Zostawcie kżyża sejmu.

Data: 2011-10-19 17:37:43
Autor: Przemysław W
Zostawcie kżyża sejmu.
Jak w tytule.

Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz
powinien zostać zlikwidowany. Teraz słyszę, że ma zostać zastąpiony czymś
znacznie obszerniejszym i pochodzącym z budżetu państwa."

Data: 2011-10-19 17:50:22
Autor: oyster
Zostawcie kżyża sejmu.
Użytkownik - Przemysław W napisał:
Jak w tytule.

Przemek

A tymczasem paliwo drożeje... Jakoś trzeba ten temat zagadać, co nie?
By żyło się lepiej, rwana wasza nać.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-19 21:05:51
Autor: Przemysław W
Zostawcie kżyża sejmu.
Użytkownik "oyster" <morska@glizda.com> napisał

A tymczasem paliwo drożeje... Jakoś trzeba ten temat zagadać, co nie?
By żyło się lepiej, rwana wasza nać.

Kolejny błazen, któremu się wydaje, że ceny paliw dyktuje Polska.

Przemek

Data: 2011-10-20 01:13:01
Autor: Grzegorz Z.
Zostawcie kżyża sejmu.
Przemysław W napisał:

[...]

Tusk konkretnie, w porozumieniu z Anielą i Włodzimierzem który parafuje
podwyżki.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-20 02:55:25
Autor: boukun
Zostawcie kżyża sejmu.

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j7n739$gp$1news.onet.pl...
[...]

A kto według ciebie w Polsce dyktuje ceny paliw?

boukun

Data: 2011-10-20 06:43:04
Autor: White Power
Zostawcie kżyża sejmu.

A kto według ciebie w Polsce dyktuje ceny paliw?

boukun

Kaczyński!!!

Data: 2011-10-20 13:42:33
Autor: Grzegorz Z.
Zostawcie kżyża sejmu.
White Power napisał:

A kto według ciebie w Polsce dyktuje ceny paliw?

boukun

Kaczyński!!!

Donald Tusk! Donald Tusk! (i Aniela)

Data: 2011-10-20 13:48:43
Autor: Przemysław W
Zostawcie kżyża sejmu.
Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1aa38zn4l71ct$.teqnuliy7yt2$.dlg40tude.net...
White Power napisał:

A kto według ciebie w Polsce dyktuje ceny paliw?

boukun

Kaczyński!!!

Donald Tusk! Donald Tusk!

(i Aniela)

Ewentualnie Andżela ;-))

Przemek

Data: 2011-10-20 13:52:41
Autor: Grzegorz Z.
Zostawcie kżyża sejmu.

White Power napisał:

[...]

Faktycznie. Andżela. Prezes jako tzw. samiec alfa ma zawsze decydujące
zdanie.

Data: 2011-10-20 06:42:47
Autor: White Power
Zostawcie kżyża sejmu.
Przemysław W <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał(a):

Kolejny błazen, któremu się wydaje, że ceny paliw dyktuje Polska.

Przemek

Skoro TuskoDonek mówił że jak się nie zmieni rządu (Jarka) to do świąt paliwo będzie po 5 zł. Tak więc potwierdził że rząd ma jednak wpływ na ceny. --

Data: 2011-10-20 07:01:00
Autor: oyster
Zostawcie kżyża sejmu.
[...]

Jest gorzej, wacławie - znam takiego jednego z wadą wymowy i ryżą peruką, który twierdził, że za ceny paliw (oraz jabłuszek) odpowiedzialny jest... KACZYŃSKI!
:-P
ps. kopnąłeś się w dupę. Znowu! :-)))

Polska Izba Paliw Płynnych, Warszawa, 18 października 2011r.

Od dziś polskie rafinerie mają najwyższe ceny hurtowe paliw od roku 2004. W
PKN Orlen o 33-38 zł/t drożeją benzyny, a o 45 zł/t olej napędowy. Po
doliczeniu 23% VAT daje to wartość brutto: 5,20 zł za litr Pb95 i 5,18 zł za
litr ON.

Aktualne ceny netto (w temperaturze referencyjnej 15 st.C) w rafinerii
płockiej to zatem: Pb95 4228 zł/t; Pb98 4346 zł/t; ON 4207 zł/t; B100 3807
zł/t; ON Arktyczny 2 4417 zł/t; ONG Ekoterm Plus 3025 zł/t. Po doliczeniu
23% VAT daje to ceny brutto 5,20 zł/l Pb95 (było 5,16 zł/l), 5,18 zł/l ON
(było 5,12 zł/l); 5,35 zł/l Pb98 (było 5,30 zł/l) i 5,43 zł/l ON Arktycznego
2 (było 5,38 zł/t). Najwięcej drożeje B100 - aż o 145 zł/t, czyli do 4,68
zł/l brutto. Najmniej olej opałowy Ekoterm Plus: o 18 zł/t netto, czyli do
3,72 zł/l brutto.
Od słynnej obniżki cen detalicznych na stacjach własnych PKN Orlen z 24
sierpnia br. oznacza to zatem zwyżkę hurtową: benzyn Pb95/98 o 5% (ok. 200
zł/t), oleju napędowego (w tym A2) o 8% (324 zł/t), a B100 i Ekoterm Plus o
9% (324 i 247 zł/t).
Grupa Lotos podwyższa jedynie ceny oleju napędowego: ON (w tym I Z-40 i
B100) o 20 zł/t, a olej opałowy Lotos Red o 18 zł/t.  Aktualne ceny w
rafinerii gdańskiej to zatem: Pb95 4205 zł/t; Pb98 4318 zł/t; ON 4187 zł/t;
B100 3687 zł/t; I Z-40 4397 zł/t i ONG Lotos Red 3026 zł/t. Po doliczeniu
VAT daje to ceny brutto 5,17 zł za litr Pb95 (było 5,11 zł/l) i 5,15 zł za
litr ON (było 5,12 zł/l).

  O, tu jest ciekawe:
===============================
Podwyżek tych nie tłumaczą ani ruchy na światowych rynkach surowcowych, ani
na walutowych, gdyż ostatnio obniżają się znacząco zarówno dolar (od
początku miesiąc ponad -7% wg notowań NBP na 17 października br.), jak i
ceny ropy (dziś rano wg agencji Bloomberg: Brent -0,78% do 110,81 USD/b;
Ural  -6% do 110,87 USD/b; WTI -0,48% do 86,38 USD/b.

No żeby tego Kaczyńskiego cholera wzięła. :-P

--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-20 04:58:34
Autor: stevep
Zostawcie kżyża sejmu.
Dnia 19-10-2011 o 17:50:22 oyster <morska@glizda.com> napisał(a):

Użytkownik - Przemysław W napisał:
Jak w tytule.

Przemek

A tymczasem paliwo drożeje... Jakoś trzeba ten temat zagadać, co nie?
By żyło się lepiej, rwana wasza nać.
O qrde, a na drogach coraz mniej samochodów.  :p

--
stevep

Data: 2011-10-21 19:38:09
Autor: pluton
Zostawcie kżyża sejmu.
A tymczasem paliwo drożeje... Jakoś trzeba ten temat zagadać, co nie?
By żyło się lepiej, rwana wasza nać.

Preziek jest niezawodny. Zawsze odwroci uwage od dzialan rzadu.

Nullification

Data: 2011-10-19 17:54:13
Autor: Grzegorz Z.
Zostawcie kżyża sejmu.
Przemysław W napisał:

Jak w tytule.

Przemek

Dobre :))))))))))))

Data: 2011-10-20 01:42:39
Autor: MH
Zostawcie kżyża sejmu.
[...]

====================

Do Wuja Wacka , to był 'MUJ' tytół wątka sprzed kilku dniów !!! Do somdu podam
, do trybunału , do meleksa i co tylko jego Twoja jego Mać !!!!

MH

Data: 2011-10-20 06:58:31
Autor: oyster
Zostawcie kżyża sejmu.
Użytkownik -  MH napisał:
[...]

Spadaj, wacku.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-20 11:50:51
Autor: MH
Zostawcie kżyża sejmu.
Użytkownik -  MH napisał:

> Do Wuja Wacka , to był 'MUJ' tytół wątka sprzed kilku dniów !!! Do somdu poda
> , do trybunału , do meleksa i co tylko jego Twoja jego Mać !!!!
>

> MH

Spadaj, wacku.

Wacka to ty se możesz bezkręgowcu trzepnąć. Jeżeli go posiadasz...

MH

--

Zostawcie kżyża sejmu.