Zostalem Zydem bo...

Data: 2012-09-14 12:49:54
Autor: Tzva Adonai
Zostalem Zydem bo...
- chcialem stac sie celem dla wszystkich antysemitow i miec frajde z ich agresywnego ludozerstwa

- chcialem zmienic samych Zydow - o wiele latwiej z nimi rozmawiac bedac jednym z nich

- chcialem raz na zawsze zwalczyc swojego demona, ktory sprawil, ze niemal od dziecinstwa nienawidzilem Zydow, glownie dlatego, ze tak mnie wychowano

Nie konwertowalem sie na judaizm ze wzgledu na rasistowskie przekonanie, ze Zydzi sa w takim czy inny sposob lepsi od innych. Nie zrobilem tez tego, by byc "cool" i na topie. Nie zrobilem tego z kaprysu. Nie uczynilem tego kierowany koniunkturalizmem. Zrobilem to z potrzeby serca i bede nosil zydowskosc w duszy i w umysle az do smierci, podobnie jak tatuaz dawidowej tarczy na mojej skorze...

Data: 2012-09-14 22:41:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Zostalem Zydem bo...

Uzytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisal w wiadomosci news:9117f259-a6fc-4961-845b-74e7bac46387googlegroups.com...
[...]

==================================

A kutasa obrzezales? Czy to nie bylo konieczne?
Boje sie bólu. I to powstrzymuje mnie do pójscia w twoje slady.

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-09-14 22:53:15
Autor: boukun
Zostalem Zydem bo...

Uzytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisal w wiadomosci news:50539665$0$1309$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Mozesz pod narkoza...

boukun

Data: 2012-09-14 23:58:52
Autor: Lorn
Zostalem Zydem bo...
W dniu 2012-09-14 22:53, boukun pisze:

[...]

Narkoza/znieczulenie minie i co? Boli? Czy nie?

Data: 2012-09-15 00:16:54
Autor: boukun
Zostalem Zydem bo...

Uzytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisal w wiadomosci news:k309b1$n5u$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Tyle o ile, sa srodki przeciwbólowe i rózne masci. Jest wiele kobiet, które wola miec cesarke, niz rodzic naturalnie, zadna sie nie boi ciecia pod narkoza...

boukun

Data: 2012-09-14 22:43:27
Autor: Chiron
Zostalem Zydem bo...
[...]

Jak widze - nie uzywasz juz sieci TOR- zdaje sie, ze tego anony,yzera uzywales? . Czy sam wyjazd do USA tak wzmógl Twoja odwage? Po co to pisze? Bo w mojej opinii piszesz nieprawde. To wszystko jest takie...z glowy. Widze w tym sporo nienawisci- do samego siebie. Dokad tego nie zmienisz- wciaz bedziesz sie krecil w kolo. I caly czas bedziesz sie bal.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-09-14 13:49:07
Autor: Tzva Adonai
Zostalem Zydem bo...
Czy sam wyjazd do USA tak wzmógl Twoja odwage?

Tak. Ta plastikowa ojczyzna Myszki Miki daje mi poczucie niesmiertelnosci.....

Data: 2012-09-14 23:37:44
Autor: Chiron
Zostalem Zydem bo...
Uzytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisal w wiadomosci news:c3bc58f0-40ff-48ed-a115-94288eba9632googlegroups.com...
Czy sam wyjazd do USA tak wzmógl Twoja odwage?

Tak. Ta plastikowa ojczyzna Myszki Miki daje mi poczucie niesmiertelnosci....
Widzisz? Wyciales kawalek mojej opinii- calkowicie odrywajac go od kontekstu- i tylko do tego sie odniosles. To_jest_strach. Poznaj siebie- wtedy zrozumiesz swój strach.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-09-15 10:01:16
Autor: u2
Zostalem Zydem bo...
W dniu 2012-09-14 23:37, Chiron pisze:

[...]

Pewnie uciekl od swojej muzulmanskiej branki :-)

Data: 2012-09-15 07:49:45
Autor: Przemysław M.
Zostalem Zydem bo...
Dnia Fri, 14 Sep 2012 12:49:54 -0700 (PDT), Tzva Adonai napisał(a):

[...]

Facet, ty wymagasz leczenia.

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2012-09-15 11:44:54
Autor: Marek
Zostalem Zydem bo...
W dniu piątek, 14 września 2012 21:49:54 UTC+2 użytkownik Tzva Adonai napisał:
[...]

Gdyby to, co piszesz, bylo prawda, to mieszkalbys w Polsce - najbardziej antysemickim kraju w Europie, w ktorym Zydzi okazuja miejscowym najwyzsza arogancje.

Ty zostales Zydem, bo wymysliles sobie, ze jak wyjedziesz do USA, to spotkasz tam bogatych Zydow, na pomoc ktorych liczysz.

Takie zachowania obserwowalem kiedys w Berlinie - tam, gdzie Zydzi sie pokazywali i zachecali do kontaktow, oraz oferowali pomoc - tam Polacy zakladali na szyje gwiazdy Davida.
Tfu !

Zostalem Zydem bo...