Zostań tropicielem absurdów

Data: 2009-07-15 18:39:03
Autor: robert
Zostań tropicielem absurdów
http://moto.onet.pl/1564946,1,zostan-tropicielem-absurdow,artykul.html?
node=18781

Proponuję wysyłać zdjęcia wszelkich miejsc, gdzie jest B-9, przy jednoczesnym braku wytyczonej drogi dla rowerów.

Nie pozwólmy na dyskryminację rowerzystów w ruchu drogowym.

Data: 2009-07-16 00:35:04
Autor: Rowerex
rob...@mailinator.com napisał(a):
http://moto.onet.pl/1564946,1,zostan-tropicielem-absurdow,artykul.html?
node=18781

Proponuję wysyłać zdjęcia (...)

Zdjęcia? Fimy? Po kiego grzyba? Kilka podstawowych absurdów:
1. Jest ograniczenie prędkości - większość go łamie
2. Stoi przy drodze drzewo - większość w niego celuje (jest do
wycięcia)
3. Jest podwójna linia ciągła - można wyprzedzać
4. "Jestem dobrym kierowcą - jeżdżę szybko i bezpiecznie"

Niech pismaki szukają sobie absurdów we własnych głowach, więdzą gdzie
są prawdziwe absurdy, ale wolą własą reklamę i pomnażanie nakladów i
widowni.

Gdyby gdzieś było wydarzenie na pierwsze strony gazet i pierwsze
informacje w dziennikach TV, to cała ta dzicz szukająca absurdów
pędziłaby tam na złamanie karku lejąc na wszystkie prawa i przepisy..

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-07-16 09:42:31
Autor: Wojtek Paszkowski
"Rowerex" <rowerex@op.pl> wrote in message news:be89c8b7-6ce2-4a3a-8f7c-eabe7f4c7946k1g2000yqf.googlegroups.com...

Niech pismaki szukają sobie absurdów we własnych głowach, więdzą gdzie
są prawdziwe absurdy, ale wolą własą reklamę i pomnażanie nakladów i
widowni.

daleko  nie trzeba szukać - w Wybiórczej właśnie leci serial "Polskie drogi", cykl artykułów, w których można obok siebie znaleźć zalecenia, gdzie znaleźć alternatywne drogi pozbawione fotoradarów i patroli oraz jednocześnie reportaż z "zakrętu śmierci", na którym co chwila ktoś się rozbija mimo ograniczenia do 40kmh - z ubolewaniami, że ludzie prędkości nie przestrzegają i że fotoradar tam do dziś nie stoi...

pozdr

Data: 2009-07-16 12:51:51
Autor: robert2
> [...]

wycięcia)
3. Jest podwójna linia ciągła - można wyprzedzać
4. "Jestem dobrym kierowcą - jeżdżę szybko i bezpiecznie"

Mam na myśli dyskryminację rowerzystów w ruchu drogowym, a to co napisałes odnosi się tylko do kierowców samochodów.

Data: 2009-07-16 04:30:01
Autor: Rowerex
Zosta� tropicielem absurd�w
robe...@mailinator.com napisał(a):

Mam na myśli dyskryminację rowerzystóww w ruchu drogowym, a to co napisałes
odnosi się tylko do kierowców samochodów.

To co napisalem odnosi sie do ruchu drogowego w Polsce, a rower jest
jedną z jego części. Absurdy znakowe można likwidować i tu cel jest
szczytny, ale absurdów w myśleniu to nie wyeliminuje.

Ostatnio w pewnej stacji radiowej policjant lub jakiś rzecznik policji
stwierdzil, ze patrole policji drogowej nie moze być wszędzie, nie
moga wszędzie czuwać nad bezpieczeństwem i dyscyplinować kierwcow,
jest za mało fotoradarów, itp.

Wniosek z tego taki, że winnymi kolizji i wypadków w Polsce są
policjanci. Rozwiazaniem zaś jest rozdanie legitymacji policyjnych
wszystkim obywatelom - kazdy dostałby koguta na dach i naklejkę
POLICJA na samochód i prawo zatrzymywania innych i wręczania mandatow
oraz pałowania - będziemy mieli SAMYCH SZERYFÓW i ogólny RAJ!

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-07-16 14:45:39
Autor: robert2
Zosta� tropicielem absurd�w

[...]

wystarczyło by rozdac obywatelom homologowane wideorejestratory (by zapis był dowodem w sądzie) do rejestrowania drastycznych przypadków łamania przepisów.

Data: 2009-07-16 13:13:10
Autor: Jan Srzednicki
Zosta? tropicielem absurd?w
On 2009-07-16, robert2@mailinator.com wrote:

[...]

A jakąż to homologację potrzebujesz do czegokolwiek poza rejestracją
prędkości?

Data: 2009-07-16 15:19:02
Autor: robert2
Zosta? tropicielem absurd?w
On 2009-07-16, robert2@mailinator.com wrote:

> [...]
przepisów.

A jakąż to homologację potrzebujesz do czegokolwiek poza rejestracją

Głównie o prędkość właśnie tu chodzi.

Data: 2009-07-16 14:56:05
Autor: Coaster
Zosta? tropicielem absurd?w
robert2@mailinator.com wrote:
[...]

....za ktore sami by zaplacili w swoich podatkach.
Hmm, co tu jeszcze mozna by 'rozdac' i komu zabrac zeby rozdac innym...

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-07-16 16:05:42
Autor: Mariusz Kruk
Zosta??? tropicielem absurd???w
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Rowerex"
[...]

Zaraz się dowiesz, że jesteś gupi, masz fszy i w ogóle prawo jest dla
mięczaków.

--
  Kruk@ -\                   | I've  inserted  a begin-math/end-math symbol
          }-> epsilon.eu.org | sice I think you  left  one  out.   Proceed,

Data: 2009-07-16 16:18:11
Autor: Coaster
Zosta? tropicielem absurd?w
Rowerex wrote:
[...]

Hmm, New Brave ORMO? :-)

PS. Comeback 'The Brooks Theme' 2day or 2mmorow...
Delayed But Not Forgotten :-)