Żonkil

Data: 2017-03-27 09:42:23
Autor: Pajdak
Żonkil
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/wiemy-o-czym-rozmawiala-szydlo-z-tuskiem/h6c9f49

 Musimy się uśmiechać - tymi słowami Beata Szydło miała zaczepić Donalda
Tuska w Rzymie. Po powitaniu, podczas pozowania do wspólnej fotografii,
kamery zarejestrowały, że pomiędzy polską premier a przewodniczącym Rady
Europejskiej doszło do krótkiego dialogu. "Wydarzenia" Polsat News odczytały
go z ruchu warg."

"Szefowa rządu opisuje w nim swoje odczucia po wyborze Tuska na szefa RE
wbrew polskiemu rządowi - Nie było to łatwe doświadczenie. Wiedziałam, że
spoczywa na mnie ogromna odpowiedzialność polityczna. Nie mogliśmy poprzeć
człowieka, który chciał obalić nasz rząd."

Pani premier, czy nie czas rzucić to w diabły? Ile jeszcze upokorzeń pani
zniesie? Nowogrodzka to nie pępek świata!

--
Lepudruk

Żonkil