Zrobić porządek z księdzem

Data: 2014-08-26 20:53:05
Autor: A. Rem
Zrobić porządek z księdzem
"u2"  schrieb im Newsbeitrag news:53fcd64c$0$3065$65785112news.neostrada.pl...

rozkaz wykonany :

http://niezalezna.pl/58754-libicki-zrobic-porzadek-z-ks-malkowskim-po-pobiciu-duchownego-nie-czuje-sie-odpowiedzialny

Ksiądz Stanisław Małkowski został napadnięty i pobity przez bandytę,
któremu duchowny starał się pomóc. Po tej napaści od razu wiele osób
przypomniało sobie wpis na blogu senatora Jana Filipa Libickiego, który
domagał się, aby "zrobić porządek" z księdzem. Dzisiaj portal
niezalezna.pl rozmawiał z politykiem. Nie czuje się odpowiedzialny.

W sobotę wieczorem został pobity i okradziony we własnym w domu ks.
Stanisław Małkowski. Napadł go były więzień, któremu duchowny wcześniej
pomagał - poinformował wczoraj portal niezalezna.pl.

Od razu przypomniano wpis na blogu senatora Jana Filipa Libickiego,
który w kwietniu tego roku nawoływał: "Pora już zrobić porządek z
księdzem Małkowskim. Choćby przez nałożenie nań zakazu głoszenia kazań i
odebranie mu misji kanonicznej".

Dzisiaj popołudniu reporter niezalezna.pl skontaktował się z senatorem
Libickim. Zadaliśmy dwa pytania: czy nie żałuje wpisu na blogu sprzed
czterech miesięcy i czy czuje się odpowiedzialny za napaść na księdza
Małkowskiego.

- Mój wpis był bardzo precyzyjny. Domagałem się zakazu głoszenia kazań.
Jestem przeciwny jakiejkolwiek agresji, a wobec duchownych w
szczególności. Dlatego nie czuję się odpowiedzialny za to co się stało -
stwierdził w rozmowie z nami senator Libicki.

I jak tu zywic wspolczucie dla tego kaleki?

AR

Zrobić porządek z księdzem