Żonie Radka Sikorskiego wybuchła instalacja gazowa

Data: 2009-12-07 10:44:05
Autor: Paweł
Żonie Radka Sikorskiego wybuchła instalacja gazowa
Nie ma to jak drobne oszczędności na żonie :-) --
Paweł

Data: 2009-12-07 11:14:41
Autor: PaweL
Żonie Radka Sikorskiego wybuchła instalacja gazowa
Jaka żona taka instalacja :-)

Data: 2009-12-07 12:29:57
Autor: topek
Żonie Radka Sikorskiego wybuchła instalacja gazowa
PaweL <lespawmalpa@interia.pl> napisał(a):
Jaka żona taka instalacja :-)
A czym Ci podpadla pani Appelbaum?
:]

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2009-12-07 11:19:31
Autor: Robert Wicik
Użytkownik "Paweł" <billg@microsoft.com> napisał w wiadomości news:hfiitt$nl2$1atlantis.news.neostrada.pl...
Nie ma to jak drobne oszczędności na żonie :-)

Ktoś za to beknie, i pewnie nie będzie to R.S. ;]

Data: 2009-12-08 14:27:02
Autor: GB
Żonie Radka Sikorskiego wybuchła instalacja gazowa
Ktoś za to beknie, i pewnie nie będzie to R.S. ;]

Obstawiasz coś w stylu kolejnej "wanny Wassermana" ;-) ?

Data: 2009-12-07 11:39:41
Autor: Piotrek
Żonie Radka Sikorskiego wybuchła instalacja gazowa
Jak kto ma pecha to i w bananie pestkę znajdzie...

Fox

Data: 2009-12-07 11:39:44
Autor: neelix
Żonie Radka Sikorskiego wybuchła instalacja gazowa

Użytkownik "Paweł" <billg@microsoft.com> napisał w wiadomości news:hfiitt$nl2$1atlantis.news.neostrada.pl...
Nie ma to jak drobne oszczędności na żonie :-)

Czyżby rzęch z powodu skąpstwa?To ja też chcę ochronę boru.
neelix

Data: 2009-12-07 12:58:29
Autor: kamil
"Paweł" <billg@microsoft.com> wrote in message news:hfiitt$nl2$1atlantis.news.neostrada.pl...
Nie ma to jak drobne oszczędności na żonie :-)

A kto to jest Radek Sikorski?

Data: 2009-12-07 14:03:14
Autor: Arek (G)
kamil pisze:
"Paweł" <billg@microsoft.com> wrote in message news:hfiitt$nl2$1atlantis.news.neostrada.pl...
Nie ma to jak drobne oszczędności na żonie :-)

A kto to jest Radek Sikorski?

Ja nie wiem, ale znam Tadeusza Bociana

A.

Data: 2009-12-07 14:07:21
Autor: Katanka
Arek (G) wrote:
kamil pisze:
"Paweł" <billg@microsoft.com> wrote in message
Nie ma to jak drobne oszczędności na żonie :-)

A kto to jest Radek Sikorski?

Ja nie wiem, ale znam Tadeusza Bociana

A ja chodzilem do technikum do jednej klasy wraz z:

Krzysztofem Wróblem
Tomaszem Pszczółką
Mateuszem Ptaszkiem

To była latająca trójka.

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

Data: 2009-12-07 16:02:56
Autor: Amir
Żonie Radka Sikorskiego wybuchła instalacja gazowa
> A ja chodzilem do technikum do jednej klasy wraz z:

> [...]

He he a ja z Tomkiem Pająkiem i Iwona Muchą :) to dopiero zespół

Data: 2009-12-07 16:18:29
Autor: Katanka
Amir wrote:
[...]

Mój kolega z pracy, by ich połknął ;) był to Mariusz Okoń :)

Data: 2009-12-07 07:38:22
Autor: bj
Żonie Radka Sikorskiego wybuchła instalacja ga zowa

> He he a ja z Tomkiem Paj kiem i Iwona Much :) to dopiero zesp

M j kolega z pracy, by ich po kn ;) by to Mariusz Oko :)

A ja mam kumpla w co w tepsie pracuje, nazywa się Andrzej Buse. Jego
mail to abuse@tpsa.pl ;)

Data: 2009-12-07 21:31:59
Autor: Michał
Żonie Radka Sikorskiego wybuchła instalacja gazowa
> M j kolega z pracy, by ich po kn ;) by to Mariusz Oko :)

A ja mam kumpla w co w tepsie pracuje, nazywa si=EA Andrzej Buse. Jego
mail to abu*****sa.pl ;)
 oo to teraz kolega dużo spamu dostanie...

pozdrawiam.

Data: 2009-12-07 16:18:36
Autor: Paweł
Żonie Radka Sikorskiego wybuchła instalacja gazowa
Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:hfiu5m$79c$1inews.gazeta.pl...

A kto to jest Radek Sikorski?

Google twoim przyjacielem.
Choć jak sądzę na wrodzoną ignorancję i to nie pomoże. --
Paweł

Data: 2009-12-07 15:35:49
Autor: kamil

"Paweł" <billg@microsoft.com> wrote in message news:hfj713$ho5$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Wybacz, telewizji nie mam i niezbyt interesuje mnie zycie politykow i dziennikarzyn. Liczylem na wyjasnienie, czymze zona tej postaci zasluzyla sobie na wzmianke, nie wazne juz.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-12-07 13:15:31
Autor: WW
Paweł pisze:
Nie ma to jak drobne oszczędności na żonie :-)

Najpierw Rotunda, teraz Jeep - zastanawiające, nieprawdaż ?

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

Data: 2009-12-07 21:38:45
Autor: Michał
Żonie Radka Sikorskiego wybuchła instalacja gazowa
Nie ma to jak drobne oszczędności na żonie :-)

ciekawe czy do swojego VW tez założył :)

a z tego co pamiętam to był jego Jeep przy oblatywaniu f-16:
"no, te samoloty maja większego kopa niż moj jeep v8" - czy jakoś tak.
a jeepa zamienił na (chyba) używane vw - gdzieś w czasach "dorzynamy ...."
chyba.

Ale to tak pi*drzwi znam bo okzajonalnie to śledze co tam w polityce,
w każdym razie on mógłby być moim prezydentem.

pozdrawiam.

Data: 2009-12-07 23:10:36
Autor: Moon

Paweł wrote:
Nie ma to jak drobne oszczędności na żonie :-)

No cóż, nie wiadomo kto jest oszczędny - z nazwiska to raczej pani Applebaum.
Ale poza tym - niezła wtopa:)

moon

Data: 2009-12-07 22:16:52
Autor: Michał
Żonie Radka Sikorskiego wybuchła instalacja gazowa

Ale poza tym - niezła wtopa:)

jaka wtopa... - teraz widomo ze on tez jest człowiekiem :) i oszczędza na LPG

"bliżej ludzi" "oby wszystkim ..." itp...

pozdrawiam.

Data: 2009-12-08 14:23:41
Autor: GB
Żonie Radka Sikorskiego wybuchła instalacja gazowa
jaka wtopa... - teraz widomo ze on tez jest człowiekiem :) i oszczędza na LPG

Na LPG oszczędza bo pewnie on (żona) płacą za to z własnej kieszeni. Gorzej że
na naszych kieszeniach nie oszczędza, bo za idiotyczne przydzielenie ochrony
BOR-u to już my zapłacimy... pozdrawiam,
G.

--

Żonie Radka Sikorskiego wybuchła instalacja gazowa