Zostanę przestępc±

Data: 2009-11-13 12:19:31
Autor: * he®sk *
Zostanę przestępc±
On Thu, 12 Nov 2009 16:50:03 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W prosty sposób, bez wielkiego zaangażowania trafię za kratki... Otóż gdy ten gniot prawny wejdzie w życie to ja wytatuuję sobie w widocznym miejscu wizerunek z wielkim Guevar±. Ciekawe czy w więzieniu będę miał status więĽnia politycznego? Czy zwykłego kryminalisty?

 to zalezy do jakiej celi trafisz ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-13 20:14:48
Autor: jadrys
Zostanę przestępcą
* he®sk * pisze:
On Thu, 12 Nov 2009 16:50:03 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W prosty sposób, bez wielkiego zaangażowania trafię za kratki... Otóż gdy ten gniot prawny wejdzie w życie to ja wytatuuję sobie w widocznym miejscu wizerunek z wielkim Guevarą. Ciekawe czy w więzieniu będę miał status więźnia politycznego? Czy zwykłego kryminalisty?

 to zalezy do jakiej celi trafisz ;o)))

Od kogo zaleĹĽy?

Zostanę przestępc±