Zrób sobie okładkę do gry na X360

Data: 2011-11-16 10:20:13
Autor: Potocki Passion & Adventure
Zrób sobie okładkę do gry na X360
Od czasu do czasu kupuję grę ze zniszczona okładką lub w ogóle bez. Wtedy przydaje mi się ten mały pliczek w formacie PSD. Jest zrobiony w Photoshopie 6.0, więc praktycznie od roku 2001 wszystko go łyknie. Teraz tylko wstawić przód, tył i grzbiet i woila, można drukować.

Można zadać pytanie - dlaczego nie drukować okładki skanowanej? Większość skanerów posiada pewien feler (w tym i mój skaner), że linie proste wychodzą krzywo. Jeśli ułożymy okładkę tak, aby jeden bok był prosty, to ten pod kątem 90 stopni wyjdzie krzywo. O ile w przypadku samych fotografii tego nie widać, to już w przypadku krawędzi z logiem X360 lub grzbietów, to widać i wkurza bardzo.

www.katanka.vel.pl/polygamia/x360_cover.zip

Poglądowa grafika:
http://www.katanka.vel.pl/polygamia/x360_.jpg

A tak wyglądają wydrukowane okładki przy zastosowaniu tej formatki. Prawda, że ładnie? Drukarka ma już 7 lat - zwykła atramentówka HP. Papier też zwyczajny. Na papierze foto wyglądają jak oryginał. Jedynym problemem jest cięcie nożyczkami - przydałaby się gilotyna.

http://www.katanka.vel.pl/polygamia/okladki_.jpg

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl