Zona ministra Boniego to zydowska nacjonalistka..

Data: 2012-03-18 13:12:16
Autor: mkarwan
Zona ministra Boniego to zydowska nacjonalistka..
barbara engelking boni, zona polskiego ministra ds administracji i cyfryzacji
michala boniego, stwierdzila, ze polacy umieraja jak zwierzeta w sensie
biologicznym, a dla zydow smierc jest wyzszym przezyciem metafizycznym i
dlatego nie powinno sie porywnywac malo istotnej smierci polaka nie
posiadajecego zydowskich genow ze smiercia czlowieka o zydowskich genach....

nagranie:
http://www.sadistic.pl/czym-sie-rozni-smierc-zyda-od-smierci-polaka-vt108319.htm

niedouczonym polecam ogladniecie filmu "der ewige jude", juz na samym wstepie
autor zaznacza, ze 4 miliony polskiego zydostwa w odroznieniu od etnicznych
polakow nie ponioslo praktycznie zadnych strat na skutek kampanii wrzesniowej
i ze polska jako jedyna w europie zdecydowala sie na walke z niemcami z racji
tego, ze polscy liderzy dzialali z zydowskiego podpuszczenia

link do filmu: http://video.google.com/videoplay?docid=-5849499994484879153

Data: 2012-03-18 13:49:02
Autor: dante
Dnia Sun, 18 Mar 2012 13:12:16 +0000 (UTC), mkarwan napisał(a):

[...]
(...)

No coż... każdy ma swojego "stiva dżobsa".

Data: 2012-03-18 15:06:34
Autor: u2
W dniu 2012-03-18 14:12, mkarwan pisze:
barbara engelking boni, zona polskiego ministra ds administracji i cyfryzacji
michala boniego

Tak sie zastanawialem dlaczego ten esbuc tak rzondzi w czeciej
peloskiej. Terz wszystko jasne...

Data: 2012-03-18 18:03:52
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f65ebea$0$1268$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ciebie nawet stara Żydówka nie chciała więc pozostał ci jedynie sex na własną rękę! ;)

BomBel

Data: 2012-03-21 07:40:05
Autor: jr
On 18 Mar, 15:06, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> michala boniego

Tak sie zastanawialem dlaczego ten esbuc tak rzondzi w czeciej

Widzę, że mkarwan znów rozjaśnił ci w głowie!
Wczoraj pisał o jaruzelskim zbawieniu, dzisiaj o żydkach, co wywołali
II WW. No nic... bywaj zdrów chociaż na ciele, a uważaj na 'esbuców'.
jb

Data: 2012-03-21 16:12:54
Autor: u2
W dniu 2012-03-21 15:40, jr pisze:
Tak sie zastanawialem dlaczego ten esbuc tak rzondzi w czeciej
peloskiej. Terz wszystko jasne...
Widzę, że mkarwan znów rozjaśnił ci w głowie!

To nie mkarwan aka zieba tylko podszywacz.

A ze kolesiostwo i nepotyzm panuje w nie-rzadzie pelomafii to wiadomo od
samego poczatku.

Zauwaz, ze n.p. radsik zatrudnil corke Jana Vincenta bez Pesel z
pominieciem t.zw. drogi konkursowej.

Niedawno na stanowisko szefa NCS minister Mucha zatrudnila fryzjera ze
swojej rodzinki. Te przypadki mozna mnozyc i mnozyc. N.p. obsadzanie
swoimi spolek skarbu panstwa, ktore pelomafia traktuje jako swoj lup.

Decyduja koneksje kolesiosko-rodzinne, a nie kompetencje i przydatnosc
na danym stanowisku.

Data: 2012-03-21 13:07:45
Autor: jr
On 21 Mar, 16:12, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Widzę, że mkarwan znów rozjaśnił ciwgłowie!

To nie mkarwan aka zieba tylko podszywacz.

Widzisz cielaku?
Nawt nie mkarwan, tylko podszywacz robi cię w ch...

A ze kolesiostwo i nepotyzm panujewnie-rzadzie pelomafii to wiadomo od
samego poczatku.

Zamelduj babci,  albo podszywaczowi
jb

Data: 2012-03-21 21:16:23
Autor: u2
W dniu 2012-03-21 21:07, jr pisze:
To nie mkarwan aka zieba tylko podszywacz.

Widzisz cielaku?

W oborze jestes czy masz zwidy ? :)

Data: 2012-03-21 13:42:24
Autor: jr
On 21 Mar, 21:16, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Widzisz cielaku?

Woborze jestes czy masz zwidy ? :)

W owczarni
jb

Data: 2012-03-21 21:49:20
Autor: u2
Zona ministra Boniego to zydowska nacjonalistka..
W dniu 2012-03-21 21:42, jr pisze:
W owczarni

Kozy posuwasz ? :)

Data: 2012-03-21 14:13:57
Autor: jr
On 21 Mar, 21:49, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-03-21 21:42, jr pisze:

> W owczarni

Kozy posuwasz ? :)

Tutaj nie ma kóz baranie
jb

Data: 2012-03-21 22:44:07
Autor: u2
Zona ministra Boniego to zydowska nacjonalistka..
W dniu 2012-03-21 22:13, jr pisze:
W owczarni

Kozy posuwasz ? :)

Tutaj nie ma kóz baranie

To owieczki posuwasz ? :)

Data: 2012-03-21 15:45:08
Autor: jr
On 21 Mar, 22:44, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Tutaj nie ma kóz baranie

To owieczki posuwasz ? :)

:DDDDDD
Nie wystarczy ci, że komuch was posuwa z lewa, prawa i jak chce?
jb

Data: 2012-03-18 16:56:17
Autor: mkarwan
idota podszywacz
From: "mkarwan" <mkarawan@NOSPAM.gazeta.pl>
                              ^^^^^^^^
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Zona ministra Boniego to zydowska nacjonalistka..
Date: Sun, 18 Mar 2012 13:12:16 +0000 (UTC)

Data: 2012-03-21 07:48:35
Autor: jr
idota podszywacz
From: "mkarwan" <mkara...@NOSPAM.gazeta.pl>
                              ^^^^^^^^
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Sun, 18 Mar 2012 13:12:16 +0000 (UTC)

A rzeczywiście zwracam honor.
(co ty na to u2?)
jb

Data: 2012-03-21 16:14:19
Autor: u2
idota podszywacz
W dniu 2012-03-21 15:48, jr pisze:
A rzeczywiście zwracam honor.
(co ty na to u2?)
jb

Zony nie mozna zmienic, no chyba ze sie Boni rozwiedzie ;)

Data: 2012-03-21 13:12:27
Autor: jr
idota podszywacz
On 21 Mar, 16:14, u2 <u...@o2.pl> wrote:
Wdniu2012-03-2115:48, jr pisze:

> A rzeczywiście zwracam honor.
> (co ty na to u2?)
> jb

Zony nie mozna zmienic, no chyba ze sie Boni rozwiedzie ;)

koniowi to powiedz..
jb

Data: 2012-03-21 21:17:08
Autor: u2
idota podszywacz
W dniu 2012-03-21 21:12, jr pisze:
koniowi to powiedz

W stodole jestes czy masz zwidy ? :)

Data: 2012-03-21 13:45:34
Autor: jr
idota podszywacz
On 21 Mar, 21:17, u2 <u...@o2.pl> wrote:
Wdniu2012-03-2121:12, jr pisze:

> koniowi to powiedz

Wstodole jestes czy masz zwidy ? :)

Idź do stajni i tam zamelduj
jb

Data: 2012-03-18 17:18:14
Autor: matusm

Użytkownik "mkarwan" <mkarawan@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jk4mvg$j4p$1inews.gazeta.pl...
[...]

co sie dziwic nadal rzadzi  zydokomuna,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-03-21 08:03:24
Autor: jr
On 18 Mar, 17:18, "matusm" <mat...@interia.eu> wrote:
Użytkownik "mkarwan" <mkara...@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:jk4mvg$j4p$1inews.gazeta.pl...

> [...]

opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te
organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich

prawdziwe nazwisko: Salomon k'Itzhak ?
jb

Data: 2012-03-18 18:16:43
Autor: boukun
[...]

Nic nowego, zawsze działamy z żydowskiego podpuszczenia, nie tylko za sanacji... Dzisiaj już nie działamy, bo Żydzi dorwali się na plecach polskich robotników do nieograniczonej władzy nad Polakami... i co jedyne, to podpuszczają nas do żydowskiej religii katolickiej, byśmy wyznawali ich wyższość... skinęli głowy i potulnie im służyli...

boukun

Data: 2012-03-21 07:52:49
Autor: jr
On 18 Mar, 18:16, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
> [...]

> tego, ze polscy liderzy dzialali zzydowskiegopodpuszczenia

Nic nowego, zawsze działamy z żydowskiegopodpuszczenia

...bo zawsze byliśmy mądrym i dumnym narodem, czego boukun jest
wzorowym przykładem.
jb

Data: 2012-03-21 07:32:18
Autor: jr
On 18 Mar, 14:12, "mkarwan" <mkara...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
[...]

Guzik mnie obchodzą czyjeś prywatne wierzenia.

[...]

Ale wam sie pieprzy ob. mkarwan i to zdrowo!
Powiedz mi, co Żydzi mieli dobrego z faktu, że Polska walczyła z
Niemcami? Ilu Żydów zginęło w Polsce, ile na Węgrzech, Słowacji, w
Rumunii?
jb

Zona ministra Boniego to zydowska nacjonalistka..