Zrobią z naszych fachowców młotkowych

Data: 2013-12-17 00:45:24
Autor: boukun
Zrobią z naszych fachowców młotkowych
Gen. Waldemar Skrzypczak: myślałem, że tylko NKWD strzelało w ten sposób

Gdy wejdą do nas zachodnie firmy, zniszczą wszystko, ponieważ nasza zbrojeniówka nie jest aż tak silna, by konkurować z zagranicznymi gigantami. Nie wierzę, że będą chcieli dać nam technologię. Rzucą ochłapy, malowanie powłok malarskich. Zrobią z naszych fachowców młotkowych. Straty będą wielkie. Teraz obawiam się tego, by Polska nie uległa presji politycznej i biznesowej ze strony państw, które chcą zgarnąć naszą kasę i zniszczyć polską zbrojeniówkę. To główna przyczyna tego, dlaczego mnie uwalono. To, jak zostałem potraktowany, było niczym strzał w plecy, a myślałem, że to NKWD strzelało w ten sposób - ostrzega w rozmowie z Wirtualną Polską gen. Waldemar Skrzypczak, były wiceminister MON.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,98594,title,Gen-Waldemar-Skrzypczak-myslalem-ze-tylko-NKWD-strzelalo-w-ten-sposob,wid,16259107,wiadomosc.html

boukun

Zrobią z naszych fachowców młotkowych