Zostawcie Iran w spokoju!

Data: 2015-04-20 12:05:33
Autor: zdumiony
Zostawcie Iran w spokoju!
Izrael bardzo chce uderzyć na Iran, a tymczasem w Iranie jest normalniej niż chociażby w Arabii Saudyjskiej, która jest popierana przez USA. Nie mówiąc już o Państwie Islamskim.

Data: 2015-04-21 01:28:57
Autor: ruski szpieg
Zostawcie Iran w spokoju!
W dniu 20.04.2015 o 12:05, zdumiony pisze:
Izrael bardzo chce uderzyć na Iran, a tymczasem w Iranie jest normalniej
niĹź chociaĹźby w Arabii Saudyjskiej, ktĂłra jest popierana przez USA. Nie
mówiąc już o Państwie Islamskim.
Może mi się tylko wydaje ale jednak mi się wydaje, że Izrael niespecjalnie chce uderzyć na Iran ponieważ Iran to protegowany Rosji a Rosja jest pełna Żydów, tyle że zasymilowanych.

Data: 2015-04-20 17:03:41
Autor: kogutek444
Zostawcie Iran w spokoju!
W dniu wtorek, 21 kwietnia 2015 01:28:59 UTC+2 użytkownik ruski szpieg napisał:
> [...]
Może mi się tylko wydaje ale jednak mi się wydaje, że Izrael niespecjalnie chce uderzyć na Iran ponieważ Iran to protegowany Rosji a Rosja jest pełna Żydów, tyle że zasymilowanych.

Ogólnie Izrael nie chce na nikogo uderzać bo to kosztuje mnóstwo kasy.. A kto jak kto ale Żydzi wiedzą co można zrobić z nawisem inflacyjnym. Agresor chce zdobyć nowe tereny bogate w surowce i siłę roboczą.  Nigdy w historii Świata wojna oparta na tej zasadzie nie zakończyła się pomyślnie dla agresora. Co może w Iranie zdobyć Izrael z dóbr których nie może tam kupić? Gdyby Izrael znajdował się w miejscu w którym nikt by mu nie zagrażało to byłby w nim Raj na Ziemi.. A że jest tam gdzie jest to tylko jest tam dobrze. W przypadku wojny z dwojga złego Żydzi wolą zostać zaatakowani niż być agresorem. Pozycja poszkodowanego daje większą i usprawiedliwioną w oczach opinii światowej możliwość obrony. O tym że atakujący który oczywiście przegra będzie musiał zapłacić stosowne odszkodowanie wspominać chyba nie muszę.

Data: 2015-04-21 11:10:51
Autor: zdumiony
Zostawcie Iran w spokoju!
W dniu 2015-04-21 o 02:03, kogutek444@gmail.com pisze:
Ogólnie Izrael nie chce na nikogo uderzać bo to kosztuje mnóstwo kasy.
Słyszałeś o ataku prewencyjnym?

Data: 2015-04-21 05:02:14
Autor: kogutek444
Zostawcie Iran w spokoju!
W dniu wtorek, 21 kwietnia 2015 11:10:52 UTC+2 użytkownik zdumiony napisał:
W dniu 2015-04-21 o 02:03, kogutek444@gmail.com pisze:
> Ogólnie Izrael nie chce na nikogo uderzać bo to kosztuje mnóstwo kasy.
Słyszałeś o ataku prewencyjnym?

Nie jesteś jedynym który o tym słyszał. W dzisiejszych czasach to atak na wybrany obiekt. Z reguły poprzedzony wielokrotnym ostrzeżeniem. Dotyczy obiektów a nie ludzi. Izrael w przeszłości z powodzeniem niszczył zagrażające mu w krajach arabskich obiekty i nigdy wojny światowej z tego nie było. Ataki prewencyjne tez kosztują mnóstwo kasy którą można by na coś innego wydać.

Zostawcie Iran w spokoju!