[KUPIĘ] Zorki 4K z jupiterem 8 50/2

Data: 2009-03-06 09:24:43
Autor: Catman
[KUPIĘ] Zorki 4K z jupiterem 8 50/2
Jak w temacie, jeżeli ktoś ma a nie używa to posze o info

Data: 2009-03-06 12:48:39
Autor: Catman
[KUPIĘ] Zorki 4K z jupiterem 8 50/2
oczywiscie o info prosze w odpowiedzi na posta a nie na mejla:)

Data: 2009-03-06 13:49:30
Autor: Maciek
Dnia Fri, 6 Mar 2009 09:24:43 +0100, Catman napisał(a):

Jak w temacie, jeżeli ktoś ma a nie używa to posze o info

Jesli jestes z Krakowa, to w jednym z komisow lezal niedawno taki Zorki,
CHYBA z jupiterem.

--
pozdrawiam, Maciek
"Lepiej żyć sto lat w bogactwie i dostatku niż jeden dzień w biedzie i ubóstwie" (c)AF

Data: 2009-03-06 14:03:05
Autor: Catman

Użytkownik "Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:2284m6hx6pcw$.1brl45r68jyon.dlg40tude.net...
[...]

niestety nie jestem z Krakowa, interesuje mnie raczej teren Warszawy, ale dzieki

Data: 2009-03-10 17:01:46
Autor: dagon0@vp.pl
Zorki 4K z jupiterem 8 50/2
On 6 Mar, 14:03, "Catman" <cat...@catman.com> wrote:
Użytkownik "Maciek" <dock...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:2284m6hx6pcw$.1brl45r68jyon.dlg40tude.net...> Dnia Fri, 6 Mar 2009 09:24:43 +0100, Catman napisał(a):

> [...]
> CHYBA z jupiterem.

niestety nie jestem z Krakowa, interesuje mnie raczej teren Warszawy, ale

Mam na zbyciu ale niestety jestem z Krakowa. Z 35 , 85 , 135 i
rewolwerem . O ile kolega z pracy nie łyknie , bedzie do wzięcia w
przyszłym tygodniu . Oczywiście po cenach rynkowych .
Pozdro Marcin

Data: 2009-03-11 14:06:45
Autor: Kokos
Zorki 4K z jupiterem 8 50/2
[...]

a jaka to cena mniej wiecej?:)

Data: 2009-03-11 16:46:02
Autor: dagon0@vp.pl
Zorki 4K z jupiterem 8 50/2
On 11 Mar, 14:06, "Kokos" <ko...@kokos.com> wrote:

a jaka to cena mniej wiecej?:)

Średnia z Allegro. Może być z rabatem , w końcu sam rewolwer to ok 100
pln.
Oczywiście minus rabat na czyszczenie- poprzedni właściciel bardzo
dbał , ale sprzęt ostatnie 5 lat leżał nieużywany. Teraz zamiast na
smietnik trafił w moje ręce. A że mam własny komplet , to chętnie się
pozbedę.
Pozdro Marcin

[KUPIĘ] Zorki 4K z jupiterem 8 50/2