Zosta艅 po艣rednikiem finansowym!

Data: 2013-04-03 22:57:40
Autor: RobertS
Zosta艅 po艣rednikiem finansowym!
Nie jest to praca, ale rodzaj dodatkowego zaj臋cia dzi臋ki kt贸remu bez 偶adnych koszt贸w ani specjalnych umiej臋tno艣ci mo偶esz sobie dorobi膰.
Od razu zaznaczam, 偶e nie musisz absolutnie zna膰 si臋 na finansach. Wystarczy, 偶e masz znajomych, rodzin臋, wsp贸艂pracownik贸w itp... kt贸rzy korzystaj膮 z us艂ug finansowych.

Dlaczego na kredytach, kontach bankowych, inwestycjach maj膮 zarabia膰 tylko pracownicy instytucji finansowych?

Mo偶esz i TY na tym zarabia膰. Je偶eli znasz kogo艣 kto poszukuje kredytu (got贸wkowy, hipoteczny itd...) lub sam/sama go poszukujesz to TY mo偶esz na tym zarobi膰!

Je偶eli nie masz klienta na kredyt to mo偶e na konto bankowe? Brak op艂at za prowadzenie (wystarczy z niego korzysta膰), wszystkie bankomaty gratis, karta do konta bez op艂at, przelewy bezp艂atne!

Podajesz mi kontakt, a ja zajmuj臋 si臋 reszt膮. Je偶eli polecona osoba otrzyma kredyt (lub chocia偶 za艂o偶y ww. konto) to otrzymasz za to wynagrodzenie! Kasa na konto, a nie jakie艣 bony, punkty lub inne wynalazki.

Zainteresowany? Zainteresowana? Napisz do mnie (usu艅 x z adresu) lub podaj w emailu nr tel. Oddzwoni臋 i porozmawiamy o szczeg贸艂ach.

Cokolwiek robisz, gdziekolwiek pracujesz to ta oferta jest te偶 dla Ciebie!!!

Wsp贸艂praca dot. ca艂ej Polski!

RobertS

Zosta艅 po艣rednikiem finansowym!