Zozumieć przemiany w Polsce po 1989roku i po 10 kwietnia 2010.

Data: 2011-09-29 21:39:38
Autor: obserwator
Zozumieć przemiany w Polsce po 1989roku i po 10 kwietnia 2010.

...Jeszcze raz o wykladach Jurija Biezmienova. To o czym mowi Biezmienov ma w tej chwili miejsce nie tylko w Polsce, ale w
USA i innych panstwach - rowniez.

Tekst jest dosc dlugi, ale warto poswiecic troche czasu , aby pozniej lepiej
skladac wszytkie puzzle. *Dedykuję Państwu opracowanie które przypadkiem weszło w moje posiadanie.
Stanowi ono syntetyczne ujęcie tego o czym mówi były agent KGB Jurij Bezmienow
który realizował ów modus operandi KGB na zachodzie. Najciekawsze i mrożące
krew w żyłach jest to, że Rosja wcale nie poprzestawała w walce z zachodem na
działaniach militarnych zimnej wojny ale dysponuje znacznie groźniejszą bronią
długodystansową za pomocą której poczyniła znacznie większe szkody w USA niż w
czasie zimnej wojny.

Jej elementy są bardzo jaskrawo widoczne w Polsce, zwłaszcza po
10.04.2010roku. O tym wszystkim poniżej.

 Związek Sowiecki powszechnie kojarzony jest z potęgą militarną, której trzon
stanowiła kilkumilionowa, uzbrojona w głowice atomowe armia, na rozkaz gotowa
bez wahania uciąć każdą rękę podniesioną przeciwko ustrojowi komunistycznemu.
Widok takiej armii maszerującej w karnym szyku po placu Czerwonym musiał
budzić respekt. ZSRS dysponował jednak również bronią innego rodzaju.

Armia odgrywała niebagatelną rolę, przede wszystkim w wymiarze propagandowym,
jako karta przetargowa w negocjacjach rozbrojeniowych z państwami
kapitalistycznymi, albo też w zastraszaniu własnych obywateli.

Okazuje się jednak, że ten ustrój, który w powszechnym przekonaniu swoje
istnienie zawdzięczał stosowaniu wobec wroga brutalnej przemocy, dysponował
także bronią innego rodzaju - równie potężną, jednak nieporównanie bardziej
wyrafinowaną.

 Pozwalała ona Sowietom na prowadzenie realnych działań wojennych w warunkach
ustroju kapitalistycznego bez użycia siły militarnej. Aby to wyjaśnić, należy
cofnąć się w czasie o 4500 lat. Wówczas chiński generał i filozof Sun-Tzu,
doradca na kilku cesarskich dworach w starożytnych Chinach, po długiej
medytacji doszedł do konkluzji, że wojna militarna jest najbardziej
barbarzyńskim i zarazem nieskutecznym instrumentem polityki państwa.
Prawdziwym zaś artyzmem politycznego rzemiosła nie jest zwycięstwo na polu
bitwy, lecz umiejętność pokonania wroga bez prowadzenia z nim jakiejkolwiek
walki zbrojnej. Aby osiągnąć ten cel, należy podkopywać system wartości, na
których został zbudowany kraj wroga - tak długo, aż twój wróg zmieni swoje
postrzeganie rzeczywistości tak dalece, że nie tylko nie rozpozna w tobie
zagrożenia, ale zaakceptuje system twoich wartości, twoją cywilizację i twoje
aspiracje jako własne. Zacznie postrzegać wroga, jeżeli nie jako atrakcyjną,
to przynajmniej jako możliwą do przyjęcia alternatywę. Tak oto chiński filozof
Sun-Tzu odkrył niezwykle skuteczną strategię wojenną, pozwalającą napaść i
zwyciężyć wrogie państwo bez użycia czołgów, armat i bomb atomowych,
jednocześnie nie przerywając negocjacji pokojowych.Strategia ta - dziś
stosowana z powodzeniem przez wszystkie światowe mocarstwa - była wykorzystana
również przez Związek Sowiecki w latach 60. XX wieku.

http://poldek34.salon24.pl/347683,zozumiec-przemiany-w-polsce-po-1989roku-i-po-10-kwietnia-2010

Data: 2011-09-29 21:45:10
Autor: obserwator
Wyklady Jurija Biezmienowa dla tych co wola sluchac..
Data: 2011-09-30 09:42:54
Autor: Zahir
Wyklady Jurija Biezmienowa dla tych co wola sluchac..

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j62ot6$soa$1inews.gazeta.pl...

..pod tym linkiem je mozna znalezc:

http://poldek34.salon24.pl/347264,polska-w-budowie-czyli-jak-napasc-na-kraj

Ty masz nasrane w tym swoim białoruskim łbie po sam czubek.

http://13k.pl/-/sugestia.php

--
Zahir

Data: 2011-09-30 19:10:05
Autor: 'HeÂŽSk'
On Fri, 30 Sep 2011 09:42:54 +0200, "Zahir" <zahir@desert.is> wrote:

> [...]
>
> http://poldek34.salon24.pl/347264,polska-w-budowie-czyli-jak-napasc-na-kraj

Ty masz nasrane w tym swoim białoruskim łbie po sam czubek.

 zaraz, to jakis kgb-ista jest wzorem dla obsrywatora-razora? ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-29 23:46:03
Autor: zdumiony
Zrozumieć przemiany w Polsce po 1989roku i po 10 kwietnia 2010.
W dniu 2011-09-29 23:39,  obserwator pisze:
[...]

No i podkopuje się, chociażby
http://www.euroislam.pl/index.php/2011/09/imigranci-chca-usunac-krzyz-z-flagi-szwajcarii/
czy ruch gejowski w Stanach
ale czy w dzisiejszych czasach jest to robota Rosji?

Data: 2011-09-29 22:04:26
Autor: obserwator
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):
> [...]

zwajcarii/
czy ruch gejowski w Stanach
ale czy w dzisiejszych czasach jest to robota Rosji?

wysluchaj wykladow Biezmienowva. On twierdzi, ze tak. --

Data: 2011-09-30 09:42:11
Autor: Zahir

http://13k.pl/-/sugestia.php z tym swoim kgb-owcem.

--
Zahir

Zozumieć przemiany w Polsce po 1989roku i po 10 kwietnia 2010.