Zrobić prawko za granicą...

Data: 2009-06-08 16:07:04
Autor: Waldek \"Jakec\" Bulkowski
Zrobić prawko za granicą...
Hi!

Sam nie posiadam prawa jazdy i dlatego nie znam się na tym, ale zaczęło
mnie nurtować jedno zagadnienie...
Robię prawko za granicą - w ogóle kiedy tam mogę zrobić? Muszę tam
mieszkać? Ok. Prawko mam z zzagranicy. Wracam do Polski - ile czasu mogę go używać
zanim wystąpię o wymianę?
No i najważniejsze pytanie... Mam polskie prawko. Tracę je z jakiegoś
powodu. Jadę za granicę, robię sobie tam ichniejsze prawko. Wracam do
Polski i jeżdże legitymując się tym zagranicznym. Czy kontrola drogowa może
mimo wszystkie stwierdzić, że mam zakaz kierowania pojazdami mechanicznymi
przez jakiś czas? Chyba jednak jakoś może, bo inaczej wszelacy przyłapani na jazdę pod
promilami lawinowo robili by prawka na Ukrainie, w Czecha, w Angli...

Ale ciekaw jestem jak to wygląda technicznie i prawnie...

3mcie się.
--
Waldek "Jakec" Bulkowski
http://film.e-informator.pl

Data: 2009-06-08 16:34:27
Autor: Kaziu
Zrobić prawko za granicą...
"Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <jakec@o2ciach.pl> wrote:
Sam nie posiadam prawa jazdy i dlatego nie znam się na tym, ale zaczęło
mnie nurtować jedno zagadnienie...
Robię prawko za granicą - w ogóle kiedy tam mogę zrobić? Muszę tam
mieszkać?

uggc://jjj.cenjbwnmqlyvgjn.ubzr.cy/

[...]

Na prawku jest Twoje imie i nazwisko. Policjant sprawdzajac Twoje dane
moze zobaczyc ze posiadasz zakaz prowadzenia pojazdow.

Idz Waldek na te prawko normalnie, tylko daj znac wczesniej jak bedziesz jezdzil
to bede uwazac jak bede przez ulice przechodzil ;-)

--
Kaziu

Data: 2009-06-09 13:25:28
Autor: Dominik & Co
Zrobić prawko za granicą...
Kaziu napisał(a):

uggc://jjj.cenjbwnmqlyvgjn.ubzr.cy/

http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20081128/REGION/837938201

:-)

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-06-09 17:13:32
Autor: Waldek \"Jakec\" Bulkowski
Zrobić prawko za granicą...
Dnia Mon, 8 Jun 2009 16:34:27 +0000 (UTC), Kaziu napisał(a):

[...]

Naprawdę nie miałem takiego planu :) Interesowało mnie jak policja to sprawdza - ale w sumie wygłupiłem się, bo jak inaczej może sprawdzić jak nie właśnie po imieniu i nazwisku :) Ot, chwilowa zaćma :)

3mcie się.
--
Waldek "Jakec" Bulkowski
http://film.e-informator.pl

Data: 2009-06-09 09:47:46
Autor: piotr [trzykoty]
Zrobić prawko za granicą...

Użytkownik "Waldek "Jakec" Bulkowski" <jakec@o2CIACH.pl> napisał w
Polski i jeżdże legitymując się tym zagranicznym. Czy kontrola drogowa może
mimo wszystkie stwierdzić, że mam zakaz kierowania pojazdami mechanicznymi
przez jakiś czas?

tak

Zrobić prawko za granicą...