Żona, matka i kochanka

Data: 2013-11-17 08:33:48
Autor: Marek Woydak
Żona, matka i kochanka
"Od wielu miesięcy mieszka sama z córkami w Sopocie, a nie wspólnie z mężem. Do sądu nie trafiły jednak żadne papiery rozwodowe. Co z małżeństwem Marty Kaczyńskiej?"

http://politykier.pl/kat,1025797,wid,15487055,wiadomosc.html

Przecież jest ktoś kto wie jak zyć! Rodzina zawsze była mu najbliższa!

http://politykier.pl/gid,15487597,gpage,6,img,15487620,kat,1025795,galeria.html
http://politykier.pl/gid,15487597,img,15487617,kat,1025795,galeria.html

oraz nieutulona w żalu:

http://politykier.pl/gid,15487597,gpage,10,img,15487756,kat,1025795,galeria.html

MW

Data: 2013-11-17 08:55:15
Autor: Trybun
Żona, matka i kochanka
W dniu 2013-11-17 08:33, Marek Woydak pisze:
"Od wielu miesięcy mieszka sama z córkami w Sopocie, a nie wspólnie z mężem. Do sądu nie trafiły jednak żadne papiery rozwodowe. Co z małżeństwem Marty Kaczyńskiej?"

No dobrze, ale co ma osoba pani M. Kaczyńskiej i jej życie prywatne do tematyki grupy?

Data: 2013-11-17 10:18:37
Autor: Lepudruk
Żona, matka i kochanka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l69spq$kfe$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Moim zdaniem to ma wspólnego:

http://piersi-blondynki.blog.onet.pl/2013/10/08/marta-kaczynska-dziecko-szczegolnej-troski/
http://www.fakt.pl/marta-kaczynska-wspiera-pis-ale-nie-startuje-w-wyborach,artykuly,422129,1.html
http://natemat.pl/77443,krzysztof-szczerski-marta-kaczynska-w-polityce-wymagalaby-szczegolnej-troski
http://www.polityka.pl/kraj/ludzie/1526897,1,jak-dzis-zyje-marta-kaczynska.read
http://wpolityce.pl/wydarzenia/64416-marta-kaczynska-w-tygodniku-wsieci-po-smolensku-zaczela-sie-walka-na-smierc-i-zycie-o-przetrwanie-naszego-obozu-o-los-kraju-i-ona-nadal-trwa
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/403643,corka-lecha-kaczynskiego-marta-kaczynska-zostala-czlonkiem-zarzadu-i-wiceprezesem-ruchu-spolecznego-im-lecha-kaczynskiego.html

Data: 2013-11-19 11:11:46
Autor: Trybun
Żona, matka i kochanka
W dniu 2013-11-17 10:18, Lepudruk pisze:

[...]

Ale jest to tylko twoje zdanie. Niestety, ale należysz do wąskiego grona oszołomów oceniających ludzi po tym kim byli ich przodkowie czy rodzina, a nie po tym co oni robią czy czego nie robią.

Data: 2013-11-19 17:33:58
Autor: Marek Woydak
Żona, matka i kochanka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l6fdho$e37$2node1.news.atman.pl...
[...]

Chcesz powiedzieć, że Marta Dubieniecka nie jest osobą ze świecznika?

MW

Data: 2013-11-21 09:53:39
Autor: Trybun
Żona, matka i kochanka
W dniu 2013-11-19 17:33, Marek Woydak pisze:

[...]

Jasne że nie, a nawet ze wszystkich sił się broni przed postawieniem jej na takim świeczniku.

Data: 2013-11-21 16:51:00
Autor: Marek Woydak
Żona, matka i kochanka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l6khmj$nk2$1node1.news.atman.pl...
[...]

Co ty powiesz? Aktulanie przebywa w ukryciu. Dubieniecki wyprosił ją ze swego środowiska. Wujek niezbyt łaskawy dla sierotki. Koryta przydzielić nie chce. Na Brukselę dla Martuni czeka. Poczytaj sobie:

[...]

a zwłaszcza tu:

Data: 2013-11-22 13:48:18
Autor: Trybun
Żona, matka i kochanka
W dniu 2013-11-21 16:51, Marek Woydak pisze:

[...]

http://www.fakt.pl/marta-kaczynska-wspiera-pis-ale-nie-startuje-w-wyborach,artykuly,422129,1.html http://wpolityce.pl/wydarzenia/64416-marta-kaczynska-w-tygodniku-wsieci-po-smolensku-zaczela-sie-walka-na-smierc-i-zycie-o-przetrwanie-naszego-obozu-o-los-kraju-i-ona-nadal-trwa a zwłaszcza tu:

http://www.polityka.pl/kraj/ludzie/1526897,1,jak-dzis-zyje-marta-kaczynska.read MW

Nic nie powiem, nie widzę jej w TV, nie słyszę w radio, a więc nie istnieje, a plotki paparazzich goniących za nią, gdzie się tylko by nie ruszyła  zupełnie mnie nie interesują..

Data: 2013-11-20 13:18:18
Autor: Towarzysz Gnój
Żona, matka i kochanka

> [...]
| oszołomów oceniających ludzi po tym kim byli ich przodkowie czy rodzina,
| a nie po tym co oni robią czy czego nie robią.

Słusznie towarzyszu Trybun. Ojciec Lenina był burżujem, a zobaczcie ile syn
narobił dobrego!
Buuu-ha-ha!

Data: 2013-11-22 13:47:49
Autor: Trybun
Żona, matka i kochanka
W dniu 2013-11-20 13:18, Towarzysz Gnój pisze:

> [...]
| a nie po tym co oni robią czy czego nie robią.

Słusznie towarzyszu Trybun. Ojciec Lenina był burżujem, a zobaczcie ile syn

Jasna sprawa, albo postawa i życie E. Guevary czy R. Sorge.

Data: 2013-11-20 13:17:49
Autor: Towarzysz Gnój
Żona, matka i kochanka

| No dobrze, ale co ma osoba pani M. Kaczyńskiej i jej życie prywatne do
| tematyki grupy?

Słusznie towarzyszu Trybun!
Prywatne życie osób postronnych powinno się zostawić kolegom z SB.
gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-11-17 09:00:49
Autor: Budzik
Żona, matka i kochanka
Osobnik posiadający mail mark.woydak@forest.gmx.de napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Zenujące...
Jak rozumieć ten post? Że została źle wychowana.
To jest taki sam poziom jak zdjęcie tuska i putina niby cieszących sie z amachu - poziom dna...

--
Pozdrawia... Budzik
 ("""""""""")

Data: 2013-11-20 13:18:02
Autor: Towarzysz Gnój
Żona, matka i kochanka

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:17112013.138F2D99budzik61.poznan.pl...
> [...]
| Jak rozumieć ten post? Że została źle wychowana.
| To jest taki sam poziom jak zdjęcie tuska i putina niby cieszących sie z

A jak myślicie obywatelu Budzik? Oni na tym zdjeciu niby płaczą?
gru.pl

Data: 2013-11-20 18:00:44
Autor: Budzik
Żona, matka i kochanka
Osobnik posiadający mail gnojczerwony@gru.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
| To jest taki sam poziom jak zdjęcie tuska i putina niby cieszących sie z

A jak myślicie obywatelu Budzik? Oni na tym zdjeciu niby płaczą?

To moze być wszystko, od złego ujęcia przez radośc po manipulacje (w koncu nie wiemy skad to zdjecie, prawda...?)
A poza tym pytanie było o coś innego.

--
Pozdrawia... Budzik
"Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

Data: 2013-11-20 22:06:43
Autor: Towarzysz Gnój
Żona, matka i kochanka

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:20112013.7EE91FD9budzik61.poznan.pl...

| To moze być wszystko, od złego ujęcia

Złe-go u-ję-cia.... A wytłumaczcie jeszcze obywatelu Budzik, jakie to ujęcia są złe, a które dobre? Bo mnie się wydaje, że zły lub dobry może być moment ujecia, a to już zależy od punktu siedzenia (pamiętacie, jak ujmowaliśmy tych kartoflów?)

 przez radośc po manipulacje (w koncu
| nie wiemy skad to zdjecie, prawda...?)

Nu... Jak widzicie z wieczornych plenerów.

| A poza tym pytanie było o coś innego.

No właśnie obywatelu Budzik! Pytałem was o to, czy oni tam wszyscy płaczą, czy raczej są w dobrych humorach?
gru.pl

Data: 2013-11-20 23:00:32
Autor: Budzik
Żona, matka i kochanka

> [...]

może być moment ujecia, a to już zależy od punktu siedzenia
(pamiętacie, jak ujmowaliśmy tych kartoflów?)

Złe w sensie niekorzystne, przekłamujące, uchytujace jakis fragment mimiki ktory sugeruje smiech  którego nie było.

 przez radośc po manipulacje (w koncu
| nie wiemy skad to zdjecie, prawda...?)

Nu... Jak widzicie z wieczornych plenerów.

Może i z plenerów. Ja nie wiem a gazeta podała absurdalne powody, dlaczego nie poda.

| A poza tym pytanie było o coś innego.

No właśnie obywatelu Budzik! Pytałem was o to, czy oni tam wszyscy
płaczą, czy raczej są w dobrych humorach?

Nie twoje pytanie. Temat wątku.

Ale odpowiadając - ja nie wiem, mnie tam nie było.

--
Pozdrawia... Budzik
"Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

Data: 2013-11-21 00:55:44
Autor: Towarzysz Gnój
Żona, matka i kochanka

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:20112013.772F1D43budzik61.poznan.pl...
| Osobnik posiadający mail gnojczerwony@gru.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
co następuje:

| >|

| Złe w sensie niekorzystne

Dlaczego niekorzystne?
Niekorzystnie to może być, jak ktoś się na przykład potknie w ujeciu, albo skrzywi pod wpływem negatywnych emocji (jak to Św. P. Kartofel miał w zwyczaju pozować). A czy wy tutaj widzicie jakieś negatywne emocje, albo jakieś inne szczegóły mające świadczyć na czyjąś niekorzyść?

, przekłamujące

Przekłamujący to może być fotomontaż obywatelu Budzik.

, uchytujace jakis fragment mimiki
| ktory sugeruje smiech  którego nie było.

A dlaczego nie było obywatelu Budzik? (sugerujecie jakiś spisek?) To wasz premier już nie ma prawa się uśmiechać?
gru.pl

Data: 2013-11-21 01:00:31
Autor: Budzik
Żona, matka i kochanka
> [...]

miał w zwyczaju pozować). A czy wy tutaj widzicie jakieś negatywne
emocje, albo jakieś inne szczegóły mające świadczyć na czyjąś

To była jedna wypowiedz.
niekorzystne w sensie przekłamujące.

, przekłamujące

Przekłamujący to może być fotomontaż obywatelu Budzik.

Nie tylko.

, uchytujace jakis fragment mimiki
| ktory sugeruje smiech  którego nie było.

A dlaczego nie było obywatelu Budzik? (sugerujecie jakiś spisek?) To
wasz premier już nie ma prawa się uśmiechać?

Ja nie wiem czy nie było.
Tłumaczyłem ci tylko, co to znaczy złe zdjęcie.

Na razie to zdjecie jest tak samo zenujące jak czepianie sie rozwodu Marty K.

--
Pozdrawia... Budzik
H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2013-11-21 15:02:17
Autor: Towarzysz Gnój
Żona, matka i kochanka

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:21112013.4A00C889budzik61.poznan.pl...

> [...]
| Tłumaczyłem ci tylko, co to znaczy złe zdjęcie.
|
| Na razie to zdjecie jest tak samo zenujące jak czepianie sie rozwodu Marty

Nu.... ,obywatelu Budzik
Czy Marta Kaczyńska jest premierem, czy jakąś inną osobą publicznego zaufania?

Data: 2013-11-21 16:00:33
Autor: stevep
Żona, matka i kochanka
Dnia 21-11-2013 o 15:02:17 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> napisał(a):

> [...]

Nu.... ,obywatelu Budzik
Czy Marta Kaczyńska jest premierem, czy jakąś inną osobą publicznego  zaufania?

Nie jest i całe szczęście.

--
stevep

Data: 2013-11-21 19:00:28
Autor: Budzik
Żona, matka i kochanka
Osobnik posiadający mail gnojczerwony@gru.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Czy Marta Kaczyńska jest premierem, czy jakąś inną osobą publicznego
zaufania?

Musisz sobie sam sprawdzić w google.

--
Pozdrawia... Budzik
Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

Data: 2013-11-21 22:28:26
Autor: Towarzysz Gnój
Żona, matka i kochanka

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:21112013.381E8ACBbudzik61.poznan.pl...
| Osobnik posiadający mail gnojczerwony@gru.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
co następuje:

| Musisz sobie sam sprawdzić w google.

Nu tak.... durnia se poszukajcie w owczarni Ojca Redaktora towarzyszu Budzik.
gru.pl

Data: 2013-11-22 08:40:06
Autor: stevep
Żona, matka i kochanka
Dnia 21-11-2013 o 22:28:26 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> napisał(a):

> [...]
|
| Musisz sobie sam sprawdzić w google.

Nu tak.... durnia se poszukajcie w owczarni Ojca Redaktora towarzyszu  Budzik.

A Jarosław Kaczyński to owieczka z tej owczarni?

--
stevep

Data: 2013-11-22 22:03:01
Autor: Towarzysz Gnój
Żona, matka i kochanka

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.w6xww4fn50oqoastevep-komputer...
> [...]

Budzik.
gru.pl

A Jarosław Kaczyński to owieczka z tej owczarni?

Nie pisałem o Ojcu Dyrektorze, lecz o Ojcu Redaktorze towarzyszu baranku.

Data: 2013-11-23 08:51:18
Autor: stevep
Żona, matka i kochanka
Dnia 22-11-2013 o 22:03:01 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> napisał(a):

> [...]

A Jarosław Kaczyński to owieczka z tej owczarni?

Nie pisałem o Ojcu Dyrektorze, lecz o Ojcu Redaktorze towarzyszu baranku.

Pewnie miałeś na myśli Sakiewicza.  :D

--
stevep

Data: 2013-11-23 21:02:18
Autor: Towarzysz Gnój
Żona, matka i kochanka

napisał(a):

> [...]

A Jarosław Kaczyński to owieczka z tej owczarni?

Nie pisałem o Ojcu Dyrektorze, lecz o Ojcu Redaktorze towarzyszu baranku.

Cóż to Piszczyk? Nie wiecie gdzie jest Kosciół Lewosławny na ulicy Czerskiej w Warszawie?

Data: 2013-11-24 07:27:57
Autor: stevep
Żona, matka i kochanka

napisał(a):

> [...]

Pewnie miałeś na myśli Sakiewicza.  :D

Cóż to Piszczyk? Nie wiecie gdzie jest Kosciół Lewosławny na ulicy  Czerskiej w

Mało mnie to obchodzi, ale smród kretyna czuje na odległość.

--
stevep

Data: 2013-11-24 16:52:46
Autor: Towarzysz Gnój
Żona, matka i kochanka

napisał(a):

> [...]

baranku.

Pewnie miałeś na myśli Sakiewicza.  :D

Cóż to Piszczyk? Nie wiecie gdzie jest Kosciół Lewosławny na ulicy

Niedobrze Piszczyk... A kto wam objawił Dobrą Nowinę o jaruzelskim zbawieniu?
-kolektyw

Data: 2013-11-25 08:54:11
Autor: stevep
Żona, matka i kochanka

napisał(a):

> [...]

Mało mnie to obchodzi

Niedobrze Piszczyk... A kto wam objawił Dobrą Nowinę o jaruzelskim  zbawieniu?

Znowu bzdzisz po dykcie.

--
stevep

Data: 2013-11-26 22:18:21
Autor: Towarzysz Gnój
Żona, matka i kochanka

napisał(a):

> [...]

Mało mnie to obchodzi

Niedobrze Piszczyk... A kto wam objawił Dobrą Nowinę o jaruzelskim  zbawieniu?

Powiem wam coś towarzyszu, ale na ucho: {gdybyście nigdy nie wierzyli w jaruzelskie zbawienie, nigdy nie trafilibyście do tego kościoła i dzisiaj razem z Kaczorami smażylibyście się w piekle}
-kolektyw

Data: 2013-11-27 09:04:50
Autor: stevep
Żona, matka i kochanka

napisał(a):

> [...]

Powiem wam coś towarzyszu, ale na ucho: {gdybyście nigdy nie wierzyli w  jaruzelskie zbawienie, nigdy nie trafilibyście do tego kościoła i  dzisiaj razem z Kaczorami smażylibyście się w piekle}

Eeee, taskie rozczarowanie, nawet nie ma za co dać ci w ucho.
--
stevep

Data: 2013-11-22 12:00:26
Autor: Budzik
Żona, matka i kochanka
Osobnik posiadający mail gnojczerwony@gru.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Ojca Redaktora towarzyszu Budzik.

Znowu ci sie nie udało...

--
Pozdrawia... Budzik
"No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

Data: 2013-11-23 15:06:16
Autor: Towarzysz Gnój
Żona, matka i kochanka

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:22112013.26F16FA6budzik61.poznan.pl...
| Osobnik posiadający mail gnojczerwony@gru.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
co następuje:

| Znowu ci sie nie udało...

Cóż to obywatelu Budzik? Nie znacie Ojca Redaktora?
Zajrzyjcie do jego parafii - tam wam wyjasnią, kto na pewno się nie śmiał na smoleńskim lotnisku, a kto z kim wcześniej się pokłócił na warszawskim.

Data: 2013-11-23 15:00:20
Autor: Budzik
Żona, matka i kochanka

| Znowu ci sie nie udało...

Cóż to obywatelu Budzik? Nie znacie Ojca Redaktora?

Znow ci sie nie udało z poprawną interpunkcją...

--
Pozdrawia... Budzik
Jest Leżajsk, jest dobrze.

Data: 2013-11-23 21:06:29
Autor: Towarzysz Gnój
Żona, matka i kochanka

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:23112013.6C07D12Bbudzik61.poznan.pl...

| >|

| Znow ci sie nie udało z poprawną interpunkcją...

Nu, obywatelu budzik - Teraz dobrze?
Buuuu-ha-ha!

Data: 2013-11-24 12:00:17
Autor: Budzik
Żona, matka i kochanka
Osobnik posiadający mail gnojczerwony@gru.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Nu, obywatelu budzik - Teraz dobrze?
Buuuu-ha-ha!

Teraz popracuj nad ortografią.

--
Pozdrawia... Budzik
"Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

Data: 2013-11-24 17:21:15
Autor: Towarzysz Gnój
Żona, matka i kochanka

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:24112013.7F64FF07budzik61.poznan.pl...
| Osobnik posiadający mail gnojczerwony@gru.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
co następuje:

| Teraz popracuj nad ortografią.

Opracujcie specjalne zasady obywatelu budzik.

Data: 2013-11-24 19:00:14
Autor: Budzik
Żona, matka i kochanka

| Teraz popracuj nad ortografią.

Opracujcie specjalne zasady obywatelu budzik.

No masz! I znowu trzeba wrócić do interpunkcji.
A zasady polecam stosować ogólne.

--
Pozdrawia... Budzik
"Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

Data: 2013-11-24 22:47:53
Autor: Towarzysz Gnój
Żona, matka i kochanka

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:24112013.7968EBF9budzik61.poznan.pl...
> [...]
| >|

Data: 2013-11-25 06:45:55
Autor: Budzik
Żona, matka i kochanka
Osobnik posiadający mail gnojczerwony@gru.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Nu.. dobrze, Budzik

Co prawda w naszym piśmiennictwie nie ma czegoś takiego jak dwukropek ale generalnie jest duzo, dużo lepiej!
Gratulacje i oby tak dalej!

--
Pozdrawia... Budzik
Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

Data: 2013-11-26 21:43:38
Autor: Towarzysz Gnój
Żona, matka i kochanka

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:25112013.747DEDEEbudzik61.poznan.pl...
[...]

Dwukropek widzicie?
Nu.. skromny z was towarzysz..
-kolektyw

Data: 2013-11-26 22:23:26
Autor: u2
Żona, matka i kochanka
W dniu 2013-11-26 21:43, Towarzysz Gnój pisze:
Dwukropek widzicie?
Nu.. skromny z was towarzysz..
-kolektyw

jaki kolektyw ? tys zwykly gnojek ...-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-11-27 09:08:59
Autor: stevep
Żona, matka i kochanka
Dnia 26-11-2013 o 22:23:26 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2013-11-26 21:43, Towarzysz Gnój pisze:
Dwukropek widzicie?
Nu.. skromny z was towarzysz..
-kolektyw

jaki kolektyw ? tys zwykly gnojek ...-;)

Przecież tego nie ukrywa.
--
stevep

Data: 2013-11-26 23:00:14
Autor: Budzik
Żona, matka i kochanka
Osobnik posiadający mail gnojczerwony@gru.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Dwukropek widzicie?
Nu..

Padłem jak twój dwukropek.
".."
Ciekawe co to za twór...

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

Data: 2013-11-21 06:36:16
Autor: leming.show
Żona, matka i kochanka
użytkownik Marek Woydak napisał:
"Od wielu miesięcy mieszka sama z córkami w Sopocie, a nie wspólnie z mężem. Do sądu nie trafiły jednak żadne papiery rozwodowe. Co z małżeństwem Marty Kaczyńskiej?"

Jak nie huj hofmana to inne pierdolety, po co ci to wiedziec? Nie masz beznaplecie innych waznych niusow?

Data: 2013-11-21 16:07:08
Autor: Towarzysz Gnój
Żona, matka i kochanka

Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:8d293a3c-5b08-46c9-988c-1b5a80bb3966googlegroups.com...
[...]

Cóż to towarzyszu? Kwestionujecie jego rozmiary?

Data: 2013-11-21 07:14:21
Autor: leming.show
Żona, matka i kochanka
użytkownik Towarzysz Gnój napisał:

Jak nie huj hofmana to inne pierdolety

Cóż to towarzyszu? Kwestionujecie jego rozmiary?

Do mojej kieszeni nie wpadnie ani zlotowka od takich niusow, to i tematu nie podejmuje.

Data: 2013-11-21 17:26:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
Ĺťona, matka i kochanka
leming.show@gmail.com wrote:

użytkownik Towarzysz Gnój napisał:

Jak nie huj hofmana to inne pierdolety

Cóş to towarzyszu? Kwestionujecie jego rozmiary?

Do mojej kieszeni nie wpadnie ani zlotowka od takich niusow, to i tematu
nie podejmuje.

Uważaj kolego, bo w kontekście tematu rozmiarów poca Hoffmanowego dywagacja, co może wpaść komuś do kieszeni wywołać może nazbyt dwuznaczne, a właściwie jednoznaczne skojarzenia.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2013-11-22 08:34:20
Autor: stevep
Żona, matka i kochanka
Dnia 21-11-2013 o 16:07:08 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> napisał(a):

[...]

Trzymaliście w ręku towarzyszu śpiewając "Och Tomasz ...."?

--
stevep

Data: 2013-11-22 22:12:23
Autor: Towarzysz Gnój
Żona, matka i kochanka

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.w6xwni1p50oqoastevep-komputer...
[...]

 A co wyście Piszczyk tacy  pieszczot spragnieni? Może jeszcze każdy tutaj powinien was w dupe całowac?

Data: 2013-11-23 08:52:40
Autor: stevep
Żona, matka i kochanka
Dnia 22-11-2013 o 22:12:23 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> napisał(a):

[...]

A kopnął cię już kto w dupe kretynie na dzindobry?

--
stevep

Data: 2013-11-21 16:51:59
Autor: Marek Woydak
Żona, matka i kochanka

[...]

To proste! Chce was podkurwić na maksa! ;-)))

MW

Żona, matka i kochanka