Zrobiłem stronę o darmowych kontach...

Data: 2015-06-06 00:14:01
Autor: Grzexs
Zrobiłem stronę o darmowych kontach...
Zrobiłem stronkę o kontach w bankach i warunkach, jakie należy spełnić, by były one bezpłatne. Bardzo proszę o sugestie i poprawienie błędów. Strona jest ciągle aktualizowana.

http://telefix.jcom.pl/banki.htm

I od razu pytanie dot. BOŚ Banku - jak to jest u nich z tymi smsami? Czy ja dobrze rozumiem, że tylko 3 w miesiącu są bezpłatne? Bo TOiP jakoś mętnie to tłumaczy.

Jaki bank jeszcze można dorzucić?
--
Grzexs

Data: 2015-06-06 04:50:51
Autor: zzz
Zrobiłem stronę o darmowych kontach...
¦wietne zestawienie, dziękuję, będę zagl±dać. Ale wielu kont brakuje, np. Millennium dobrego konta, które używam (warunek bezpłatno¶ci: jedna transakcja kart± miesięcznie + wpływ min. 1000 PLN) oraz konta w mbanku, używanego przez wiele osób.

Data: 2015-06-06 22:38:04
Autor: Waldek
W dniu 2015-06-06 o 13:50, zzz pisze:
[...]

Oj duzo brakuje - moge jako przyklad dorzucic np. CA prestige
10k sumarycznych wplywow na ror w miesiacu znosi wszelkie oplaty
tj. za karte i sms-y (nielimitowane )

Poza tym jest sporo kont, gdzie nie ma obowi±zku posiadania plastiku
i w takim układzie tez sa za free

Pozdro

Data: 2015-06-06 23:32:35
Autor: Grzexs
Zrobiłem stronę o darmowych kontach. ..
Poza tym jest sporo kont, gdzie nie ma obowiÄ…zku posiadania plastiku
i w takim układzie tez sa za free

Może to nie wynika wprost, ale jak pozbędziesz się karty do konta, to… zostanie ci samo konto z warunkami bezpłatności za samo konto.

Stąd te dziwaczne warunki w PKOBP, tam jak nie masz karty, to nie masz szans na bezpłatne konto. Muszę jakoś to "rozjaśnić".

Millenium w opracowaniu. Nie ma też Eurobanku, Pekao i paru innych. O mBanku totalnie zapomniałem.

Jeszcze pogrzebię w TOiPach różnych banków spółdzielczych, można tam znaleźć prawdziwe perełki, sam mam takie konto, co prawda z własną kartą banku działającą w kilkunastu bankomatach, ale mi to akurat wystarcza.

--
Grzexs

Data: 2015-06-07 00:42:52
Autor: bi123
W dniu sobota, 6 czerwca 2015 23:32:35 UTC+2 użytkownik Grzexs napisał:
> Poza tym jest sporo kont, gdzie nie ma obowi±zku posiadania plastiku
> i w takim układzie tez sa za free

Może to nie wynika wprost, ale jak pozbędziesz się karty do konta, to... zostanie ci samo konto z warunkami bezpłatno¶ci za samo konto.

St±d te dziwaczne warunki w PKOBP, tam jak nie masz karty, to nie masz szans na bezpłatne konto. Muszę jako¶ to "rozja¶nić".

Millenium w opracowaniu. Nie ma też Eurobanku, Pekao i paru innych. O mBanku totalnie zapomniałem.

Jeszcze pogrzebię w TOiPach różnych banków spółdzielczych, można tam znaleĽć prawdziwe perełki, sam mam takie konto, co prawda z własn± kart± banku działaj±c± w kilkunastu bankomatach, ale mi to akurat wystarcza.

-- Grzexs

Taka strona to będzie dobra sprawa je¶li obejmie co najmniej większo¶ć
banków a nie tylko ich próbkę. Warunki w bankach często się zmieniaj± i byłoby nad czym pracować. Strona musiałaby być na bież±co aktualizowana by ludzie tam często zagl±dali. To zagospodarowanie pewnej niszy w¶ód blogów o bankowo¶ci. Tamte jednak nie wyczerpuj± ¶ci¶le tematu bowiem s± to tylko
jakie¶ zestawienia najlepszych kont (najczę¶ciej w promocji więc nie dla
wszystkich), prezentowane raz w miesi±cu. Tutaj za¶ można byłoby wybrać
konto odpowiednie dla własnych potrzeb i możliwo¶ci.

Data: 2015-06-07 12:08:34
Autor: Arek
Użytkownik "Grzexs" <gwtx@unun-to-go2.pl> napisał w wiadomości news:mkvoth$c3t$1node2.news.atman.pl...
[...]

Warto jakieĹ› uwagi w postaci literki:
czy karta jest domyślnie - trzeba zrezygnować czy trzeba jawnie wnioskować
Zwrócić uwagę na rozróżnienie: warunkiem darmowowści konta może być
również płatność kartą, a darmowowści karty inny warunek.

Millenium w opracowaniu. Nie ma też Eurobanku, Pekao i paru innych. O mBanku totalnie zapomniałem.

Meritum Bank - osobiste, gwarantują "darmowe" ale bełkotliwie, poza tym
  od 11.2015 min. 2500 wpĹ‚ywĂłw lub 700zĹ‚ kartÄ….
Biz Bank (FM Bank PBP SA) - osobiste, min 300 zł kartą debetową.
IdeaBank - konto idealne, mało marmurków, kiedyś żeby poważnie porozmawiać
  trzeba siÄ™ byĹ‚o umawiać (nie, nie wciskali kredytow ani struktur).

Arek

Data: 2015-06-07 18:32:16
Autor: Waldek
W dniu 2015-06-06 o 23:32, Grzexs pisze:
[...]

Konta bezplatne -  wykastrowane z pĹ‚atnego plastiku
które u mnie jeszcze zostały to : mBank, Meritum, Raiffeisen

Pozdro

Data: 2015-06-08 12:58:12
Autor: J.F.
Zrobiłem stronę o darmowych kontach...
UĹĽytkownik "Grzexs"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:mkvoth$c3t$1@node2.news.atman.pl...
[...]

No coz, dawniej na prowizji od wydatkow kartami banki zarabialy i to sporo.
To im zalezalo, aby klienci mieli.

A teraz ... prowizje sie zmniejszyly, ale przeciez nadal sa.
Kredytowe wciskaja chetnie ... wiec nie bardzo czuje o co chodzi - o kazde pare zl, a trzeba sie pochwalic "darmowym kontem", czy o koszty utrzymania bankomatow ?

J.

Data: 2015-06-06 15:18:15
Autor: brum
Zrobiłem stronę o darmowych kontach...
Wprawdzie nie uwazam, aby Citi nalezal do kategorii "darmowych", ale skoro sami sie tak pozycjonuja:
https://www.online.citibank.pl/citipriority/polish/Proste_finanse/Proste_finanse.htm

Data: 2015-06-06 17:15:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zrobiłem stronę o darmowych kontach...

"Grzexs" mkt6v8$rie$1@node2.news.atman.pl

Zrobiłem stronkę o kontach w bankach i warunkach, jakie należy spełnić, by były one bezpłatne. Bardzo proszę o sugestie i poprawienie błędów. Strona jest ci±gle aktualizowana.

http://telefix.jcom.pl/banki.htm

IMO bardzo dobra, bo bez zbędnych wodotrysków.

I od razu pytanie dot. BO¦ Banku - jak to jest u nich z tymi smsami? Czy ja dobrze rozumiem, że tylko 3 w miesi±cu s± bezpłatne? Bo TOiP jako¶ mętnie to tłumaczy.

A gdzie banery reklamowe?
Wrzuć banery ToJoty (i czego¶ jeszcze) zgarnij forsę za
polecenie mi lokat i podziel się ze mn± tym, co zgarniesz.

Możesz tez użyczyć mi licencji ;) na taki wygl±d strony.
Skopiuję to (może nie do końca) i dorzucę banery reklamowe.
Będę reklamował banki, kosił szmal i będę dzielił się
z Grupowiczami -- po kumotersku.

Może nawet zarobię na wyjazd nad morze... :)

Data: 2015-06-06 19:24:15
Autor: Marcin N
Zrobiłem stronę o darmowych kontach...
Może nawet zarobię na wyjazd nad morze... :)

Nie zarobisz.
Je¶li w ogóle cokolwiek na tym zarobisz - to nędzne grosze.

--
MN

Data: 2015-06-06 11:38:32
Autor: nowyjestem
Zrobiłem stronę o darmowych kontach...
> Może nawet zarobię na wyjazd nad morze... :)

Nie zarobisz.
Je¶li w ogóle cokolwiek na tym zarobisz - to nędzne grosze.

na wyjazd może i tak ale na pobyt nad morzem i powrót raczej już nie ;)

Data: 2015-06-06 20:51:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zrobiłem stronę o darmowych kontach...

"Marcin N" 55732cb8$0$2209$65785112@news.neostrada.pl

Może nawet zarobię na wyjazd nad morze... :)

Nie zarobisz.

Dlaczego?

Je¶li w ogóle cokolwiek na tym zarobisz - to nędzne grosze.

Data: 2015-06-08 16:40:59
Autor: J.D.
W dniu 2015-06-06 o 00:14, Grzexs pisze:

Jaki bank jeszcze można dorzucić?

Smart http://www.banksmart.pl - aktualnie bezwarunkowo darmowy.

pozdrawiam

Data: 2015-06-09 00:26:06
Autor: Alf/red/
W dniu 06.06.2015 o 00:14, Grzexs pisze:
Bardzo proszę o sugestie i poprawienie błędów.

R_a_iffeisen (literówka w nazwie) - usuń to o naklejce, bo niejasne. Jest karta za 3 zł / mies (tego, że za miesiąc, nie napisałeś jasno). I jest naklejka za 15 zł na początek. Można nie mieć karty, ale wtedy do bankomatu nie ma z czym podejść*. Chociaż jest to ciekawe rozwiązanie w pewnych warunkach.

* widziałem już kilka bankomatów z czytnikiem palca, BS i Planet, oraz możliwość wypłat telefonem, ale nie patrzyłem ile to kosztuje
--
Alf/red/

Data: 2015-06-11 00:50:15
Autor: Grzexs
[...]

Czy tak lepiej?

Czy Reiffeisenie konto Wymarzone, jak już ktoś ma kartę, to też 8 pln za wypłatę z obcego lub euronetowego bankomatu?

Kurde, brak czasu…
--
Grzexs

Zrobiłem stronę o darmowych kontach...