Zrobie sobie Harleya

Data: 2012-02-24 15:29:03
Autor: maverik
Zrobie sobie Harleya
Dodam jeszcze, ze gorna granica kosztow okreslam na maks. 10-13 tys.
zl. W tym lakierowanie. Jak myslicie? Da rade?

buahaha, sie usmialem :)

Data: 2012-02-24 19:01:40
Autor: Grzybol
Zrobie sobie Harleya
Uzytkownik "maverik" <biuro_aerograf@o2.pl> napisal w wiadomosci
>Dodam jeszcze, ze gorna granica kosztow okreslam na maks. 10-13 tys.
zl. W tym lakierowanie. Jak myslicie? Da rade?
buahaha, sie usmialem :)

Te Misiek, sperdalaj stad. Przeciez nie lubisz precli...

--
Grzybol

Data: 2012-02-24 20:09:28
Autor: morghul
Zrobie sobie Harleya
Te Misiek, sperdalaj stad. Przeciez nie lubisz precli...

-- Grzybol

Zwachal klienta na malowanie golej baby ale jak przeczytal jaki budzet to nawet na malowanie cyca u artysty nie starczy ;)

--

morghul

Data: 2012-02-24 20:14:06
Autor: Grzybol
Zrobie sobie Harleya
Użytkownik "morghul" <morghul@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci
Te Misiek, sperdalaj stad. Przeciez nie lubisz precli...
-- Grzybol
Zwachal klienta na malowanie golej baby ale jak przeczytal jaki budzet to nawet na malowanie cyca u artysty nie starczy ;)

Nie inaczej tylko tak:-)

--
Grzybol

Data: 2012-02-25 14:14:23
Autor: maverik
Zrobie sobie Harleya

Te Misiek, sperdalaj stad. Przeciez nie lubisz precli...

masz juz statut membera? smieje sie ze ktos chce zbudowac motocykl za 10 kola, ja przy oszczedzaniu wydalem 27, tylko ze ja mam warsztat i lakiernie a ten pan chyba nie

Data: 2012-02-25 09:34:24
Autor: Barnaba
Zrobie sobie Harleya
On 25 Lut, 14:14, "maverik" <biuro_aerog...@o2.pl> wrote:
> [...]

kola, ja przy oszczedzaniu wydalem 27, tylko ze ja mam warsztat i lakiernie

W tym zaplaciles sam sobie za lakierowanie 17tys? :)
No ale jak juz sie chwalisz, to poka poka co ci wyszlo za tom kase.

--
Barnaba
VFR 800 '02

Data: 2012-02-28 01:41:04
Autor: maverik
Zrobie sobie Harleya

Uzytkownik "Barnaba" <piotrek.franczak@gmail.com> napisal w wiadomosci news:18e21c84-c1c1-46ac-9b1a-

W tym zaplaciles sam sobie za lakierowanie 17tys? :)
No ale jak juz sie chwalisz, to poka poka co ci wyszlo za tom kase.

http://members.multimania.co.uk/cz3rwony/slides/P5170123.html

9e miejsce w konkursie Customów w 2006, ale inni mieli troche inny budzet

Data: 2013-11-11 15:12:58
Autor: piotrek.franczak
Zrobie sobie Harleya
Witam ponownie szanownych precli :)

Dzięki Kuczowi zainteresowałem się XSami. W ten oto sposób nabyłem trochę dzialajaca XS 400. Trochę na innym "forumie" pomógł m.in. Amil i Adam M, i w ten oto sposób za pomoc± internetowych poradników w zaciszu domowo-garażowym wystrugałem ¦cigałkę. Moze jeszcze nie jest doprowadzona do perfekcji ale niewiele jej brakuje. Frajda z jazdy 27 konnym motocyklem - cudowna! A czemu sie chwale? Bo mi tutaj maverik napisal ze przy wykorzystaniu wlasnej lakierni i warsztatu wydal 27 tysiakow na jakiegos strucla i smiech go ogarnia jak ktos chce wystrugac cos za 10k zl. No wiec tu poszlo o wiele wiele mniej, a wymienione bylo mnostwo rzeczy :) Chociaz tez slyszalem o gosciu co wydal 60 000zl na przerobke CX500... Co kto lubi. Jaki z tej historii moral? Taki, ze przerabianie motocykli to nie jest jakas kosztowna sprawa. Moze nie zajme 9 miejsca w konkursie customow ale frajda jest. Dziekuje, dobranoc :)

http://bit.ly/18mLRyu

Data: 2013-11-12 08:26:30
Autor: Kuczu
Zrobie sobie Harleya
W dniu 2013-11-12 00:12, piotrek.franczak@gmail.com pisze:
Witam ponownie szanownych precli :)

Dzięki Kuczowi zainteresowałem się XSami.

Prosze bardzo :0

  W ten oto sposĂłb nabyĹ‚em trochÄ™ dzialajaca XS 400. TrochÄ™ na innym "forumie" pomĂłgĹ‚ m.in. Amil i Adam M, i w ten oto sposĂłb za pomocÄ… internetowych poradnikĂłw w zaciszu domowo-garaĹĽowym wystrugaĹ‚em ĹšcigaĹ‚kÄ™. Moze jeszcze nie jest doprowadzona do perfekcji ale niewiele jej brakuje. Frajda z jazdy 27 konnym motocyklem - cudowna!

[...]

A to juz zalezy co chcesz rzezbic i z czego. Mi sie nie udalo nigdy sensownie przerobic duzego harleya z kosztami ponizej 7-8 tysi.

Jaki z tej historii moral? Taki, ze przerabianie motocykli to nie jest jakas kosztowna sprawa. Moze nie zajme 9 miejsca w konkursie customow ale frajda jest. Dziekuje, dobranoc :)

http://bit.ly/18mLRyu

piekny zadupek

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2013-11-12 09:11:42
Autor: Magic
Zrobie sobie Harleya
W dniu 2013-11-12 00:12, piotrek.franczak@gmail.com pisze:

http://bit.ly/18mLRyu

Fajna !

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2013-11-12 21:14:08
Autor: Grzybol
Zrobie sobie Harleya
Użytkownik <piotrek.franczak@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci

Bo mi tutaj maverik napisal

Bo ten maverik to ciota jest.

--
Grzybol

Data: 2012-02-25 15:18:43
Autor: Kuczu
Zrobie sobie Harleya
W dniu 2012-02-25 14:14, maverik pisze:

przy oszczedzaniu wydalem 27

a szczego ?

Data: 2012-02-25 20:08:25
Autor: Grzybol
Zrobie sobie Harleya
[...]

Misiek, nikt Cie tu nie lubi. Ty nie lubisz nikogo. Jestes zachwycony samym soba i swoja tfurczosciom (czyt. golymi babami), wiec po jakiego chuja sie tu udzielasz? Znany jestes tylko z tego, ze jestes kutasem zlamanym. Niech tak zostanie, nie psuj tego.

--
Grzybol

Zrobie sobie Harleya