Zostanę przestępc±

Data: 2009-11-12 16:50:03
Autor: Jadrys
Zostanę przestępc±

W prosty sposób, bez wielkiego zaangażowania trafię za kratki... Otóż gdy ten gniot prawny wejdzie w życie to ja wytatuuję sobie w widocznym miejscu wizerunek z wielkim Guevar±. Ciekawe czy w więzieniu będę miał status więĽnia politycznego? Czy zwykłego kryminalisty?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Rewolucyjny-symbol-seksu-zakazany-w-Polsce,wid,11669820,wiadomosc.html?ticaid=19179

Data: 2009-11-12 08:27:59
Autor: Antenka
Zostanę przestępc±
On 12 Lis, 16:50, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
[...]

Jadrysiu, czy chcesz, żebym musiał nosić Ci paczki do więzienia? :-((

Antenka

P.s. Mnie też niedługo zamkn± - w ¦więto Niepodległo¶ci zakładam
koszulkę z napisem : "ROMAN DMOWSKI (1964-1939)- ARCHITEKT
NIEPODLEGŁEJ  POLSKI" z jego wizerunkiem i konturem Polski w granicach
sprzed 1939r. Mam duże szanse być okrzyknięta nazistk± i trafić za
kratki. Takie opinie oszołomów GWnianej słyszałam o przywódcy Obozu
Narodowego .

Data: 2009-11-12 17:44:47
Autor: Jadrys
Zostanę przestępc±
Antenka pisze:
[...]

No nie wygłupiaj sie Antenka :-( ... Kto¶ z nas musi pozostać na wolno¶ci, żeby donosić paczki drugiemu. :-)

Ano tak to się porobiło w dzisiejszym ¶wiecie - patriotów zaczyna się nazywać nazistami.. :-(

Data: 2009-11-12 09:06:10
Autor: Mariusz Merta
już jeste¶...życzę miłego pobytu w wiezieniu w warunkach jakie stworzył więĽniom pański idol

z dodatkowymi atrakcjami typu strzelanie do więĽniów przez okno
tudzieĽ torturowanie więĽniów etc.
ale to chyba nie pomoże... np. Żemczużinie nie pomogło kiedy skatowano
j± w więzieniu kgb...
parafrzuj±c p±nki z kapitalizmem...
komunizm to zaraza z któr± trzeba walczyć...
Mariusz Merta

P.S.
dla mnie che to taki sam zbir jak np. franz kutchera...
mme

Data: 2009-11-12 11:21:39
Autor: Mariusz Merta
już jeste¶...życzę miłego pobytu w wiezieni u w warunkach jakie stworzył więĽniom pański idol

podobnie jak skrajny nacjonalizm, junty wojskowo-policyjno-mafijne,
neonazizm i faszyzm.
cytata z pewnego filmu...
"byli członkami najlepiej zorganizowanej mafii na ¶wiecie, byli
ubekami..."
no i czy p±nski tekst nie pasuje przypadkiem do rosji ?
Mariusz Merta

Data: 2009-11-12 20:33:50
Autor: Jadrys
Mariusz Merta pisze:
[...]

Tylko powiedz mi dlaczego dajesz wiarę kłamliwej propagandzie?? Jeszcze raz powtarzam - Che nie zamordował nikogo.

Data: 2009-11-12 12:08:42
Autor: Mariusz Merta
:-)))))))) :-))))))))))))))

Tylko powiedz mi dlaczego dajesz wiarę kłamliwej propagandzie?? Jeszcze
raz powtarzam - Che nie zamordował nikogo.

tylko proszę mi powiedzieć dlaczego pan daje wiarę kłamliwej
propagandzie... :-))))))

to był morderca i spotkał go taki sam koniec jakim traktował sporo
innych ludzi...
nie wiem czy warto o tym pisać ale s± ¶wiadkowie którzy przeżyli i
widzieli np. jak pański idol zastrzelił 13-letniego chłopca...
a swoj± drog± to on stworzył "raj przedgrobowy" na kubie...
ponawiam kolejny raz moj± propozycję sfinansowania pańskiego wyjazdu
do stowrzonego przez w/w che raju...
wła¶ciwie to dlaczego pan siedzisz tutaj a nie na kobie czy w Korei
pólnocnej albo może w Wenezueli...

Mariusz Merta

Data: 2009-11-12 22:15:58
Autor: Jadrys
:-)))))))) :-))))))))))))))
Mariusz Merta pisze:
[...]

Ci ¶wiadkowie rodz± sie w komputerach CIA.. Dzięki m.in. Guevarze Kuba wyrwała sie z zaklętego kręgu nędzy i rozpaczy charakterystycznego dla wysp morza karaibskiego..
Siedzę tu w Polsce bo niebawem może będę potrzebny do ewakuowania Polskich kapitalistów/wyzyskiwaczy na Madagaskar.

Data: 2009-11-12 14:29:46
Autor: Mariusz Merta
:-DDDDDDDD

Ci ¶wiadkowie rodz± sie w komputerach CIA.. Dzięki m.in. Guevarze Kuba
wyrwała sie z zaklętego kręgu nędzy i rozpaczy charakterystycznego dla
wysp morza karaibskiego..
:-DDDDDDDDDDD
towarzyszu jadrysku tylko tak dalej a tzva wysi±dzie przy pańskiej
"otwarto¶ci inaczej" na fakty
:-DDDDDDDDDDDDDDDD

Siedzę tu w Polsce bo niebawem może będę potrzebny do ewakuowania
Polskich kapitalistów/wyzyskiwaczy na Madagaskar.
:-DDDDDDDDDD

widzę, że marzy się panu stanowisko oberczekisty
albo komendanta La Cabany (ciekawe czy pan wie co to jest ?)
albo innego Dachau

moim zdaniem ma towarzysz niezłe kwalifikacje na sztubowego...
chęć do bicia wieĽniów za przyzwoleniem i pomoc± władzy państwowej
pawko morozow to betka przy panu
mme

Data: 2009-11-13 05:36:22
Autor: cirrus
:-)))))))) :-))))))))))))))
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hdhtuo$2qk$1news.onet.pl...
Mariusz Merta pisze:
[...]

A fe antysemito- "żydzi na Madagaskar".

--
stevep

Data: 2009-11-13 20:14:35
Autor: jadrys
:-)))))))) :-))))))))))))))

Mariusz Merta pisze:

[...]

Wszelkiego rodzaju wyzyskiwacze na "Madagaskar" a nie Żydzi.. Raczej "antykapitalisto " mi mów..

Data: 2009-11-14 05:24:08
Autor: cirrus
:-)))))))) :-))))))))))))))
Mariusz Merta pisze:
[...]

Dla niepoznaki zmodernizowałe¶ hasło. :)

--
stevep

Data: 2009-11-14 08:40:35
Autor: Jadrys
:-)))))))) :-))))))))))))))

Mariusz Merta pisze:

[...]

Nie mam nic przeciwko Żydom jako narodowi, a oszustów, hochsztaplerów czy złodziei potępiam bez względu na narodowo¶ć..

Data: 2009-11-12 16:56:24
Autor: Prawusek
Zostanę przestępc±

"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hdhars$el2$1news.onet.pl...

[...]

Będziesz chodził z fujar± na wierzchu?
Tylko jak rozpoznaj±, że to Che? Po obrzezaniu?

Data: 2009-11-12 17:13:56
Autor: Jadrys
Zostanę przestępc±
Prawusek pisze:
[...]

Nie mam ci±got ekshibicjonistycznych tak jak ty..

Data: 2009-11-12 17:14:07
Autor: Jadrys
Zostanę przestępc±
AIM120D pisze:
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hdhars$el2$1news.onet.pl...

W prosty sposób, bez wielkiego zaangażowania trafię za kratki... Otóż gdy ten gniot prawny wejdzie w życie to ja wytatuuję sobie w widocznym miejscu wizerunek z wielkim Guevar±.

To już lepiej walnij sobie sierp i młot na czole

Na razie restrykcje nie dotycz± tego symbolu.

Data: 2009-11-12 17:25:50
Autor: Jadrys
Zostanę przestępc±
AIM120D pisze:
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hdhc8p$gtd$5news.onet.pl...
Na razie restrykcje nie dotycz± tego symbolu.

Bo PiSowcy też je kiedy¶ czcili za młodu?

Nie wiem.. Każdy człowiek uczciwej pracy powinien czcić symbol sierpa i młota.

Data: 2009-11-12 23:01:19
Autor: White Power
Zostanę przestępc±
Maja±c na koszulce lewackiego pajaca sam stajesz się pajacem.

Data: 2009-11-13 00:21:59
Autor: Andrzej Adam Filip
Zostanę przestępcą
"White Power " <linke-hofmann.SKASUJ@gazeta.pl> pisze:
MajaÄ…c na koszulce lewackiego pajaca sam stajesz siÄ™ pajacem.

To kim się stanie ktoś z koszulką na które będzie George Walker Bush i
co złego będzie promował? :-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Ci, którzy razem wzrośli, wzajemnie sobą pogardzają.

Data: 2009-11-13 20:14:52
Autor: jadrys
Zostanę przestępc±
White Power pisze:
Maja±c na koszulce lewackiego pajaca sam stajesz się pajacem.

Dla ciebie kto¶ walcz±cy o sprawiedliwo¶ć społeczna to pajac?

Data: 2009-11-14 05:01:13
Autor: cirrus
Zostanę przestępc±
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hdkb8a$s1b$3news.onet.pl...
White Power pisze:
Maja±c na koszulce lewackiego pajaca sam stajesz się pajacem.
Dla ciebie kto¶ walcz±cy o sprawiedliwo¶ć społeczna to pajac?

Najczę¶ciej pod przykrywka tej walki realizacja wlasnych przyziemnych celów.

--
stevep

Data: 2009-11-14 08:18:11
Autor: Andrzej Adam Filip
Zostanę przestępcą
"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> pisze:
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hdkb8a$s1b$3news.onet.pl...
White Power pisze:
MajaÄ…c na koszulce lewackiego pajaca sam stajesz siÄ™ pajacem.
Dla ciebie ktoś walczący o sprawiedliwość społeczna to pajac?

Najczęściej pod przykrywka tej walki realizacja wlasnych przyziemnych
celĂłw.

Ilu świętych KRK wałczyło o jakąś "sprawiedliwość społeczną"? ;-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Trzech rzeczy nie nasycisz trzema innymi:

Data: 2009-11-14 08:37:54
Autor: Jadrys
Zostanę przestępc±

White Power pisze:

Maja±c na koszulce lewackiego pajaca sam stajesz się pajacem.

Dla ciebie kto¶ walcz±cy o sprawiedliwo¶ć społeczna to pajac?

Najczę¶ciej pod przykrywka tej walki realizacja wlasnych przyziemnych celów.

Ale nie w przypadku Che..

Data: 2009-11-14 08:50:17
Autor: Andrzej Adam Filip
Zostanę przestępcą
White Power pisze:
MajaÄ…c na koszulce lewackiego pajaca sam stajesz siÄ™ pajacem.
Dla ciebie ktoś walczący o sprawiedliwość społeczna to pajac?
Najczęściej pod przykrywka tej walki realizacja wlasnych przyziemnych celów.
Ale nie w przypadku Che..

Według "oczerniającej go CIA" też? :-)

Przecież robienie z "ikony latynoamerykańskiego antyamerykanizmu" (jeden ze sposobów patrzenia na Che) krwawego psychopatycznego zbira
to nie "dobra" (z punktu widzenia USA/CIA) reklama negatywna?

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Gdzie kucharek sześć, tam nie ma co jeść.

Data: 2009-11-14 21:13:30
Autor: Jadrys
Zostanę przestępcą
Andrzej Adam Filip pisze:

[...]

Nie mam wątpliwości że niedługo pokażą sie w Wikipedii i innych tubach propagandy CIA artykuły o tajnych kontach Guevary, na których to ten "wróg ludu" zgromadził niebotyczny majątek..

Data: 2009-11-13 12:19:31
Autor: * he®sk *
Zostanę przestępc±
On Thu, 12 Nov 2009 16:50:03 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

[...]

 to zalezy do jakiej celi trafisz ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-13 20:14:48
Autor: jadrys
Zostanę przestępcą
* he®sk * pisze:
On Thu, 12 Nov 2009 16:50:03 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W prosty sposób, bez wielkiego zaangażowania trafię za kratki... Otóż gdy ten gniot prawny wejdzie w życie to ja wytatuuję sobie w widocznym miejscu wizerunek z wielkim Guevarą. Ciekawe czy w więzieniu będę miał status więźnia politycznego? Czy zwykłego kryminalisty?

 to zalezy do jakiej celi trafisz ;o)))

Od kogo zaleĹĽy?

Zostanę przestępc±