Zostanę scientologiem

Data: 2009-07-07 18:18:32
Autor: konserwator
Zostanę scientologiem

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h2vrba$4rs$1nemesis.news.neostrada.pl...
Kościół scientology zamierza rozszerzyć swoją kampanię na Polskę, jak informowały ostatnio media. Jak wiadomo, w Polsce kościół scientology nie juest jeszcze zarejestrowany, ale po orzeczeniach Trybunału Praw Człowieka na temat swobody religii, nie powinno być wiele przeszkód, by wspólnota scientology zarejestrowała się oficjalnie w Polsce.

Ponieważ dobrze jest należeć do jakiejś sekty religijnej, najbliżej mi jest do niezależnej od żydowskiej sekty katolickiej, współnoty scientology. Marzy mi się, że by np. Tom Cruise przyjechał kiedyś oficjalnie do Polski i dokonał otwarcia kościoła scientology. Mnie mógłby mianować głównym rozprowadzającym w tej religii na Polskę. Chciałbym się spotkać kiedyś twarzą w twarz i móc uścisnąć mu rękę.

boukun

zostaniez "papiezem" i juz nie bedziesz musial "legalnie" nic robic?

rym

Zostanę scientologiem