"Zostałem okradziony przez.... Wpłatomat. Pro¶ba o WYKOP!"

Data: 2016-01-13 08:40:53
Autor: Kamil Darczyński
"Zostałem okradziony przez.... Wpłatomat. Pro¶ba o WYKOP!"
Data: 2016-01-13 20:56:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
"Zostałem okradziony przez.... Wpłatomat. Pro¶ba o WYKOP!"

"Kamil Darczyński" b1eadc39-d993-4a28-95b6-4e395f75eb84@googlegroups.com

:   http://www.wykop.pl/link/2958125/zostalem-okradziony-przez-wplatomat-prosba-o-wykop/

    Włożyłem banknoty w kwocie "na oko" (Wpłatomat przyjmuje maksymalnie
    50 banknotów) w kwocie 4700 PLN.
    ¦rodki zostały przyjęte a na ekranie podsumowania wybrałem "Dodaj banknoty"
    Wprowadziłem pozostałe bankonoty (500 zł) i na kolejnym ekranie podsumowania
    (Zakończ, Dodaj banknoty pojawiła się chwila chwila zawachania...) wybrałem
    ponownie opcje "Dodaj banknoty" lecz za chwilę się rozmy¶liłem i wybrałem
    "Anuluj" (czy co¶ podobnego)
    KONIEC: Wpłatomat się zawiesił, zero reakcji, zero potwierdzenia: NULL

: Oczywi¶cie to nie moje, wklejam tylko.

I nie moje.

[zwykle tak mówi± o niechcianym dziecku]

4700+500 to 5400?

-==-

IMO i facet kamerował, i bankomat ma oczka kamerek.
Jak kto¶ (z obsługantów) chce -- może sprawdzić, czy
mniej więcej tyle wkładano, czy kto¶ inny podszedł
 zgarn±ł forsę oraz kartę...

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-01-14 08:09:23
Autor: PP
"Zostałem okradziony przez.... Wpłatomat. Prośba o WYKOP!"
mnie okradł BZWBK na 300zł, do dzi¶ nie mam kasy, a na reklamacje odpowiadaj± negatywnie

Data: 2016-01-15 08:10:31
Autor: m4rkiz
"Kamil Darczyński" <kamil.darczynski@gmail.com> wrote in message news:b1eadc39-d993-4a28-95b6-4e395f75eb84googlegroups.com...
http://www.wykop.pl/link/2958125/zostalem-okradziony-przez-wplatomat-prosba-o-wykop/

mialem podobnie w pko - wlozylem drugi plik 30 banknotow 100, policzylo
i zamiast zabrac wysunelo

w momencie kiedy je chwycilem zaczal wciagac z powrotem, co skonczylo
sie tak ze 21 zostalo mi w rece, a 9 sztuk wrocilo do maszyny
dolaczyc do poprzednich 30, maszyna nie wydrukowala zadnego potwierdzenia
tylko radosnie oznajmila ze od teraz jest jedynie bankomatem

w sumie odzyskanie kasy trwalo ok 2 miesiace a jedna setka
najprawdopodobniej im sie gdzies zawieruszyla - ale to co do
wplacenia mialem liczylem tylko raz wiec 100% pewnosci nie mam

--
http://db.org.pl/

Data: 2016-01-15 10:59:35
Autor: ±ćęłń󶼿
"Zostałem okradziony przez.... Wpłatomat. Pro¶ba o WYKOP!"
Miałem podobnie z grubym plikiem, z tym że chyba wszystko zd±żyłem wyszarpn±ć nawet "z dziury" (bo wychodz±c zaczęły się zawijać).
Banknoty były zupełnie nowe (prosto z innego banku) i bardzo ¶liskie, może w tym był problem.
Lepiej wkładać małymi partiami.

-- -- -