Zostań członkiem PiS

Data: 2010-11-05 18:42:05
Autor: Marek Czaplicki
Zostań członkiem PiS
,-- -- [  ]
| Członkiem Prawa i Sprawiedliwości może być każda osoba, która posiada
obywatelstwo polskie, ukończyła 18 lat, korzysta w pełni z praw
publicznych, akceptuje cele PiS, formy działania oraz zasady określone w
Statucie PiS, regulaminach wewnętrznych oraz decyzjach władz PiS, spełnia
inne wymogi określone okresowo przez Komitet Polityczny
`-- --
http://www.pis.org.pl/article.php?id=17319
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-05 18:44:11
Autor: u2
Zostań członkiem PiS
> [...]
Statucie PiS, regulaminach wewnętrznych oraz decyzjach władz PiS, spełnia
inne wymogi określone okresowo przez Komitet Polityczny

No to ja nie spełniam tych wymogów choć podoba mi się program PiS,
którego inne partyjki nie mają.

Data: 2010-11-05 18:54:44
Autor: Marek Czaplicki
Zostań członkiem PiS
u2 wrote:

> [...]
inne wymogi określone okresowo przez Komitet Polityczny

No to ja nie spełniam tych wymogów choć podoba mi się program PiS,
mi nie podobają się "inne wymogi" okresowe określane przez Komitet
Polityczny.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-07 13:20:49
Autor: Krzysztof
Zostań członkiem PiS

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cd44271$0$20990$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
inne wymogi określone okresowo przez Komitet Polityczny

No to ja nie spełniam tych wymogów choć podoba mi się program PiS,
Jak skonczysz 18 lat to będziesz w końcu miał szansę zostać pickiem, a na razie to do przedszkola :D

K.

Data: 2010-11-05 19:17:43
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Zostań członkiem PiS
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ib1flb$qht$1inews.gazeta.pl...
,-- -- [  ]
> [...]
Statucie PiS, regulaminach wewnętrznych oraz decyzjach władz PiS, spełnia
inne wymogi określone okresowo przez Komitet Polityczny

czyli nieplnosprawni psychicznie
PiSda Pan Jarek to kolaborant SB
Spali z kotem i przyjacielem menskim a oni mu pozwolili bo go kochali
inaczej SBeki
Tfu!
i wszystko jasne
ZSRR znuf w wasze dupy pierdoli debile i sie ma dobrze
a w Polsce jak nie bylo waluty EUR po 3 PLN tak nie ma .... i jest chujnia
nadal
Tfu!
Jebane debile=fucking mad lunies in govern when the PiS Jews were fucking
Poland up
so they also have been fucked up
JUSTICE nothing else MOTHERFUCKERS BANDITS
fucking you up
JUSTICE
you PIGS AD MAD LUNIES CRIMINALS FROM UK

CHUJE KURWY ZLODZIEJE BANDZIORY Z POLICJI ZE SLONSKA OD KLUKA RUSKIEGO
JENIERALA Z CZYNSTOCHOWY MAFIE PALIWOWE I KURWY Z LWP PEDALY Z PZPR KURWY Z
KPZR NKWD SLD PiS NSDAP SS ZOMO HSPS GRU KGB SB ABW MOSAD i RESZTY
PIERDOLSTWA NA KTORE LUDZIE BIEDNE PLACOM PODATKI JAK NA RZYDZIORA ADOLFA
HITLERA JEBANEGO W DUPE PRZEZ EWE BROWN RZYDZIORKE PIERDOLONOM
Tfu!
KURWY FASZYSTOWSKIE GO TO HELL !!!
Tfu!
Pleva
Canada

Data: 2010-11-05 19:49:29
Autor: cyc
Zostań członkiem PiS
Czlonkiem PiS-u moze zostac kazdy kto podporzadkuje sie Kaczynskiemu !.
To jest jedyny warunek . Moze byc bandyta , oblakancem , zlodziejem i ......Macierewiczem .
Wzane , ze uzna Kaczynskiego za ie podwazalnego szefa !.

cyc

Data: 2010-11-05 20:31:56
Autor: u2
Zostań członkiem PiS
W dniu 2010-11-05 19:49, cyc pisze:
Czlonkiem PiS-u moze zostac kazdy kto podporzadkuje sie Kaczynskiemu !.

Ty się nie podporządkowałeś, dlatego nie jesteś członkiem PiS. :)

Data: 2010-11-05 21:26:22
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Zostań członkiem PiS

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

[...]

Poszedłbym dalej. Nie "może byc bandytą, obłąkańcem, złodziejem i Macierewiczem". Musi byc jeśli akceptuje to co się tam dzieje!

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-05 21:44:05
Autor: u2
Zostań członkiem PiS
W dniu 2010-11-05 21:26, Jarek nie obronił kżyża pisze:
Poszedłbym dalej. Nie "może byc bandytą, obłąkańcem, złodziejem i
Macierewiczem". Musi byc jeśli akceptuje to co się tam dzieje!

Co tak blisko idziesz ? Pokaż na co ciebie stać :)

Data: 2010-11-06 07:44:26
Autor: Bartosz
Zostań członkiem PiS
Członkiem Pis może zostać każdy kto zobowiąze się nie krytykować jego wielkości prezesa i najswietszej PiS!

bar

Data: 2010-12-13 20:36:54
Autor: D. J. MC Donald Musk
Zostań członkiem PiS

[...]

ale wszyscy zlodzieje, malwersanci, oblakancy siedza albo w SLD albo w PO!

Data: 2010-11-06 08:32:54
Autor:
Zostań członkiem PiS
On Fri, 05 Nov 2010 18:42:05 +0100, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>
wrote:

> [...]
Statucie PiS, regulaminach wewnętrznych oraz decyzjach władz PiS, spełnia
inne wymogi określone okresowo przez Komitet Polityczny

 "okresowo" w tym wszystkim oznacza kaprys prezesa PiS.

Zostań członkiem PiS