Zostawiłem aparat - Górawino

Data: 2012-04-29 20:44:53
Autor: piecia aka dracorp
Zostawiłem aparat - Górawino
Witam
Byłem dzisiaj na wycieczce w Górawinie( http://goo.gl/P41kh ) na moście ceglanym na rzece Radew. I chyba zostawiłem przy ławce, na dole przy moście) aparat. W domu go nie mam, a ostatnio go tam używałem. Byłem tam znowu przed chwilą ale porażka.
Po drodze mijaliśmy grupkę rowerzystów i może ktoś z nich znalazł aparat i czyta tą grupę. Wówczas prosiłbym o kontakt.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-04-29 13:55:33
Autor: Rowerex
Zostawiłem aparat - Górawino
On 29 Kwi, 21:44, piecia aka dracorp <imie.nazwi...@wp.eu> wrote:
Witam
Byłem dzisiaj na wycieczce w Górawinie(http://goo.gl/P41kh) na mo¶cie
ceglanym na rzece Radew. I chyba zostawiłem przy ławce, na dole przy
mo¶cie) aparat. W domu go nie mam, a ostatnio go tam używałem. Byłem tam
znowu przed chwil± ale porażka.
Po drodze mijali¶my grupkę rowerzystów i może kto¶ z nich znalazł aparat
i czyta t± grupę. Wówczas prosiłbym o kontakt.

Pechowy dzień :(
Ł±cze się w bólu i życzę odzyskania zguby.

Pozdr-
-Rowerex

Zostawiłem aparat - Górawino