[piątkowo] Zrób(-cie) sobie jaja z pomiaru odcinkowego

Data: 2014-05-02 10:33:13
Autor: Tomasz Wójtowicz
[piątkowo] Zrób(-cie) sobie jaja z pomiaru odcinkowego
W dniu 2014-05-02 09:01, Big Jack pisze:

Gdyby kiedyś doszło do realizacji, to mam nadzieję, że stosowne
info tutaj trafi ;)

Ale mandat i tak będzie - choćby za kombinowanie z tablicami rej.

Data: 2014-05-02 12:22:44
Autor: Big Jack
[piątkowo] Zrób(-cie) sobie jaja z pomiaru odcinkowego
W wiadomości
*Tomasz Wójtowicz* napisał(-a):

Ale mandat i tak będzie - choćby za kombinowanie z tablicami rej.

Na pewno w swoich knowaniach nie uwzględniłem wszystkiego. Ale oświeć mnie kto i na jakiej podstawie te kombinacje miałby wykazać? Idea akcji opiera się m.in na nieprawdopodobieństwie udziału dwóch pojazdów. Dlatego nie bez powodu pisałem o dwóch jednakowych. Dużym utrudnieniem mógłby być pomiar pośredni, ale tego zdaje się nie będzie nigdzie. A gdybym miał dostać mandat za przekroczenie dozwolonej prędkości o te przykładowe 800km/h, to bym go przyjął :) Oczywiście pod warunkiem, że w dokumentacji byłoby wykazane takie przekroczenie. Cieszyłyby mnie takie dokumenty tak samo jak już niejednego, który dostał wezwanie do opłacenia faktury opiewającej na 0,00zł :D

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2014-05-02 13:02:14
Autor: Maciek
Dnia Fri, 2 May 2014 12:22:44 +0200, Big Jack napisał(a):

kto i na jakiej podstawie te kombinacje miałby wykazać?

Google "jaja z pomiaru odcinkowego". W wynikach wyjdzie pewna grupa
dyskusyjna...

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-05-02 15:38:25
Autor: Big Jack
*Maciek* napisał(-a):

Google "jaja z pomiaru odcinkowego". W wynikach wyjdzie pewna grupa
dyskusyjna...

Rzeczywiście, wyszła
http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=jaja+z+pomiaru+odcinkowego&btnG=Szukaj+w+Google&gbv=2
Domyślam się, że chodzi o to, że prochu nie wymyśliłem, choć wypluty
wynik z googlownicy tego nie przesądza. Przeszukałem swoje lokalne
archiwum i z "jajami" w temacie znalazłem tylko wątek "We Francji to
mają jaja" z 05.11.2013 ale traktujący o czymś innym. Może było kiedyś
wcześniej. Nie mam postów z pms sprzed 05.09.2013

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

[piątkowo] Zrób(-cie) sobie jaja z pomiaru odcinkowego