Zostan zydem

Data: 2013-04-15 19:21:36
Autor: u2
Zostan zydem
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/wprost-rosnie-liczba-osob-deklarujacych-sie-jako-z,1,5467722,wiadomosc.html

Data: 2013-04-15 11:54:34
Autor: Marek
Zostan zydem
On 15 Kwi, 19:21, u2 <u...@o2.pl> wrote:
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/wprost-rosnie-liczba-osob-deklarujacyc...

--

"G³ówn± motywacj± mojej aktywno¶ci publicznej by³a potrzeba w³adzy
i ¿±dza popularno¶ci. Ta druga by³a nawet silniejsza od pierwszej,
bo chyba jestem bardziej pró¿ny, ni¿ spragniony w³adzy. Nawet na pewno..."

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 pa¼dziernika 2005

To chyba powstanie koniunktura na amputacje napletkow ?

Data: 2013-04-15 20:57:41
Autor: u2
Zostan zydem
W dniu 2013-04-15 20:54, Marek pisze:
To chyba powstanie koniunktura na amputacje napletkow ?

Watpliwe, zydowskie nazwiska typu Przybyszewski czy Celnik nie oznaczaja, ze ich posiadacze chetnie zostana mieskiem armatnim w usraelu.

Data: 2013-04-16 17:48:56
Autor: Przemys³aw M.
Zostan zydem
Dnia Mon, 15 Apr 2013 20:57:41 +0200, u2 napisaù(a):

[...]

Wpisz w google: ýydzi PiS. --

¥Musimy pamiætaã, ýe aby zwyciæýyã, trzeba pamiætaã o maksymie
 Józefa Piùsudskiego  zwyciæýyã i spoczàã na laurach to klæska, byã
 zwyciæýonym, a nie ulec to zwyciæstwo¡  - powiedziaù Jarosùaw Kaczyñski.

Data: 2013-04-16 18:00:04
Autor: u2
Zostan zydem
W dniu 2013-04-16 17:48, Przemysław M. pisze:
Wpisz w google: żydzi PiS.

Wyskakuje mi zydek Kurski (ma brata w GWnie) ktory mowi o zydach w PiS. Zadna nowina. Wole zydow z Peace od zydow z GWna.

Data: 2013-04-16 18:01:46
Autor: Przemys³aw M.
Zostan zydem
Dnia Tue, 16 Apr 2013 18:00:04 +0200, u2 napisa³(a):

W dniu 2013-04-16 17:48, Przemys³aw M. pisze:
Wpisz w google: ¿ydzi PiS.

Wyskakuje mi zydek Kurski (ma brata w GWnie) ktory mowi o zydach w PiS. Zadna nowina. Wole zydow z Peace od zydow z GWna.

Kiedy Kurski by³ w PiS by³ polskim patriot±, a teraz jest Zydem? ;-)

--
Jaros³aw Kaczyñski o¶wiadczy³, ¿e z w³asnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jaros³aw Polskê zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2013-04-16 18:03:39
Autor: u2
Zostan zydem
W dniu 2013-04-16 18:01, Przemysław M. pisze:

Kiedy Kurski był w PiS był polskim patriotą

No nie wiem kiedy, pewnie wtedy kiedy odkryl prawde o dziadku von thuska.

Data: 2013-04-15 19:28:46
Autor: u2
Zostan zydem
W dniu 2013-04-15 19:21, u2 pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/wprost-rosnie-liczba-osob-deklarujacych-sie-jako-z,1,5467722,wiadomosc.html

Tak, Przybyszewski czy Celnik to zydowskie nazwiska, ale nie oznaczaja automatycznie zydowskiego pochodzenia.

Zostan zydem