Zrob to sam - payleven - bezabonamentowy terminal kart dla osob fiz

Data: 2013-05-07 08:34:06
Autor: kokosianka
Zrob to sam - payleven - bezabonamentowy terminal kart dla osob fiz
Gdyby tylko oplaty byly nizsze ;-)
https://payleven.pl/#Individual
To ten tego mozna by he he...

Data: 2013-05-08 00:10:41
Autor: Waldek
W dniu 2013-05-07 17:40, MarekZ pisze:
Użytkownik  napisał w wiadomości grup

Gdyby tylko oplaty byly nizsze ;-)
https://payleven.pl/#Individual
To ten tego mozna by he he...

No, drogo. :/

Łeee -  nie obsługuje bajpasów ?
- w MZK mało przydatny ;P

Data: 2013-05-08 04:29:46
Autor: Sebastian
Zrob to sam - payleven - bezabonamentowy terminal kart dla osob fiz
> Gdyby tylko oplaty byly nizsze ;-)

> https://payleven.pl/#Individual

> To ten tego mozna by he he...

No, drogo. :/

gdyby wypuszczono ofertę za np. 50zł brutto plus
powiedzmy 1,5% transakcji bez dodatkowych groszy
pomyślałbym że to jakieś polowanie na szarą strefę

a tak, myślę że to jakaś "pomoc szwagrowi" w opchnięciu
agentowi rozliczeniowemu jakiejś partii terminali (bo
przecież "zaproponowano nową usługę", a to uzasadnia
kupno przez agenta rozliczeniowego terminali na które
i tak nie będzie zbytu"

może jestem mało inteligentny ale jakoś nie umiem
wyobrazić sobie legalnego zastosowania tychże
urządzeń przez nie-przedsiębiorcę. no chyba że przez szarą strefę, ale ta woli gotówkę

Data: 2013-05-08 04:42:43
Autor: kokosianka
W dniu środa, 8 maja 2013 13:29:46 UTC+2 użytkownik Sebastian napisał:

> [...]

wyobrazić sobie legalnego zastosowania tychże

urządzeń przez nie-przedsiębiorcę. no chyba że przez szarą strefę, ale ta woli gotówkę

Byc moze desperat nie majacy na splate karty zaplaci te prowizje i bedzie rolowal dlug, ale drogo go to wyjdzie

Data: 2013-05-11 15:42:57
Autor: Krzysztof Halasa
Sebastian <zarzadkomplementariusza@gg.pl> writes:

może jestem mało inteligentny ale jakoś nie umiem
wyobrazić sobie legalnego zastosowania tychże
urządzeń przez nie-przedsiębiorcę.

Ale dlaczego przez nie-przedsiębiorcę, przecież to jest usługa dla
przedsiębiorców.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2013-05-08 15:20:47
Autor: jg
Dnia Tue, 7 May 2013 08:34:06 -0700 (PDT), kokosianka@gmail.com napisał(a):

Gdyby tylko oplaty byly nizsze ;-)
https://payleven.pl/#Individual
To ten tego mozna by he he...

"Możesz wybrać darmowy czytnik Swipe & Sign, który podłącza się do
smartfona lub tableta poprzez wejście audio..."

nie wiem, czy dobrze rozumiem... czy to mozliwe, ze jakis autorski protokol
komunikacji zastosowali?

--
jg

Zrob to sam - payleven - bezabonamentowy terminal kart dla osob fiz