Zostawcie kżyża sejmu.

Data: 2011-10-20 01:42:39
Autor: MH
Zostawcie kżyża sejmu.
Przemysław W <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał(a):
Jak w tytule.

Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz
powinien zostać zlikwidowany. Teraz słyszę, że ma zostać zastąpiony czymś
znacznie obszerniejszym i pochodzącym z budżetu państwa."

====================

Do Wuja Wacka , to był 'MUJ' tytół wątka sprzed kilku dniów !!! Do somdu podam
, do trybunału , do meleksa i co tylko jego Twoja jego Mać !!!!

MH

Data: 2011-10-20 06:58:31
Autor: oyster
Zostawcie kżyża sejmu.
Użytkownik -  MH napisał:
[...]

Spadaj, wacku.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-20 11:50:51
Autor: MH
Zostawcie kżyża sejmu.
oyster <morska@glizda.com> napisał(a):
Użytkownik -  MH napisał:

> Do Wuja Wacka , to był 'MUJ' tytół wątka sprzed kilku dniów !!! Do somdu poda
> , do trybunału , do meleksa i co tylko jego Twoja jego Mać !!!!
>

> MH

Spadaj, wacku.

Wacka to ty se możesz bezkręgowcu trzepnąć. Jeżeli go posiadasz...

MH

--

Zostawcie kżyża sejmu.