Zrąbało mi się radio w aucie!!

Data: 2012-07-09 09:40:16
Autor: MH
Zrąbało mi się radio w aucie!!
Cholera, cisza w głośnikach. Sprawdzałem poziom sygnału w moich okolicach.
Jest powyżej 100 miliRydzyków, a radio nie funguje.. Kondominium, czy co ??!!

MH

Data: 2012-07-09 12:48:55
Autor: Chiron
Zrąbało mi się radio w aucie!!

Użytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jte8u0$mtd$1inews.gazeta.pl...
Cholera, cisza w głośnikach. Sprawdzałem poziom sygnału w moich okolicach.
Jest powyżej 100 miliRydzyków, a radio nie funguje.. Kondominium, czy co ??!!

Czyżby służbowo?

--

Chiron

Data: 2012-07-09 15:21:38
Autor: waluś
Zrąbało mi się radio w aucie!!

[...]

Jeszcze niedawno stroiłeś radio na 100 mili-SBeków.

Data: 2012-07-09 14:00:14
Autor: MH
Zrąbało mi się radio w aucie!!
waluś <walus@wp.pl> napisał(a):

Jeszcze niedawno stroiłeś radio na 100 mili-SBeków.

==============

Oj Waluś, radyjko stroi się na częstotliwość (FM) , bądź na długość fali (AM).
Dalej to demodulacja, ale Ty Waluś możesz tego nie wiedzieć. Dziękuj Bogu i
Ojcu R. za równania Maxwella i fale radiowe..

MH

Data: 2012-07-09 14:16:36
Autor: MH
Zrąbało mi się radio w aucie!!
waluś <walus@wp.pl> napisał(a):

> [...]
> Jest powyżej 100 miliRydzyków, a radio nie funguje.. Kondominium, czy co > ??!!

===============

Aha, i jeszcze jedno chcę Ci Walusiu powiedzieć. Nie dawaj wiary nikomu, kto
tutaj określi moc w "Joulach" !!  BAA!! zapomnij o jednostkach mocy wyrażanych
w Wattach !! To wszystko jest bez znaczenia.. , najważniejsza jest czułość!! A takowa jest wyrażana w miliRydzykach!!

MH
Jeszcze niedawno stroiłeś radio na 100 mili-SBeków.

===

I się nie dostroiłem. Tymczasem bez pudła możesz się dostroić na radio NSDAP!!

MH

Data: 2012-07-09 23:43:45
Autor: bicz na bomble
Zršbało mi się radio w aucie!!
On Mon, 9 Jul 2012 09:40:16 +0000 (UTC), " MH"
<logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Cholera, cisza w głośnikach. Sprawdzałem poziom sygnału w moich okolicach.
Jest powyżej 100 miliRydzyków, a radio nie funguje.. Kondominium, czy co ??!!

Wyczerpal ci sie limit na Tok FM...

R.

Zrąbało mi się radio w aucie!!