Zosta³o 5 dni wolno¶ci internetu.

Data: 2012-01-21 11:52:26
Autor: Arnoldzik
Zosta³o 5 dni wolno¶ci internetu.
Dnia Sat, 21 Jan 2012 11:45:30 +0100, WW napisa³(a):

Witam

26 stycznia rz±d Polski podpisze ACTA.

I koniec, pozamiatane.

WW

Niby dlaczego? Moim zdaniem czas koñczyæ z anonimowo¶ci± internetu. Chcesz
wym±drzaæ siê na psp, podajesz prawdziwe dane dotycz±ce twego konta, a twój
ISP ma twoje dane osobowe. Skoñczy siê chamstwo anonimów. Jestem za.

Data: 2012-01-21 22:42:48
Autor: mkarwan
Zosta³o 5 dni wolno¶ci internetu.
U¿ytkownik "Arnoldzik" <razor@banzai.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1xfb815egah9c$.1qnl3a5cyocqj.dlg40tude.net...
[...]