Zostawić zimowe?

Data: 2011-03-15 11:50:43
Autor: arek.pp
Zostawić zimowe?
Osobiscie w prywatnym aucie nie zmieniałem opon od pazdziernika 2009.
Przejezdziłem na zimówkach (Bridgestone LM20) trzy zimy (raz
zmieniałem na letnie) i jedno lato - zuzyły się: przednie (napęd): do
ok. 4 mm, tylne: 6-7 mm (prawie w ogóle). Od pazdziernika 2009
przejechałem ok 35 tys km. Jezdze spokojnie.
Dla akurat tych modeli zimówek (ale sadze ze i dla reszty) możesz
miedzy bajki włożyc bzdury o pływaniu w upale, wypadaniu z kałuż i
wypadaniu z zakrętów.

Oczywiscie lepiej miec letnie - ja zostawiłem zimowe na lato bo
planowałem sprzedaz auta.
Wybór należy do Ciebie

Zostawić zimowe?