Zostałam/łem potrącony

Data: 2015-07-02 23:16:01
Autor: Piotr Kosewski
Zostałam/łem potrącony
On 2015-07-02 17:18, Marek wrote:
Witam,
Zostałem potrącony przez samochód.
Miałem szczęście, nic mi się nie stało, rower cały i kości całe.
Osiedlowa ścieżka rowerowa prowincjonalnego miasteczka, przejście dla rowerów, pani jechała wolno, twierdziła że mnie nie widziała (mam 195cm ;)
Częstość zdarzeń prowadzących do potrącenia mnie przez samochód tak bardzo wzrosła przez ostatnie 2 lata (jeżdże od 20 niemal co dziennie), że pomyślałem o statystykach.
Rodacy proponuję aby każdy, kto doświadczył tak przykrego zdarzenia, o ile będzie mógł, odpowiedział na ten post.
Zobaczmy jak często ma to miejsce.

Wątek zupełnie bezwartościowy. To ma służyć jakiejś integracji? Nie masz
bliższych znajomych?

Mnie kiedyś potrąciła rowerzystka. Mam na to założyć drugi wątek czy
co? :o

pozdrawiam,
PK

Data: 2015-07-03 19:23:37
Autor: PeJot
Zostałam/łem potrącony
W dniu 2015-07-02 o 23:16, Piotr Kosewski pisze:

Mnie kiedy¶ potr±ci³a rowerzystka.

I jak to siê skoñczy³o ? :)

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzysta³em z Internetu, nie wiedzia³em, ¿e na ¶wiecie jest

Data: 2015-07-03 22:48:01
Autor: Piotr Kosewski
Zostałam/łem potrącony
On 2015-07-03 19:23, PeJot wrote:
W dniu 2015-07-02 o 23:16, Piotr Kosewski pisze:

Mnie kiedyś potrąciła rowerzystka.

I jak to się skończyło ? :)

Na szczęście nie tak jak myślisz, bo była ze 30 lat starsza
ode mnie i wyglądała z grubsza tak jak panowała nad rowerem. :]

Ale za to do dziś jeżdżę w tamtym miejscu ze "szczególną
ostrożnością" (można powiedzieć: idealnie prosty DDRiP bez przecznic)
i kilka razy mi się to zdarzenie śniło. :)

Wtedy po raz pierwszy poczułem, że na rowerze jesteśmy naprawdę
wystawieni na ryzyko i można głupio zginąć, więc lepiej uważać. :D

pozdrawiam,
PK

Data: 2015-07-06 07:49:32
Autor: bans