[tech]Zonk z dynamopiasta. Chyba.

Data: 2011-11-08 18:25:24
Autor: Krzyś Cierpiętnik
[tech]Zonk z dynamopiasta. Chyba.
Ryszard Mikke wrote:

Przy skladaniu zimowego roweru rozne rzeczy wylaza. Teraz wylazla
piasta.

Dynamopiasta nazywa sie DH-3R30-H i wspolpracuje z hamulcem rolkowym
BR-IM41-F, wszystko od naszego ulubionego producenta
oczywiscie. Zalozylem kolo, zakrecilem... 4-5 obrotow i stop. No, to
trzeba pewnie rozebrac, przeczyscic nasmarowac, prawda... Tyle ze sam
sie boje, bo na razie jestem na etapie "mam rozkuwacz i nie zawaham
sie go uzyc!". Czyli serwis.

I tu dopiero jest zonk. Pan Serwisant stwierdzil, ze tu nawet nie ma
co rozbierac, bo on z doswiadczenia wie, ze taka piasta to sie do
serwisowania nie nadaje, on to rozbierze, narobi sie, a ona dalej
bedzie tak kiepsko sie krecic. Doradzil, zeby zajezdzic piaste i kupic
nowa.

Pan serwisant pieprzy głupoty. Wszystkie dynamopiasty Shimano są dość
podobne i serwisowalne. Tutaj masz PDF-a:

<http://u.42.pl/2H9j>

Serwisowałem 3N20 (urwany drut nawojowy) i w środku był lekki gnój
prawdę powiedziawszy. Może te piasty tak mają. Po serwisie ma się
doskonale.

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

[tech]Zonk z dynamopiasta. Chyba.