Zostań bankierem czyli Kokos w praktyce

Data: 2010-10-13 10:45:00
Autor: Bankron.pl
Zostań bankierem czyli Kokos w praktyce
 Gdy 2 lata temu w poprzedniej wersji bloga pisałem o teście Kokosa wiele
osób było zainteresowanych. Tamta inwestycja okazała się niewiarygodną klapą. 60% spłacone w terminie, 20% spłacone z opóźnieniami powyżej 60dni i czasami z windykacja polubowną. 20% nigdy nie spłacone, do dziś tkwią w sądach. Czy po 2 latach coś się zmieniło? Czy dzisiaj jest inaczej? O tym w serii wpisów. Czyli ponownie testujemy Kokosa !!!

A gdyby ktoś chciał założyć tam konto to przypadkiem mam Kokosa na swojej stronce:
http://www.bankron.pl/kokos/index.html

Zostań bankierem czyli Kokos w praktyce