Zostawcie w spokoju Pana Marszałka!

Data: 2020-01-13 01:29:17
Autor: Jacek Bialy
Zostawcie w spokoju Pana Marszałka!
Przestańcie go molestować za te wziątki i pociągać do odpowiedzialności karnej! Dzięki jego działalności Prawo i Sprawiedliwość będzie miało życie trudne, ale za to długie i jeśli panu marszałkowi krzywdy większej nie uczyni, dostanie wszelkie szanse na trzecią kadencję. Dlaczego?
Chociażby dlatego, że pan marszałek zdążył już doprowadzić do kompromitacji tak poważanego dotąd ciała, jak Komisja Wenecka, nie mówiąc o tym, że siebie samego ten polityczny pajac kompromituje prawie na każdym kroku i każdym niemal swoim gestem. Tym bardziej, gdy czyni to z właściwym sobie namaszczeniem, jak na przykład ostatnie zaprezentowanie smartfona z enuncjacjami starego ubeka na temat metod prześladowań w kaczystowskiej Polsce.
Zapewne swoim smartfonem zdążył już pan marszałek się pochwalić z całym korpusem dyplomatycznym nad Wisłą. Teraz czas na oficjalne podróże zagraniczne - najpierw rzecz jasna do Brukseli, potem być może na Kubę... No i oczywiście do Związku Radzieckiego!            Buuu ha-ha!

JB

Data: 2020-01-13 11:49:05
Autor: Runt
W dniu 2020-01-13 o 10:29, Jacek Bialy pisze:
Przestańcie go molestować za te wziątki i pociągać do odpowiedzialności karnej!

"Słuchaj Panie jak cię błaga lud..." ;-)))

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-01-13 02:59:11
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 13 stycznia 2020 11:49:25 UTC+1 użytkownik Runt napisał:
W dniu 2020-01-13 o 10:29, Jacek Bialy pisze:
> Przestańcie go molestować za te wziątki i pociągać do odpowiedzialności karnej!

"Słuchaj Panie jak cię błaga lud..." ;-)))

Cudu! Cudu! Jak jarmużu bedłki!

Data: 2020-01-14 05:18:14
Autor: Jacek Bialy
Zostawcie w spokoju Pana Marszałka!
Przestańcie go molestować za te wziątki i pociągać do odpowiedzialności karnej!

   -- - "Słuchaj Panie jak cię błaga lud..." ;-)))

Słuchaj Tusku jak cię błaga lud
Przybądź Tusku uczyni z nami cud
Serdeczny Tusku przybądź w ten czas
O Tusku ratuj nas! tralala  la-la la-la

Ha-aj li haj  lo hajli hajla...

Buuu ha-ha!

Data: 2020-01-14 16:59:49
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 14 stycznia 2020 14:18:15 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:

Słuchaj Tusku jak cię błaga lud
Przybądź Tusku uczyni z nami cud
Serdeczny Tusku przybądź w ten czas
O Tusku ratuj nas! tralala  la-la la-la

Tusku nie wybaczę, bo Tusku egoista był, samolub się okazał! Tusku poszedł sobie na Króla Europy i zostawił kraj w ręce jakiejś motyki na pastwę kaczystów.

Data: 2020-01-15 08:24:30
Autor: Runt
W dniu 2020-01-15 o 01:59, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

"Zbiła się waza etruska - wina Tuska."

To, że Kogut brał/dawał milionowe łapówki to też wina Tuska! ;-)))

Data: 2020-01-14 17:47:36
Autor: Runt
W dniu 2020-01-14 o 14:18, Jacek Bialy pisze:
[...]

Lecz się chłopie na nogi. Zachowujesz się pryszczaty gówniarz.

Data: 2020-01-14 10:06:04
Autor: Zenek Kapelinder
Zostawcie w spokoju Pana Marszałka!
Za naganiacza pewnego lekarza zacząłeś robić pizdziak vel runt dziura w dupie?

Data: 2020-01-15 08:21:49
Autor: Runt
W dniu 2020-01-14 o 19:06, przygłup genetyczny Zenek Kapelinder pisze:
Za naganiacza pewnego lekarza zacząłeś robić pizdziak vel runt dziura w dupie?

Wam ormowski parobku żaden lekarz już nie POmoże.
Nawet rosół z Koguta! ;-)))

Wyciągnąłeś już tą butelkę kefiru ze swojego odbytu czy u2 ci dopycha?
Zauważyłeś, że jacek biały też chce dołączyć do was girles? ;-)))

Data: 2020-01-14 12:14:04
Autor: Jacek Bialy
[...]

Dziękuje miły pawianie! - zacznę od wyleczenia pryszczy.

JB

Data: 2020-01-15 08:22:38
Autor: Runt
W dniu 2020-01-14 o 21:14, idiota pawian Jacek Bialy pisze:
[...]

Chcesz banana? ;-)))

Data: 2020-01-15 06:00:30
Autor: Jacek Bialy
Zostawcie w spokoju Pana Marszałka!
     -- - Chcesz banana? ;-)))

Nie od pawiana :-))))

Data: 2020-01-14 13:45:01
Autor: mrbluesky.pl
Zostawcie w spokoju Pana Marszałka!
 Przestańcie go molestować za te wziątki i pociągać do odpowiedzialności karnej! "Słuchaj Panie jak cię błaga lud..." ;-)))
-- --
Uwazaj bo Bog moze nie doczytac cudzyslowow ;P
Ot tak dla jaj ;))))

Data: 2020-01-15 08:23:30
Autor: Runt
W dniu 2020-01-14 o 22:45, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
  Przestańcie go molestować za te wziątki i pociągać do odpowiedzialności karnej!

"Słuchaj Panie jak cię błaga lud..." ;-)))
-- --
Uwazaj bo Bog moze nie doczytac cudzyslowow ;P

No co ty?

Ot tak dla jaj ;))))

Idź z tym do Koguta! Nie dla jaj! ;-)))

Data: 2020-01-13 11:51:24
Autor: Runt
W dniu 2020-01-13 o 11:05, japanizer@japanizer.org pisze:
On Monday, January 13, 2020 at 6:29:18 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
[...]

Morawiecki poleciał do Niemiec naskarżyć na swój własny kraj i powiedział, że Rosjanie są super:
https://www.wprost.pl/kraj/10288543/premier-morawiecki-dla-die-welt-nie-mamy-nic-przeciwko-kooperacji-z-moskwa.html

W PiS obowiązuja standardy:
Kali kraść!? - Dobrze!, Kalemu ukraść?! - Żle!

Tak że widzicie, synu ubeka - może i twojemu tacie kiedyś pomnik postawią? Buahahahah.

To nasz kochany jacuś zajadający banany jest synem ubeka? ;-)))
Ni powinno się karać synów za grzechy ojców!

Data: 2020-01-15 11:26:24
Autor: Zenek Kapelinder
Zostawcie w spokoju Pana Marszałka!
Data: 2020-01-17 00:04:11
Autor: Pisiorowy Escobar
Zostawcie w spokoju Pana Marszałka!
w <3d297336-cb92-4ad8-bfa2-c6f9e49d3505@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

http://nagikamerdyner.pl/?p=683

myślisz że powinno się darować karczewskiemu te wyłudzoną od polaków kasę ?

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-01-17 04:33:54
Autor: mrbluesky.pl
Zostawcie w spokoju Pana Marszałka!
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/karczewski-na-konwencie-seniorow-zapytalem-grodzkiego-kto-proponowal-mu-teke-ministra/vznxswj

Dzisiaj na konwencie seniorów ponownie zwróciłem się do marszałka Senatu Tomasza Grodzkiego, aby podał nazwisko osoby, która jakoby proponowała mu stanowisko ministra zdrowia w rządzie PiS; odpowiedział, że powie to na łożu śmierci - oświadczył wicemarszałek Stanisław Karczewski (PiS)..

Data: 2020-01-17 14:35:02
Autor: Runt
W dniu 2020-01-17 o 13:33, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
[...]

400 000 PLN Karczewskiemu nie śmierdzi, a przeszkadza mu 200 zł Grodzkiego! ;-)))

Data: 2020-01-18 04:39:29
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -

Ależ dlaczego przeszkadza?  Bawmy się...

JB

Data: 2020-01-18 18:07:12
Autor: Jakub A. Krzewicki
Zostawcie w spokoju Pana Marszałka!
W dniu sobota, 18 stycznia 2020 19:36:58 UTC+1 użytkownik Runt napisał:

Na Tytanic-u też się bawili...

Obijają wam żebra z każdej strony ;-)))

Mówi się: ziobra! ;-)))

Data: 2020-01-19 14:45:22
Autor: mrbluesky.pl
Zostawcie w spokoju Pana Marszałka!
Obijają wam żebra z każdej strony ;-)))

Mówi się: ziobra! ;-))) -- -
A cala fraza wtedy brzmi:
"Odbije wam Ziobro z kazdej strony" ;P

Data: 2020-01-20 07:26:04
Autor: Runt
W dniu 2020-01-19 o 23:45, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Obijają wam żebra z każdej strony ;-)))

Mówi się: ziobra! ;-)))
-- -
A cala fraza wtedy brzmi:
"Odbije wam Ziobro z kazdej strony" ;P

Nie wiem jak sie tam mói w waszej śmietnikowej gwarze. Jak "sondzisz"? ;-)))

Data: 2020-01-20 03:07:36
Autor: mrbluesky.pl
Zostawcie w spokoju Pana Marszałka!
Mówi się: ziobra! ;-))) -- - A cala fraza wtedy brzmi: "Odbije wam Ziobro z kazdej strony" ;P
Nie wiem jak sie tam mói w waszej śmietnikowej gwarze. Jak "sondzisz"? ;-))) -- -
"Mói" drogi "erutydo" spiesz sie PISac PO-woli [Bozi] zebys przypadkowym wybr[a/y]kiem slowotworstwa nie POdpadl sam POd paragrafy, jakich sam uzywac zwykles ku doprowadzenia do zguby swych bliznich ;P
Kto POd kim dolki KOpie sam zostaje we wlasnym w dolku kiedys znaleziony sKOpanym ;P

Data: 2020-01-20 19:37:17
Autor: Runt
Zostawcie w spokoju Pana Marszałka!
W dniu 2020-01-20 o 12:07, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Mówi się: ziobra! ;-)))
-- -
[...]

Tylko bez takich ciotka!
"erutydo" spiesz sie PISac PO-woli
Bo co?
[Bozi]
Miałeś objawienie?
zebys przypadkowym wybr[a/y]kiem slowotworstwa
nie POdpadl sam POd paragrafy,
Zajmujesz się donosami?
jakich sam uzywac zwykles ku doprowadzenia do zguby swych bliznich ;P
Nie każdy jest do ciebie podobny.
Kto POd kim dolki KOpie sam zostaje we wlasnym w dolku kiedys znaleziony sKOpanym ;P
Wez to pod uwage. Nie jesteś nietykalny.--

Data: 2020-01-20 16:26:22
Autor: mrbluesky.pl
Zostawcie w spokoju Pana Marszałka!
Nie wiem jak sie tam mói w waszej śmietnikowej gwarze. Jak "sondzisz"? ;-))) -- - "Mói" drogi
Tylko bez takich ciotka!
Nie mam wiecej pytan ;P

Data: 2020-01-21 08:44:43
Autor: Runt
W dniu 2020-01-21 o 01:26, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
[...]

Miłego dnia życzę ;-)))

Data: 2020-01-21 02:52:20
Autor: mrbluesky.pl
Zostawcie w spokoju Pana Marszałka!
Miłego dnia życzę ;-)))
-- -
A Tobie Runt wiecej zrozumienia w ten mily dzien co sie do ciebie PISze zlekniony POdminowancu ;P
Wez POoddychaj gleboko chwile i pszeczytaj co naPISalem jeszcze raz i jeszcze raz i raz jeszcze
az zrozumiesz. Nie, nie chodzi o inteligencje
Ale o intencje interpretacyjnom adresata ;P

Data: 2020-01-21 15:06:55
Autor: Runt
Zostawcie w spokoju Pana Marszałka!
W dniu 2020-01-21 o 11:52, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Miłego dnia życzę ;-)))
-- -
A Tobie Runt wiecej zrozumienia w ten mily dzien

Ależ ja was rozumiem biedaki.

co sie do ciebie PISze zlekniony POdminowancu ;P
Tylko nie płacz! ;-)

Wez POoddychaj gleboko chwile i pszeczytaj co

Dam ci dobra rade, nie dawaj mi rad.

naPISalem jeszcze raz i jeszcze raz i raz jeszcze
az zrozumiesz.

Zacznij sam od siebie.

Nie, nie chodzi o inteligencje

Nie podejrzewam cię o nią ;)))

Ale o intencje interpretacyjnom adresata ;P

Tak tak. Zwłaszcza wtedy i tak gdzie wczesniej ale nie tu samo.

No prosze, i kto tu robi z psp "małpiarnię"?

P A T R Z  T E M A T!

Data: 2020-01-22 02:32:31
Autor: mrbluesky.pl
Zostawcie w spokoju Pana Marszałka!

No prosze, i kto tu robi z psp "małpiarnię"? -- -
Ty ;P
Jako tutejszy mnogi robaczek - karma dla maup ;P

Data: 2020-01-18 04:42:14
Autor: Jacek Bialy
[...]

A pan marszałek ma się rozumieć nie zaprzeczył?

JB

Data: 2020-01-18 05:09:10
Autor: mrbluesky.pl
Zostawcie w spokoju Pana Marszałka!
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/karczewski-na-konwencie-seniorow-zapytalem-grodzkiego-kto-proponowal-mu-teke-ministra/vznxswj Dzisiaj na konwencie seniorów ponownie zwróciłem się do marszałka Senatu Tomasza Grodzkiego, aby podał nazwisko osoby, która jakoby proponowała mu stanowisko ministra zdrowia w rządzie PiS; odpowiedział, że powie to na łożu śmierci - oświadczył wicemarszałek Stanisław Karczewski (PiS)..  -- -- -- -- -- -- - A pan marszałek ma się rozumieć nie zaprzeczył? -- -
A nawet POtwierdzil ;P
Juz dawno POdejrzewam ze ci "chodzacy" po POwskich senatorach "PISowscy namawiacze" to lewackie agenciaki prowokatory majace wylapac sklonnych do zlamania sie-i-ukladu ;P

Sugeruje to mimowolnie sam "shanbiony 'czystym' sumieniem" Grodzki:
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/tomasz-grodzki-o-stawianych-zarzutach-korupcji-spodziewalem-sie-atakow/92v6xw4
https://wiadomosci.wp.pl/tomasz-grodzki-zapowiada-walke-nie-daruje-tym-ktorzy-mnie-tak-krzywdza-6468958877739137a

Zostawcie w spokoju Pana Marszałka!