Został stworzony fałszywy ciąg myślowy

Data: 2014-01-12 13:18:14
Autor: abc
Został stworzony fałszywy ciąg myślowy
Został stworzony fałszywy ciąg myślowy: skoro człowiek ratuje chore dzieci,
więc wszystko, co robi, jest świetne, w tym jego styl, jego poglądy, jego
stanowisko w każdej sprawie.

I proszę mi nie pisać, że tego nikt wprost nie twierdził. Jasne, że nie, ale
taki jest oczywisty mechanizm socjologiczny i wie to każdy, kto ma do
czynienia z mediami i socjologią społeczną. To klasyczny przypadek ikon
popkultury.

Z drugiej strony sam Owsiak zbudował swoją akcję na prostym przesłaniu:
obojętne, co robisz poza tym, jaki jesteś, jak się zachowujesz, czy
przestrzegasz norm czy nie - jeśli weźmiesz udział w mojej imprezie, jesteś
ze wszystkiego rozgrzeszony. Jesteś dobry.

To oczywiście przesłanie fałszywe, ale przynoszące duże szkody, jeśli się
weźmie pod uwagę, że Owsiak największy wpływ ma na ludzi w wieku, gdy
kształtują się poglądy.

Więcej
http://www.fronda.pl/a/warzecha-wosp-dlaczego-nie-wielbie-owsiaka,25213.html

Został stworzony fałszywy ciąg myślowy