????

Tam bardziej pasuje okrelenie "czerwona fala" :)
Dokladnie jak sie zna rozklad swiatek w Wawie to sie mozna zalapac na zielona fale jadac np 90 od jednych swiatem do nastepnych, potem 40 do nastepny i znowu 80. W Wawie NIE ma sygnalizacji wymuszajacej prawidlowa jazde. A taka sygnalizacja bardzo szybko by nauczyla.

Chyba nie da si jej tak ustawi. Albo uwzgldnisz przecitnych
kierowc籀w, albo kapelusznik籀w rozpdzajcych si przez trzy skrzy髒owania
do przelotowych 50km/h, albo cao zatrzymaj szybcy i wcieki, kt籀rzy
musz dolecie do czerwonego i potem straci czas na ruszanie.

Pzdr,
Krzysiek Kieczewski

Data: 2011-01-31 09:07:04
Autor: Shrek
草速e wiat這
W dniu 2011-01-23 18:38, Adam Szewczak pisze:

Gdzie ta zielona fala w Wawie jest ? moze na Gorczewskiej ???????

Na Kasprowicza w kierunku centrum - co dziwne przy przepisowej pr璠ko軼i te dzia豉;) Jak jedziesz 70 z pierwich 鈍iate, to przed ka盥ymi si zatrzymujesz na kilka sekund;)

Shrek

Data: 2011-01-23 14:29:59
Autor: Jotte
草速e ?wiat這
U篡tkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisa w wiadomo軼i news:11g6ohuh0fk7j$.dlglepper.institute.com...

Oczywi軼ie, 瞠 istnieje zielona fala, np. dosy powszechnie w Warszawie.
Jedyne zielone fale w Polsce spotka mo積a na p造tkich zbiornikach wodnych, kt鏎e latem w ciep這cie zarastaj glonami a potem powieje silniejszy wiatr.

Jednak (...) nie da si jej u篡wa.
Czyli jej nie ma.

--
Jotte

Data: 2011-01-23 13:46:30
Autor: Waldek Godel
草速e ?wiat這
Dnia Sun, 23 Jan 2011 14:29:59 +0100, Jotte napisa(a):

Jedyne zielone fale w Polsce spotka mo積a na p造tkich zbiornikach wodnych, kt鏎e latem w ciep這cie zarastaj glonami a potem powieje silniejszy wiatr.

Od kogo si takich bonmot闚 nauczy貫? Od Koniotrzepolino?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest co ekstra. Chodzi o to 瞠 jak my im
wydamy Zakajewa to oni nam musz odda samolot. W豉郾ie na zasadzie tej
tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od pocz徠ku.. lotnictwa. Ekstradycja.

Data: 2011-01-23 14:49:22
Autor: Jotte
草速e ?wiat這
U篡tkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisa w wiadomo軼i news:1a5k0n7s7vsjo.dlglepper.institute.com...

Jedyne zielone fale w Polsce spotka mo積a na p造tkich zbiornikach wodnych,
kt鏎e latem w ciep這cie zarastaj glonami a potem powieje silniejszy wiatr.
Od kogo si takich bonmot闚 nauczy貫?
Samorodny talent, naturszczyk.
Przymawiasz si o prywatne lekcje? ;)

--
Jotte

Data: 2011-01-23 22:29:00
Autor: niusy.pl
草速e ?wiat這

U篡tkownik "Jotte" <tjp3@spam.wypad.wp.pl>

Oczywi軼ie, 瞠 istnieje zielona fala, np. dosy powszechnie w Warszawie.
Jedyne zielone fale w Polsce spotka mo積a na p造tkich zbiornikach wodnych, kt鏎e latem w ciep這cie zarastaj glonami a potem powieje silniejszy wiatr.

Zielone fale by造 np w Chorzowie jakie ... 15..20 lat temu. Polega這 to na tym, 瞠 na 鈍ietlnej tablicy sta這 ile nale篡 jecha by trafi na zielone. Zlikwidowano raczej nie bez przyczyny.

Data: 2011-01-24 00:40:01
Autor: J.F.
草速e ?wiat這
On Sun, 23 Jan 2011 22:29:00 +0100,  niusy.pl wrote:
Zielone fale by造 np w Chorzowie jakie ... 15..20 lat temu. Polega這 to na

Chyba nawet wczesniej zainstalowano.

tym, 瞠 na 鈍ietlnej tablicy sta這 ile nale篡 jecha by trafi na zielone. Zlikwidowano raczej nie bez przyczyny.

Zepsul sie sterownik, za drogo bylo wymienic, za drogo naprawic ? :-)

J.

Data: 2011-01-24 08:18:27
Autor: niusy.pl
草速e ?wiat這

U篡tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

Zielone fale by造 np w Chorzowie jakie ... 15..20 lat temu. Polega這 to na

Chyba nawet wczesniej zainstalowano.

No mo瞠 i 30


tym, 瞠 na 鈍ietlnej tablicy sta這 ile nale篡 jecha by trafi na zielone.
Zlikwidowano raczej nie bez przyczyny.

Zepsul sie sterownik, za drogo bylo wymienic, za drogo naprawic ? :-)

W徠pi. Podejrzewam, 瞠 nie dzia豉這 np zamiast tablic ruch regulowa造 na tej drodze dziury na 鈔odku skrzy穎wania z torowiskiem tramwajowym.

Data: 2011-01-24 13:51:14
Autor: Bydl
草速e ?wiat這
niusy.pl wrote:
>
> Zielone fale by造 np w Chorzowie jakie ... 15..20 lat temu.

Pod koniec zesz貫go roku (Bytom ==> Chorz闚) wci捫 to dzia豉這 i to dobrze.

--
Bydl

Data: 2011-01-23 19:46:04
Autor: ererer
[OT] Re: 驍籀te 嚙緩iato
W dniu 2011-01-23 13:50, Waldek Godel pisze:
Oczywicie, 髒e istnieje zielona fala, np. dosy powszechnie w Warszawie.
Jednak ze wzgldu na powszechny problem gumowego kindybaa wyskakujcego z
siedzenia kierowcy przy je驕dzie z prdkoci zgodn z aktualnym
ograniczeniem nie da si jej u髒ywa.[...]

Wielokrotne powtarzanie tego samego 髒artu nie sprawia, 髒e staje si on bardziej zabawny.

--
ererer

Data: 2011-01-23 18:56:48
Autor: Waldek Godel
[OT] Re: 驍籀te 嚙緩iato
Dnia Sun, 23 Jan 2011 19:46:04 +0100, ererer napisa(a):

Wielokrotne powtarzanie tego samego 瘸rtu nie sprawia, 瞠 staje si on bardziej zabawny.

畝rt? Tobie si wydaje,瞠 to jest 瘸rt? Wsp馧czuj...
Mo瞠 dzi瘯i takim, kt鏎ym si wydaje, 瞠 to 瘸rt, rzeczywisto嗆 na drogach
jest taka smutna..

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest co ekstra. Chodzi o to 瞠 jak my im
wydamy Zakajewa to oni nam musz odda samolot. W豉郾ie na zasadzie tej
tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od pocz徠ku.. lotnictwa. Ekstradycja.

Data: 2011-01-23 14:54:00
Autor: Rafa \"SP\" Gil
驍籀te 嚙緩iato
W dniu 2011-01-23 13:33, Jotte pisze:

Tudzie髒 presja zielonej fali w miecie, ustawionej na +/- 130. ;)
Zielona fala jest w Polsce jak Yeti - podobno niekt籀rzy
widzieli, ale nie s wiarygodni.

Ja j widziaem. We Wrocawiu jadc od Karkonoskiej, przez Armii Krajowej do Traugutta. Liczc od BP na Karkonoskiej, od 3 wiate po BP zielona fala jest ustawiona na 130 km/h ... Jadc z tak prdkoci (zwolnisz tylko na estakadzie do 60) doje髒d髒asz na zielonej fali do samego centrum, tj do Spoecznego :)

Testowane wielokro :)

--
Rafa "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Naprawa skuter籀w i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Czci do skuter籀w   Kaski z homologacj   Czci do motocykli
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008

Data: 2011-01-23 14:54:57
Autor: Jotte
驍籀te 嚙緩iato
U髒ytkownik ""Rafa \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa w wiadomoci news:ihhbtn$9at$2node1.news.atman.pl...

Zielona fala jest w Polsce jak Yeti - podobno niekt籀rzy
widzieli, ale nie s wiarygodni.
Ja j widziaem.
A ja o takich napisaem... :-))

--
Jotte

Data: 2011-01-23 16:18:02
Autor: Samotnik
驍籀te ???wiato
Dnia 23.01.2011 Marcin "Kenickie" Mydlak <eikcinek@34xob.lp> napisa/a:
Nie macie wra瞠nia 瞠 鈍iat這 鄴速e w Polsce 鈍ieci si zbyt kr鏒ko?
Czasami trzeba albo awaryjnie hamowa przed czerwonym albo niestety
wpada si na czerwonym ju.
W europie zachodniej te 鄴速e zdecydowanie dlu瞠j si pali.

A w obu przypadkach jechales przepisowe 50 ? :-)

Na zachodzie pewnie tak, bo widmo paru setek euro do zap豉ty wisi ca造 czas. U nas przy 50, cz窷ciej nad cz這wiekiem wisi presja tych z ty逝, uwa瘸j帷ych go za kapelusznika.
Tudzie presja zielonej fali w mie軼ie, ustawionej na +/- 130. ;)

Miasto Pszczyna, jedna z g堯wnych arterii kraju - DK1, przechodz帷a przez
鈔odek tej pi瘯nej (?) miejscowo軼i. Circa pi耩 鈍iate, nawet p騧nym wieczorem
synchronizacja zrobiona na ~50km/h, mimo ograniczenia do 80 km/h. :) Zawsze
mnie szlag trafia. Trzeba jecha 50, bo nie umiem jecha tak szybko, 瞠by
zd捫y na poprzednie zielone. Ju pr鏏owa貫m z peda貫m w pod這dze - 150KM
to za ma這, trzeba by mocniejsze auto i spooooro przekroczy ograniczenie :)
--
Samotnik Bi簑teria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2011-01-23 18:01:54
Autor: 'Tom N'
驍籀te ???wiato
Samotnik w <news:slrnijol5r.ulr.samotniklocalhost.localdomain>:

Dnia 23.01.2011 Marcin "Kenickie" Mydlak <eikcinek@34xob.lp> napisa/a:
Nie macie wra瞠nia 瞠 鈍iat這 鄴速e w Polsce 鈍ieci si zbyt kr鏒ko?
Czasami trzeba albo awaryjnie hamowa przed czerwonym albo niestety
wpada si na czerwonym ju.
W europie zachodniej te 鄴速e zdecydowanie dlu瞠j si pali.
A w obu przypadkach jechales przepisowe 50 ? :-)
Na zachodzie pewnie tak, bo widmo paru setek euro do zap豉ty wisi ca造 czas. U nas przy 50, cz窷ciej nad cz這wiekiem wisi presja tych z ty逝, uwa瘸j帷ych go za kapelusznika.
Tudzie presja zielonej fali w mie軼ie, ustawionej na +/- 130. ;)

Miasto Pszczyna, jedna z g堯wnych arterii kraju - DK1, przechodz帷a przez
鈔odek tej pi瘯nej (?) miejscowo軼i.

DK1 poprowadzona jest wschodnia stron

Circa pi耩 鈍iate, nawet p騧nym wieczorem
synchronizacja zrobiona na ~50km/h, mimo ograniczenia do 80 km/h. :)


Nieprawda. Ograniczenia s od 50 do 80

Zawsze mnie szlag trafia. Trzeba jecha 50, bo nie umiem jecha tak szybko, 瞠by
zd捫y na poprzednie zielone.

Dziwne, 瞠 mnie wczoraj w po逝dnie tylko jedne 鈍iat豉 z豉pa造 -- te na
wje寮zie od Tych闚, pozosta造 kawa貫k przejecha貫m 鈔ednio 70 km/h. Dowcip
polega na tym, 瞠 po ruszeniu z pierwszych 鈍iate i rozp璠zeniu si do 70
za mn by這 200 metr闚 pustki.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2011-01-23 21:20:34
Autor: Samotnik
驍籀te ???wiato
Dnia 23.01.2011 'Tom N' <news@int.dyndns.org.invalid> napisa/a:
Circa pi耩 鈍iate, nawet p騧nym wieczorem
synchronizacja zrobiona na ~50km/h, mimo ograniczenia do 80 km/h. :)


Nieprawda. Ograniczenia s od 50 do 80

90% trasy jest 80 km/h.

Zawsze mnie szlag trafia. Trzeba jecha 50, bo nie umiem jecha tak szybko, 瞠by
zd捫y na poprzednie zielone.

Dziwne, 瞠 mnie wczoraj w po逝dnie tylko jedne 鈍iat豉 z豉pa造 -- te na
wje寮zie od Tych闚, pozosta造 kawa貫k przejecha貫m 鈔ednio 70 km/h. Dowcip
polega na tym, 瞠 po ruszeniu z pierwszych 鈍iate i rozp璠zeniu si do 70
za mn by這 200 metr闚 pustki.

Je盥輳 tam codziennie. Je郵i nie ma ruchu, to nie umiem jecha ani tak
wolno, ani tak szybko, 瞠by po ruszeniu z jednych 鈍iate za豉pa si na
zielone na kolejnych. --
Samotnik Bi簑teria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2011-01-23 22:29:14
Autor: Cavallino
草速e ???wiat這
U篡tkownik "Samotnik" <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> napisa w wiadomo軼i news:

Dziwne, 瞠 mnie wczoraj w po逝dnie tylko jedne 鈍iat豉 z豉pa造 -- te na
wje寮zie od Tych闚, pozosta造 kawa貫k przejecha貫m 鈔ednio 70 km/h. Dowcip
polega na tym, 瞠 po ruszeniu z pierwszych 鈍iate i rozp璠zeniu si do 70
za mn by這 200 metr闚 pustki.

Je盥輳 tam codziennie. Je郵i nie ma ruchu, to nie umiem jecha ani tak
wolno, ani tak szybko, 瞠by po ruszeniu z jednych 鈍iate za豉pa si na
zielone na kolejnych.

I to jest problem.
Gdyby kierowcy wiedzieli na ile jest ustawiona zielona fala (zak豉daj帷 瞠 w og鏊e jest - w Poznaniu to raczej przypadkowe czasy) to by si do niej dostosowywali.
Mo瞠 jakie wy鈍ietlacze by si przyda造?

Ale to chyba jaka tajna informacja, a na ka盥ej ulicy jest inaczej.
W efekcie - najlepiej dzia豉j stare 鈍iat豉, w kt鏎ych nie mo積a grzeba co kilka sekund komputerowo, przynajmniej tylko na takich miejscach w Polsce udaje mi si skorzysta z tego dobrodziejstwa.
I to niezale積ie od tego czy jad pierwszy, czy za innymi.

Jako w Berlinie nie mam takowych problem闚 - ca貫 miasto idzie przejecha (poza szczytem) jad帷 tak jak tubylcy, czyli ok 60.

Data: 2011-01-24 00:38:56
Autor: J.F.
草速e ???wiat這
On Sun, 23 Jan 2011 22:29:14 +0100,  Cavallino wrote:
I to jest problem.
Gdyby kierowcy wiedzieli na ile jest ustawiona zielona fala (zak豉daj帷 瞠 w og鏊e jest - w Poznaniu to raczej przypadkowe czasy) to by si do niej dostosowywali.
Mo瞠 jakie wy鈍ietlacze by si przyda造?

Nie sa potrzebne. Gdyby ZF byla ustawiona rozsadnie to kierowcy
blyskawicznie by sie do niej dostosowali.
Patrz ul Karkonoska we wrocku.

Oczywiscie pomaga dobra widocznosc na nastepne skrzyzowanie.

Ale to chyba jaka tajna informacja, a na ka盥ej ulicy jest inaczej.

I jeszcze o roznej porze inaczej, i "dynamiczne", "inteligentne", "priorytet KM" ....

Jako w Berlinie nie mam takowych problem闚 - ca貫 miasto idzie przejecha (poza szczytem) jad帷 tak jak tubylcy, czyli ok 60.

Z tym ze to wymaga odpowiednio zbudowanego miasta. Najlepiej w amerykanskim stylu z kwadratowa siatka ulic.

J.

Data: 2011-01-24 08:40:34
Autor: Cavallino
草速e ???wiat這
U篡tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo軼i news:

Jako w Berlinie nie mam takowych problem闚 - ca貫 miasto idzie przejecha
(poza szczytem) jad帷 tak jak tubylcy, czyli ok 60.

Z tym ze to wymaga odpowiednio zbudowanego miasta.
Najlepiej w amerykanskim stylu z kwadratowa siatka ulic.

W Poznaniu siatka ulic jest do tego jeszcze lepsza - bo oparta na ringach - pier軼ieniach dooko豉 centrum.
My郵isz, 瞠 na ringach masz zielon fal?

Data: 2011-01-24 10:07:50
Autor: J.F.
草速e ???wiat這
On Mon, 24 Jan 2011 08:40:34 +0100,  Cavallino wrote:
U篡tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo軼i news:
Jako w Berlinie nie mam takowych problem闚 - ca貫 miasto idzie przejecha
(poza szczytem) jad帷 tak jak tubylcy, czyli ok 60.

Z tym ze to wymaga odpowiednio zbudowanego miasta.
Najlepiej w amerykanskim stylu z kwadratowa siatka ulic.

W Poznaniu siatka ulic jest do tego jeszcze lepsza - bo oparta na ringach - pier軼ieniach dooko豉 centrum.
My郵isz, 瞠 na ringach masz zielon fal?

Bo to jest wlasnie pewnie przyklad jak nie projektowac przestrzeni
miasta. Wyglada pieknie na planie, ale ni ch* nie uda sie na tym
zrobic zielonej fali .

J.

Data: 2011-01-24 10:26:21
Autor: Cavallino
草速e ???wiat這
U篡tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo軼i news:

W Poznaniu siatka ulic jest do tego jeszcze lepsza - bo oparta na ringach -
pier軼ieniach dooko豉 centrum.
My郵isz, 瞠 na ringach masz zielon fal?

Bo to jest wlasnie pewnie przyklad jak nie projektowac przestrzeni
miasta.

Wiesz, jak Mieszko I i jego nast瘼cy, a potem Prusacy projektowali przestrze tego miasta, to ono mia這 spe軟ia zupe軟ie inne funkcje ni p造nny ruch samochodowy.
Cho熲y dlatego, 瞠 samochod闚 wtedy jeszcze nie by這. ;-)

Wyglada pieknie na planie, ale ni ch* nie uda sie na tym
zrobic zielonej fali .

Oczywi軼ie 瞠 si uda.
Na ringach chocia, z poprzecznych musz czeka.

Ale nawet tego si nie robi.
W zamian jest krety雟ka sygnalizacja i organizacaja ruchu zmuszaj帷a do zatrzymania ka盥y jad帷y pojazd, a ju szczeg鏊nie na ringach, kt鏎e zrobili ulicami podporz康kowanymi, nawet jak ju krety雟k sygnalizacj wy陰cz (w nocy).

Data: 2011-01-24 10:47:24
Autor: J.F.
草速e ???wiat這
On Mon, 24 Jan 2011 10:26:21 +0100,  Cavallino wrote:
U篡tkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo軼i news:
W Poznaniu siatka ulic jest do tego jeszcze lepsza - bo oparta na ringach - pier軼ieniach dooko豉 centrum.

Wyglada pieknie na planie, ale ni ch* nie uda sie na tym
zrobic zielonej fali .

Oczywi軼ie 瞠 si uda.
Na ringach chocia, z poprzecznych musz czeka.

Zeby sie udalo to skrzyzowania na drodze musza byc w okreslonej
odleglosci. A ringi jak to ringi - kazdy innej srednicy, obwodu i
odleglosci rozne. Moze sie udac - ale trzeba miasto zburzyc i
zaprojektowac od poczatku.

Ale nawet tego si nie robi.
W zamian jest krety雟ka sygnalizacja i organizacaja ruchu zmuszaj帷a do zatrzymania ka盥y jad帷y pojazd, a ju szczeg鏊nie na ringach, kt鏎e zrobili ulicami podporz康kowanymi, nawet jak ju krety雟k sygnalizacj wy陰cz (w nocy).

Pozostaje mi sie cieszyc ze nie mamy we wrocku najgorszego zarzadu
drog w Polsce :-)

J.

Data: 2011-01-23 22:33:00
Autor: niusy.pl
草速e ???wiat這

U篡tkownik "Samotnik" <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl>


Miasto Pszczyna, jedna z g堯wnych arterii kraju - DK1, przechodz帷a przez
鈔odek tej pi瘯nej (?) miejscowo軼i. Circa pi耩 鈍iate, nawet p騧nym wieczorem
synchronizacja zrobiona na ~50km/h, mimo ograniczenia do 80 km/h. :) Zawsze
mnie szlag trafia. Trzeba jecha 50, bo nie umiem jecha tak szybko, 瞠by
zd捫y na poprzednie zielone. Ju pr鏏owa貫m z peda貫m w pod這dze - 150KM
to za ma這, trzeba by mocniejsze auto i spooooro przekroczy ograniczenie :)

A tam jest jaka zielona fala ? Chyba raczej czerwona, znaczy 鈍iat豉 celowo spowalniaj ruch niewykluczone, 瞠 kieruj帷 si odbywaj帷ym si ruchem czyli jak nic nie jedzie 鈍ieci si zielone p鏦i kto nie nadjedzie to musi zwolni. Tak to przynajmniej gdzieniegdzie bywa這. No i faktycznie s minimalne cykle, bo przecie nie zmieniaj si natychmiast, 瞠 jak si w tych cyklach zmie軼isz przekraczaj帷 znacznie pr璠ko嗆 to jakby mia zielon.

草速e wiat這

Nowy film z video.banzaj.pl wi璚ej »
Redmi 9A - recenzja bud瞠towego smartfona