Zrobi艂am to z Miga艂em

Data: 2014-05-10 23:42:48
Autor: Jakub A. Krzewicki
Zrobi艂am to z Miga艂em
u2 wrote:

lol

http://www.youtube.com/watch?v=v1NuhXRCPiU

Bill Clinton pali艂 traw臋, ale si臋 nie zaci膮ga艂.
Jak r贸wnie偶 cygaro. I zrobi艂 to z Monika Lewinski.

--
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2014-05-11 02:01:18
Autor: Towarzysz Gn贸j
Zrobi艂am to z Miga艂em

U偶ytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:lkm6go$flr$1node2.news.atman.pl...
u2 wrote:

lol

http://www.youtube.com/watch?v=v1NuhXRCPiU

Bill Clinton pali艂 traw臋, ale si臋 nie zaci膮ga艂.
Jak r贸wnie偶 cygaro. I zrobi艂 to z Monika Lewinski.

Pan chcia艂 powiedzie膰, 偶e on pocz臋stowa艂 j膮 cygarem, a to jest r贸偶nica panie Krzewicki..

gru.pl

Data: 2014-05-11 02:56:05
Autor: Jakub A. Krzewicki
Zrobi艂am to z Miga艂em

u2 wrote:

[...]

Ja mam pi臋膰dziesi膮t r贸偶nych drobiazg贸w na g艂owie jednocze艣nie, drobne niedopci膮gni臋cia w szczeg贸艂ach mog膮 si臋 zdarzy膰.

Mam gorsze dylematy i dotycz膮ce bardziej powa偶nych kwestii, kt贸re sp臋dzaj膮 mi sen z oczu. Z jednej strony tow. prez. p艂k. Putin o zap臋dach jawnie dyktatorskich i jego planowana agresja na Ukrain臋, poparcie "z艂otego klozetu" Janukowycza, a z drugiej strony w Odessie, w ferworze niepodleg艂o艣ciowego sza艂u banderowskie Einsatzgruppen bawi膮 si臋 w Ku-Klux-
Klan. I tak 藕le i tak niedobrze -- - og贸lna rozpierducha, a ja za ci臋偶k膮, tfu, choler臋 nie mog臋 doj艣膰, kto w tym ba艂aganie ma racj臋.

Dop贸ki to by艂y jakie艣 Iraki, Syrie czy inne Waziristany to mi by艂o wsio rawno, kto tam si臋 w nich t艂ucze, ale 偶e dzia艂ania trwaj膮cej ju偶 13 lat III wojny 艣wiatowej niepokoj膮co podchodz膮 mi niemal pod cha艂up臋 (w ko艅cu Ukraina to by艂o nie by艂o, nasi s膮siedzi), a ja nie mog臋 zaj膮膰 stanowiska i opowiedzie膰 si臋 entuzjastycznie po 偶adnej ze stron, tego nie przewidzia艂em. My艣la艂em, 偶e z do艣wiadczeniem cz艂owiek staje si臋 m膮drzejszy, a tu wydaje si臋, 偶e jeszcze g艂upszy.

--
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2014-05-11 13:27:36
Autor: Towarzysz Gn贸j
Zrobi艂am to z Miga艂em

U偶ytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:lkmhr6$ma1$1node1.news.atman.pl...

u2 wrote:

[...]

Aj waj!... A po co Sianownemu Panu m膮dro艣膰, panie Krzewicki?
Pan zostaw m膮dro艣膰 dobremu Bogu! On kocha ludzi m膮drych, dlatego ludzie m膮drzy kr贸cej 偶yj膮..
__
Szalom!

Data: 2014-05-11 15:03:36
Autor: Jakub A. Krzewicki
Zrobi艂am to z Miga艂em

u2 wrote:

[...]

Niech Pan t臋 rad臋 da Kubikowi. Ja pr贸buj臋 si臋 jadnak dorwa膰 do kamienia filozof贸w, a zdoby艂em tylko ten mniejszy. Jak Pan zdejmie mi z karku tymi s艂owami tego upierdliwego fundamentalist臋, mo偶e wtedy nikt nie b臋dzie przeszkadza艂 mi w uko艅czeniu mojego Opus Magnum.

PS. Ja si臋 wol臋 zajmowa膰 czyst膮, kontemplacyjn膮 filozofi膮 ni偶 polityk膮, wpatrzony w doskona艂o艣膰 liczb i obroty cia艂 niebieskich. Niestety na 艣wiecie s膮 ludzie, kt贸rzy dwoj膮 si臋 i troj膮, 偶eby rozbi膰 moj膮 wie偶臋 z ko艣ci s艂oniowej i przerwa膰 mi zbo偶ne dzie艂o kontemplacji.

--
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2014-05-11 19:33:13
Autor: Towarzysz Gn贸j
Zrobi艂am to z Miga艂em

U偶ytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:lknsf9$v91$2node1.news.atman.pl...

u2 wrote:

[...]

Za ten mniejszy dam p贸艂 rubelka panie Krzewicki... I pan si臋 ze mn膮 nie targuje, bo on si臋 nawet nie nadaje na macew臋 dla mojej ciotki nieboszczki!
__
Szalom!

Zrobi艂am to z Miga艂em