Zostaly mi materialy formatu 120 (cz-b i slajdy) - moze ktos ma ochcote?

Data: 2010-03-01 21:42:09
Autor: Piotr Sz.
Zostaly mi materialy formatu 120 (cz-b i slajdy) - moze ktos ma ochcote?
Witam.
Zostaly mi w lodowce materialy srednioformatowe. Sa po terminie, ale stawiam wszystkie czlonki (z rekami wlacznie), ze calutki czas soedzialy w lodowce w 5*C.
Napisze co mam i ile sobie za co winszuje. Jak ktos bedzie mial ochote na kupno to mail jest w stopce. Wysylka powinna wujsc za 7-8 zl max. No chyba ze ktos wiezmie calosc to wtedy paczuszka sie uzbiera za 14 zl chyba na poczcie.

Astia 100F (2006-09) 10szt  -  50 zl
Provia 400X ( 2009-01) 6szt - 48 zl
Velvia 50 (2009-04) 3szt - 24 zl
Velvia 100 (2007-11) 1szt - 6 zl
Delta 400 (2010-01) 6szt - 54 zl
Delta 100 (2009-01) 3szt - 24 zl
Delta 100 (2008-03) 4 szt - 24 zl

Wszystko w formacie 120

FP4+, Delta 3200, PanF+, Rolei itp dorzuce komus, kto sie zdecyduje na wiekszy zakup. :-)

Na tych materialach mozna spokojnie fotografowac. Nawet na tych najstarszych. Jeszcze 2 miesiace temu sam robilem na nich fotki.

Piotr Sz.
piotr(@)szkut.com
www.szkut.com

Data: 2010-03-01 23:28:54
Autor: Piotr Sz.
Zostaly mi materialy formatu 120 (cz-b i slajdy) - moze ktos ma ochcote?
Sprzedane .

Piotr Sz.
piotr(@)szkut.com
www.szkut.com

Zostaly mi materialy formatu 120 (cz-b i slajdy) - moze ktos ma ochcote?